Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy28 apr 2019, 20:50

Site Admin  1167  Uma
Afl 8 - Opdracht 4: Zwarte pieten
Gebruikersavatar

masterveecee28 apr 2019, 20:58

 3547  Sven
3x juist geantwooord:

Axel vult gemiddeld de vragen het snelste in (als mol?)
Joeri was het meeste verdacht in het begin afl 1
Nog 1 mss scherm over. De mol
Gebruikersavatar

Vermoljoen28 apr 2019, 21:22

 2354  Uma
Heel interessant om te weten! Ik had het nooit verwacht dat het 5.000 euro zou zijn...
Gebruikersavatar

TDB28 apr 2019, 21:27

 9
Misschien omdat de mol niet gebriefd was?
masterveecee schreef:3x juist geantwooord:

Axel vult gemiddeld de vragen het snelste in (als mol?)
Joeri was het meeste verdacht in het begin afl 1
Nog 1 mss scherm over. De mol
Gebruikersavatar

yevo28 apr 2019, 21:29

 281  Uma
masterveecee schreef:3x juist geantwooord:

Axel vult gemiddeld de vragen het snelste in (als mol?)
Joeri was het meeste verdacht in het begin afl 1
Nog 1 mss scherm over. De mol
Ik vraag me inderdaad ook af of de mol hier wordt bijgeteld. Aangezien we redelijk zeker weten dat de mol de vragenlijst niet invult?
Gebruikersavatar

thomas.e28 apr 2019, 21:30

 91
masterveecee schreef:3x juist geantwooord:

Axel vult gemiddeld de vragen het snelste in (als mol?)
Joeri was het meeste verdacht in het begin afl 1
Nog 1 mss scherm over. De mol
Doordat Joeri meest verdacht was in begin, dacht ik: die gaat afvallen. Zou een beetje onfair zijn van de programmamakers om dat op te nemen in het seizoen: zou hun mol te veel te kijk zetten. Die nemen ze goed in bescherming, denk ik, voor alle kritiek. En vooral dit seizoen, zonder voorbereiding.

Ik vind het, zeker aangezien er toch veel twijfel is op het forum, best straf dat er maar één misschien-kandidaat meer in het spel is.
Gebruikersavatar

BeaVer28 apr 2019, 21:56

 1293  Uma
En wat als Joeri er nog in had gezeten?

Ik had totaal niet verwacht dat er hier 5000 euro ging overblijven. De bedoeling was vooral om een goed antwoord te geven zonder in je kaarten te laten kijken. Ik dacht eerder bij de laatste vraag, omdat Bas zo lang wachtte met antwoorden, dat dit een fout antwoord ging zijn.
Gebruikersavatar

salb28 apr 2019, 22:12

 352  Sven
Moet je dubbele kaarten afleggen of kan je die ook bijhouden? In dat laatste geval had Joeri beter zijn laatste dubbel bijgehouden zodat het spel langer duurde en hij kans had op de vrijstelling.
Gebruikersavatar

jos.jansen28 apr 2019, 22:18

 328  Uma
salb schreef:Moet je dubbele kaarten afleggen of kan je die ook bijhouden? In dat laatste geval had Joeri beter zijn laatste dubbel bijgehouden zodat het spel langer duurde en hij kans had op de vrijstelling.
Er werden slechts 2 rondes gespeeld (dit is vermeld geweest tijdens de opdracht). Joeri had dus nooit kans op de vrijstelling (zodra Elisabet die getrokken had)
Gebruikersavatar

Jay-Lo28 apr 2019, 22:24

 1690  Sven
Axel zegt ook meteen dat hij de andere 3000 heeft, hij had die kunnen bijhouden. Aan het eind werden de overgebleven kaarten niet getoond, alleen de vrijstelling en het strafpunt. Axel was heel erg achterdochtig naar Bas toe. Ik denk dat hij al blij was dat hij het strafpunt niet trok.
Naar Bas toe. Hij zegt dat hij niet wist dat er zulke hoge bedragen inzaten. Mols en onmols, hij doet zich voor dat hij niet gebriefd werd ook al vond hij de gsm.
Gebruikersavatar

david.vierstraete28 apr 2019, 22:30

 73  Yens
Wat mij opviel: Elisabet deed er alles aan om Axel te laten weten dat er nog een vrijstelling inzat. Dit waarschijnlijk omdat ze hoopt dat hij de vrijstelling neemt van Bas.
Want ze heeft liever dat de mol Axel de vrijstelling heeft dan haar medekandidaat/potentiele winnaar Bas.

Ps. Ik zit nochtans op Bas.
Gebruikersavatar

anja.mathijs28 apr 2019, 22:40

 391  Uma
Jay-Lo schreef:Axel zegt ook meteen dat hij de andere 3000 heeft, hij had die kunnen bijhouden. Aan het eind werden de overgebleven kaarten niet getoond, alleen de vrijstelling en het strafpunt. Axel was heel erg achterdochtig naar Bas toe. Ik denk dat hij al blij was dat hij het strafpunt niet trok.
Naar Bas toe. Hij zegt dat hij niet wist dat er zulke hoge bedragen inzaten. Mols en onmols, hij doet zich voor dat hij niet gebriefd werd ook al vond hij de gsm.
Denk dat Axel al een tijdje op Bas zit! Hij vertrouwt Bas duidelijk niet, valt echt op.
Bij Joeri heeft Axel geen moeite om 2 x 3000 euro, voluit voor het geld te gaan,
Waarom zou hij als mol de groepspot zo verhogen.
Axel is mijn inziens niet de mol, heeft tijdens de hele serie, iedereen getest om mol te kennen, typisch kandidaats.
Maar ja, ik zit in de Bas tunnel!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17