Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Frolva03 mei 2019, 16:06

 2204
Jay-Lo schreef:En wat dan met het overleggen bij de vragen, doe maar alsof het de eerste keer is?
Wat natuurlijk kan: de quiz wordt volledig gespeeld (met rugzak aan); nadien worden er nog extra beelden gemaakt voor het wegnemen van de koffertjes (met rugzak uit).
Het enige wat dan gespeeld is, is het (nogmaals) geven van de antwoorden net voor het wegnemen van de koffertjes en het glunderen wanneer het koffertje open gaat. 😉

Als je die beelden dan door elkaar begint te monteren ... :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2019, 17:04

 8153
Maar wat is het nut daarvan?
Gebruikersavatar

astridm03 mei 2019, 17:09

 287
chicawah.janssen schreef:Een continuiteitsassistent 😂
Dat kan ik ook niet helpen, zo heet zo'n persoon nu eenmaal, in ieder geval toen.
Gebruikersavatar

Klaartje03 mei 2019, 17:46

 2245  Uma
Jordy heeft hierboven perfect uitgelegd wat ik ook dacht: er zijn twee takes genomen en er is goed geknipt en geplakt, zodat ook het geluid OK zit. Dat is eigenlijk ook wat ik gisteren wou zeggen, maar Jordy heeft dat veel beter gedaan.

En Frolva toont in al zijn screenshots eigenlijk aan wat ik gisteren ook al wou laten zien, maar ik had geen zin om al die screenshots van die 10 keer aan/af te tonen. Mijn screenshots waren ter illustratie van wat ik bedoelde.

Maar er zit dus wel een enorme kanjer van een hint in deze tien minuten, maar het zit hem niet in dat aan/af gaan van die rugzak, dat is slechts een trigger die ons op weg zet naar DE hint van dit seizoen. GDC geeft de hint zelf en het feit dat we nu hebben opgemerkt dat er twee takes zijn genomen, bewijst dat: de twee takes waren nodig om de hint te kunnen geven.

Ik ben er nog even aan het werken, maar tegen een uur of 8 vanavond hoop ik ermee uit te kunnen pakken in het daartoe bestemde topic TNVH. Het zal daar mijn laatste bijdrage zijn, want over twee dagen kennen we de Mol. En dan heeft het geen zin meer om met verborgen hints aan te komen draven. 🙂
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 mei 2019, 17:53

 767  Yens
chicawah.janssen schreef:Maar wat is het nut daarvan?
Ze wouden ook een camerastandpunt van achter de schouder van Gilles, maar dit kan nooit op hetzelfde moment opgenomen zijn als dat van iets verder.
Gebruikersavatar

Holmes03 mei 2019, 20:36

 395
Klaartje schreef:Jordy heeft hierboven perfect uitgelegd wat ik ook dacht: er zijn twee takes genomen en er is goed geknipt en geplakt, zodat ook het geluid OK zit. Dat is eigenlijk ook wat ik gisteren wou zeggen, maar Jordy heeft dat veel beter gedaan.

En Frolva toont in al zijn screenshots eigenlijk aan wat ik gisteren ook al wou laten zien, maar ik had geen zin om al die screenshots van die 10 keer aan/af te tonen. Mijn screenshots waren ter illustratie van wat ik bedoelde.

Maar er zit dus wel een enorme kanjer van een hint in deze tien minuten, maar het zit hem niet in dat aan/af gaan van die rugzak, dat is slechts een trigger die ons op weg zet naar DE hint van dit seizoen. GDC geeft de hint zelf en het feit dat we nu hebben opgemerkt dat er twee takes zijn genomen, bewijst dat: de twee takes waren nodig om de hint te kunnen geven.

Ik ben er nog even aan het werken, maar tegen een uur of 8 vanavond hoop ik ermee uit te kunnen pakken in het daartoe bestemde topic TNVH. Het zal daar mijn laatste...
Heel benieuwd of we hetzelfde gezien hebben... zie verborgen tips...
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 mei 2019, 21:02

 1690  Sven
Ik hoop echt dat iemand hier nog iets uit kan halen, ik ga er vanavond nog eens een poging op doen.
Gebruikersavatar

Klaartje03 mei 2019, 21:49

 2245  Uma
Holmes schreef:Heel benieuwd of we hetzelfde gezien hebben... zie verborgen tips...
Neen, ik heb toch geheel iets anders gezien, zie straks in het topic Totaal Nutteloze Verborgen Hints 😂
Gebruikersavatar

rolhad03 mei 2019, 21:58

 434
Klaartje schreef: Neen, ik heb toch geheel iets anders gezien, zie straks in het topic Totaal Nutteloze Verborgen Hints 😂
heeft het iets met 'lonken' te maken?
Gebruikersavatar

Klaartje03 mei 2019, 22:20

 2245  Uma
Yep, ik ben er uiteindelijk toch in geslaagd om mijn post op te laden in het offtopic TNVH. Het heeft wat langer geduurd dan verwacht, maar er kwam nog iets tussen. Maar beter laat dan nooit. 🙂
Gebruikersavatar

rolhad03 mei 2019, 22:25

 434
Haha, was al aan het zoeken hoe je de connectie met Elisabet en de opdracht ging maken. 🙂
Gebruikersavatar

Holmes03 mei 2019, 22:34

 395
Klaartje schreef:Yep, ik ben er uiteindelijk toch in geslaagd om mijn post op te laden in het offtopic TNVH. Het heeft wat langer geduurd dan verwacht, maar er kwam nog iets tussen. Maar beter laat dan nooit. 🙂
Dat is idd heel iets anders dan ik gezien had. Wat een mooi verhaal.... 😃
Raar dat nog niemand iets gezien heeft in alle getallen die op de borden achter GDC geschreven staan..... 😉
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 17