Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Yvo29 apr 2019, 10:57

 1111  Uma
Inderdaad, als ze de vragenlijst moet invullen vlak voor de eliminatie zegt ze opnieuw dat zij de vrijstelling (eerst) had.
Gebruikersavatar

nele.pottie29 apr 2019, 11:19

 62
Elisabet had wel degelijk de vrijstelling denk ik. Ik weet in elk geval dat wanneer Bas de eerste keer een kaart neemt bij haar dat ze alleen maar nog geldbedragen had zitten. Dat was duidelijk zichtbaar op de beelden. Je zag dan 3 kaarten waar een €-teken op stond. De eerste kaar was zelfs die van €300 dacht ik. Dus dan was wel zeker dat Bas beide kaarten had.
Gebruikersavatar

Mateo29 apr 2019, 11:23

 870
Wie bepaalde eigenlijk de volgorde waarin ze zaten? Was dat toeval of gedirigeerd?
Gebruikersavatar

Mateo29 apr 2019, 11:25

 870
Als extraatje omdat ie als mol geen geld verdienen kan, misschien...
Gebruikersavatar

Jansen29 apr 2019, 11:42

 3423  Yens
Ik heb eens zitten denken over de vrijstelling en strafpunt die beide bij Bas zaten. Na afloop van het spel zei hij dat hij blij was dat beide bij hem zaten zodat niemand benadeeld was. Ik kan me voorstellen dat je ook zo zou denken als je de mol bent. In die fase van het spel nog iemand gaan benadelen of bevoordelen, dat zou ik als mol echt erg vinden. Op deze manier streed iedereen met gelijke wapens voor een plaats in de finale en voor mol Bas hadden ze geen belang 🙂.
Gebruikersavatar

lajato29 apr 2019, 12:06

 69
Mateo schreef:Als extraatje omdat ie als mol geen geld verdienen kan, misschien...
de mol heeft geen enkel voordeel met een vrijstelling...
Gebruikersavatar

Mola Lisa29 apr 2019, 13:15

 328  Uma
Jansen schreef:Ik heb eens zitten denken over de vrijstelling en strafpunt die beide bij Bas zaten. Na afloop van het spel zei hij dat hij blij was dat beide bij hem zaten zodat niemand benadeeld was. Ik kan me voorstellen dat je ook zo zou denken als je de mol bent. In die fase van het spel nog iemand gaan benadelen of bevoordelen, dat zou ik als mol echt erg vinden. Op deze manier streed iedereen met gelijke wapens voor een plaats in de finale en voor mol Bas hadden ze geen belang 🙂.
Ik had direct iets van "wat zegt ie nu" en pas later dat hij het dan mss alleen over dat strafpunt had ...
Gebruikersavatar

Mola Lisa29 apr 2019, 13:20

 328  Uma
Mateo schreef:Wie bepaalde eigenlijk de volgorde waarin ze zaten? Was dat toeval of gedirigeerd?
Ze hebben daarvoor met de teerling geworpen.
Gebruikersavatar

KevinL29 apr 2019, 13:22

 87
Afbeelding
Dit is voor mij hét beeld van De Mol tot nu toe, ook eerste keer dat het zo in beeld gebracht werd.
De overgebleven kandidaten die naar de Mol kijken.
Gebruikersavatar

Frolva29 apr 2019, 13:22

 2204
nele.pottie schreef:Elisabet had wel degelijk de vrijstelling denk ik. Ik weet in elk geval dat wanneer Bas de eerste keer een kaart neemt bij haar dat ze alleen maar nog geldbedragen had zitten. Dat was duidelijk zichtbaar op de beelden. Je zag dan 3 kaarten waar een €-teken op stond.
Dan kan ze oorspronkelijk toch ook een 'strafpunt' gehad hebben?
Gebruikersavatar

BeaVer29 apr 2019, 13:28

 1293  Uma
Mola Lisa schreef:Ze hebben daarvoor met de teerling geworpen.
Dat was enkel om te bepalen wie mocht starten.
Gebruikersavatar

nele.pottie29 apr 2019, 13:37

 62
Frolva schreef:Dan kan ze oorspronkelijk toch ook een 'strafpunt' gehad hebben?
Ja natuurlijk wel maar ik leid dat af uit haar reactie. Voordat Bas een kaart neemt is ze heel zenuwachtig waardoor ik al onmiddellijk door had dat zij de vrijstelling vast had. Nadat hij een kaart nam bij haar zag je ook direct een teleurstelling die heel duidelijk van haar gezicht af te lezen was.
Het kan dus wel zo zijn dat ze oorspronkelijk een 'strafpunt' had maar door de reactie van Elisabet (en Bas) ga ik er van uit van niet
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 17