Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT05 mei 2019, 22:33

 767  Yens
Prachtige finale-aflevering die een fantastisch seizoen afsluit! De hilarische karaoke-massageopdracht en daarna de super spannende opdracht in het verlaten hotel. Ik heb letterlijk van het begin tot het einde van de aflevering op het puntje van mijn stoel gezeten en terug beginnen twijfelen of Elisabet wel echt de mol was. Ze leek mij het puurst van de drie hier en Bas maakte zichzelf plots toch wel heel verdacht. Wat een adembenemende setting ook weer voor de finale-test en onthulling van de mol. Ik kan al niet wachten tot volgende week en volgend jaar! 😉
Gebruikersavatar

Jay-Lo05 mei 2019, 22:38

 1690  Sven
Ik dacht ook door de karaoke dat het Bas was, maar toen ze moesten zeggen welk scherm ze hadden gezien zei Elisabet het zinnetje anders. Axel en Bas zeiden "jij bent misschien de mol", Elisabet zei "jij bent de mol misschien", en toen was ik bijna zeker, toen de lamp aanging bij Axel: ja, de winnaar heb ik, nu gaat het fout lopen, en toen ging het goed. 😃
Gebruikersavatar

Cedric05 mei 2019, 22:48

 2834  Uma
Ik had echt exact dezelfde gedachtegang tijdens deze aflevering, Jay-Lo!
Gebruikersavatar

Mateo05 mei 2019, 23:53

 870
Prachtige aflevering, met humor, spanning, fijn gekozen en mooi gefilmde opdrachten.
Goede en slimme opbouw van het geheel en een mol die - gelukkig maar- in de afleveringen vaak op uitstekende wijze toneel heeft gespeeld. Vooral haar tunnelangst heeft ze erg knap verbeeld!
De makers en deelnemers maakten hiermee het spijtige vertrek van Joeri voor mij grotendeels goed.

Ik ben trouwens ook blij dat 'Bas gekozen' geen hint is geweest. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Klaartje06 mei 2019, 00:14

 2245  Uma
En hoe blij was Axel toen hij gewonnen had! Ik werd zelf blij van de manier waarop hij daar bij GDC stond te genieten, echt een geluksmoment, echt genieten! 😃
Gebruikersavatar

Mateo06 mei 2019, 00:30

 870
Ja, een heel mooi moment.

Axel zet ook een prijzenswaardige De Moltraditie voort als winnaar, las ik zojuist: niet al het geld houdt hij voor zichzelf, want hij wil met een deel ervan een uitstapje met alle deelnemers betalen en een gedeelte aan enkele goede doelen schenken. En dat Kaat één van die goede doelen is, vind ik helemaal geweldig!
Gebruikersavatar

Frolva06 mei 2019, 08:21

 2204
Cedric schreef:En ik maar blij zijn dat er eens een seizoen was zonder dergelijke opdracht... Komen ze dus met dit af 😃
Volgend seizoen is er niet zulk een opdracht. 😉

Schrijf je snel in! :mrgreen:
Gebruikersavatar

masterveecee06 mei 2019, 09:35

 3547  Sven
Klaartje schreef:Die opdracht met die drones, echt "vet", zouden ze in Nederland zeggen.
vond ik ook! 1 van de betere, misschien wel de beste van het seizoen
Gebruikersavatar

astridm06 mei 2019, 12:38

 287
Klaartje schreef:En hoe blij was Axel toen hij gewonnen had! Ik werd zelf blij van de manier waarop hij daar bij GDC stond te genieten, echt een geluksmoment, echt genieten! 😃
Ik vond het ook al mooi dat hij vantevoren zei dat het hem vooral ging om de eer van het winnen. Daar moest ik steeds aan denken toen hij daar zo stond te stralen. En wat kan die man stralen zeg!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mei 2019, 12:57

 8153
Was prachtig (en het is dan ook nog eens een knappe vent). Bas vond ik ook heel mooi: veel geld in de pot gebracht, maar geen greintje jaloezie, wel gewoon gelukkig omdat hij the full experience heeft mogen meemaken.
Mooie mensen, net als de andere 7. Wat slagen de makers er toch elk jaar weer in om een supergroep samen te stellen!
Meestal heb ik de eerste aflevering iets van "die van vroeger waren toffer" maar dat is omdat je hen nog niet kent en een beetje gewoon moet worden.
Ik heb ook veel bewondering voor Kaat. Amper 22 maar wat een sterk karakter!
En onze Joeri natuurlijk. Ik weet niet meer wie het zei maar het is waar: iedereen zou in zijn leven een Joeri moeten kennen.
Gebruikersavatar

Mateo06 mei 2019, 18:14

 870
Cedric zei dat. En ik ben het volmondig met hem eens. Ook met jouw hele post!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mei 2019, 12:33

 8153
Ik vind Axel een verdiende winnaar.
Kaat had pas door dat Elisabet de mol was toen ze alles op Eva gezet had en die eruit vloog.
Joeri verdacht Kaat en wist dat Elisabet de mol was doordat Bas zich missprak.
Bas heeft 2 vrijstellingen gekregen (waarvan 1 rechtstreeks ticket naar de finale!) en wist dat Elisabet de mol was doordat hij Kaat uithoorde over de vragenlijst die hij omwille van zijn vrijstelling niet had moeten invullen.