Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy28 apr 2019, 20:09

Site Admin  1167  Uma
Afl 8 - Opdracht 2: Modeontwerpers
Gebruikersavatar

BeaVer28 apr 2019, 21:53

 1293  Uma
Het enigste wat mij hier opviel, was de wreveling tussen Elisabet en Bas en dat Elisabet er precies wel erg probeerde om de opdracht te doen mislukken.
Gebruikersavatar

Vermoljoen28 apr 2019, 21:55

 2354  Uma
Het heeft heel lang geduurd om tot een thema te komen. Ik denk 3 of 4u als ik het goed heb onthouden.
Gebruikersavatar

BeaVer28 apr 2019, 21:57

 1293  Uma
En Bas lijk mij ook de persoon die het meeste van de uitvoering heeft gedaan
Gebruikersavatar

Klaartje28 apr 2019, 22:31

 2245  Uma
Ik vond het opzienbarend dat Bas zei dat hij met een naaimachine kan werken. Hoeveel procent van de mannen zou dat kunnen, indien ze geen kleermaker of modeontwerper zijn? Minder dan 1 procent, schat ik.

Bas heeft best wel veel vrouwelijke kantjes. Hij zei bij het bamboedansen in de tweede aflevering ook al: "Oh, dat kan ik."

Hij is van vele markten thuis, onze Bas!
Gebruikersavatar

jos.jansen28 apr 2019, 22:37

 328  Uma
Klaartje schreef:Ik vond het opzienbarend dat Bas zei dat hij met een naaimachine kan werken. Hoeveel procent van de mannen zou dat kunnen, indien ze geen kleermaker of modeontwerper zijn? Minder dan 1 procent, schat ik.

Bas heeft best wel veel vrouwelijke kantjes. Hij zei bij het bamboedansen in de tweede aflevering ook al: "Oh, dat kan ik."

Hij is van vele markten thuis, onze Bas!
Je mag cosplayers niet vergeten, like me 😉
Gebruikersavatar

anja.mathijs28 apr 2019, 22:43

 391  Uma
Klaartje schreef:Ik vond het opzienbarend dat Bas zei dat hij met een naaimachine kan werken. Hoeveel procent van de mannen zou dat kunnen, indien ze geen kleermaker of modeontwerper zijn? Minder dan 1 procent, schat ik.

Bas heeft best wel veel vrouwelijke kantjes. Hij zei bij het bamboedansen in de tweede aflevering ook al: "Oh, dat kan ik."

Hij is van vele markten thuis, onze Bas!
Ik vond dit toch een sterk staaltje voorkennis !
Gebruikersavatar

Yvo28 apr 2019, 22:55

 1111  Uma
Wat me het meeste opviel tijdens de presentatie was dat Joeri en Axel eerst op het goeie spoor zaten en nadat het tweede model over de catwalk had gelopen begint Axel argumenten aan te halen die pleiten voor het verkeerde model. Joeri gaat erin mee en dan kiezen ze uiteindelijk het verkeerde model. Geld verloren.
Gebruikersavatar

Jay-Lo28 apr 2019, 23:08

 1690  Sven
Yvo schreef:Wat me het meeste opviel tijdens de presentatie was dat Joeri en Axel eerst op het goeie spoor zaten en nadat het tweede model over de catwalk had gelopen begint Axel argumenten aan te halen die pleiten voor het verkeerde model. Joeri gaat erin mee en dan kiezen ze uiteindelijk het verkeerde model. Geld verloren.
Zowel Axel als Bas worden hier verdacht neergezet. Bas leek het niet leuk te vinden als beste uit te komen door de jury. Axel die dan weer het verkeerde model aangeeft. Maar Joeri gaat daar niet tegenin. Als hij dan zeker is van zijn mol, en die is Axel, ga je daar toch niet blindelings in mee?
Het momentje tussen Elisabet en Bas, dat hij zo tekeer gaat omdat niets goed is van wat hij voorstelt en zij even naar het toilet gaat omdat het haar te veel wordt. Als Bas Elisabet verdenkt is hij het wel die er tegenin gaat, en ja, een mol is ook maar een mens. Ik denk ook wel dat het heel eenzaam is als mol, zeker naar het einde toe, wanneer iedereen weet dat jij het bent.
Gebruikersavatar

Yvo28 apr 2019, 23:13

 1111  Uma
Jay-Lo schreef:Het momentje tussen Elisabet en Bas, dat hij zo tekeer gaat omdat niets goed is van wat hij voorstelt en zij even naar het toilet gaat omdat het haar te veel wordt.
Persoonlijk vond ik niet dat Bas tekeer ging. En ik vond dat hij 100% gelijk had. Als je zonodig het idee van iemand anders afwijst moet je met een alternatief op de proppen komen. Doe je dat niet en het enige wat je kan doen is zeggen dat de ideeën van de andere slecht zijn, dan ben je niet productief. Als er geen alternatief is, moet je gebruiken wat er is.
Gebruikersavatar

jos.jansen28 apr 2019, 23:24

 328  Uma
Yvo schreef:Persoonlijk vond ik niet dat Bas tekeer ging. En ik vond dat hij 100% gelijk had. Als je zonodig het idee van iemand anders afwijst moet je met een alternatief op de proppen komen. Doe je dat niet en het enige wat je kan doen is zeggen dat de ideeën van de andere slecht zijn, dan ben je niet productief. Als er geen alternatief is, moet je gebruiken wat er is.
maar kwamen de hoed met het net en de paraplu rok niet van Elisabet. Dus dan heeft ze toch zeker bijgedragen aan het ontwerp
Gebruikersavatar

Jay-Lo28 apr 2019, 23:35

 1690  Sven
jos.jansen schreef:
maar kwamen de hoed met het net en de paraplu rok niet van Elisabet. Dus dan heeft ze toch zeker bijgedragen aan het ontwerp
Juist, en dat heeft hij dan weer omgedraaid zodat het niet gebruikt werd.