Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy05 mei 2019, 21:43

Site Admin  1167  Uma
Afl 9- De finale
Gebruikersavatar

Cedric05 mei 2019, 21:46

 2834  Uma
Mag het niet opnieuw 1 topic per opdracht worden, Davy?
Gebruikersavatar

annie.delen05 mei 2019, 21:52

 238  Uma
De gsm in de snoepschuif werd in de hotelkamer van vandaag gelegd.
Ben nog steeds overtuigd dat achtergrond van dagboek van de mol opgenomen is op de wijze zoals ik aangehaald heb in verborgen hints.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2019, 21:58

 8153
Vermoljoen schreef:Ik vond het de beste finale-aflevering ooit! Wat een top aflevering!
Ik ook! Meestal is de finale een nogal mak gedoe, maar dit was echt de max.
Gebruikersavatar

Cedric05 mei 2019, 22:12

 2834  Uma
Cedric schreef:Mag het niet opnieuw 1 topic per opdracht worden, Davy?
Indien niet:

Die karaokemassage lijkt me hel. Als er één soort opdracht is die ik écht niet graag zou doen en vrijwel zeker zou weigeren, dan wel één waarbij ik op een of andere manier op een voetstuk geplaatst wordt en iets moet gaan doen terwijl anderen erop staan te kijken. De shosholoza, de lucha libre, die karaokemassage. En ik maar blij zijn dat er eens een seizoen was zonder dergelijke opdracht... Komen ze dus met dit af 😃

De drone-opdracht was dan weer absoluut zalig. Deed me ergens denken aan de museumopdracht in Zuid-Afrika ook. Geweldige opdracht. Met fantastische slotbeelden.
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mei 2019, 22:15

 2354  Uma
Cedric schreef:De drone-opdracht was dan weer absoluut zalig. Deed me ergens denken aan de museumopdracht in Zuid-Afrika ook. Geweldige opdracht. Met fantastische slotbeelden.
Ik dacht exact hetzelfde!
Gebruikersavatar

BeaVer05 mei 2019, 22:15

 1293  Uma
En Axel en Bas maar Elisabet "beschermen" tijdens de bond-proef. Alle ja, zorgen dat ze niet vlak voor die drones ging gaan staan :mrgreen:
Gebruikersavatar

Klaartje05 mei 2019, 22:19

 2245  Uma
BeaVer schreef:Elisabet die ook heel mooi kon zingen!
Ja zeg, what a voice!

Nog één van mijn wensen die vervuld werden. In het topic Muziek in de Mol had ik al geschreven dat ik haar eens wou horen zingen.

Als ze volgende week dan ook nog eens piano wil spelen voor ons, dat zou pas de max zijn!