Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT12 mei 2019, 22:28

 767  Yens
Bas was inderdaad fantastisch deze afwering! Hoe je een persoon die je in de eerste aflevering maar niks vindt en arrogant vindt, plots aan het einde van de rit toch ook weer een geweldige kandidaat kan vinden! Ook dat is het mooie aan het programma.
Gebruikersavatar

Heinz12 mei 2019, 22:49

Forum veteraan  427  Uma
Wat een schitterende slotaflevering van een topreeks. Ik heb in 17 jaar tijd meer dan 40 molreeksen gezien maar heb de afgelopen maanden op het puntje van mijn stoel gezeten, ben van de ene verbazing in de andere gevallen, heb meegeleefd met de fijne kandidatengroep en ben totaal om de tuin geleid door de onvoorbereide Mol. Ook dit forum heb ik weer met veel plezier gelezen en hier en daar een kleine bijdrage geleverd. Wát een tv-programma. Mijn complimenten aan alle betrokkenen. Op naar De Mol 2020. :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2019, 10:21

 8153
De finale was ronduit schitterend. En al die details die het echt áf maakten: die maatpakken met hun naam in gouden letters, waw!

Mollenjager-DT schreef:Bas was inderdaad fantastisch deze afwering! Hoe je een persoon die je in de eerste aflevering maar niks vindt en arrogant vindt, plots aan het einde van de rit toch ook weer een geweldige kandidaat kan vinden! Ook dat is het mooie aan het programma.
Ik vond Bas in zijn sollicitatiefilmpje een beetje raar, een beetje arrogant ook. Maar al snel had ik door dat hij een fantastische, lieve, empathische, grappige gast is. Zo te horen was hij voor veel kandidaten op moeilijke momenten ook een grote steun. Hij kan slecht liegen, maar dat siert hem. Het betekent dat hij echt een heel eerlijke mens is.
Ik hoop wel dat ik ooit nog te weten kom wat er aan de hand was met dat bed in zijn cel 🙂
Gebruikersavatar

Klaartje13 mei 2019, 12:29

 2245  Uma
Die reacties van Eva, Bruno en Ingrid toen Elisabet daar uit de mist opdook, onbetaalbaar!

Ik sta er echt van te kijken hoe goed Elisabet onder de radar is kunnen blijven en zeker in het begin heel veel kandidaten heeft doen geloven: "Elisabet is het zeker niet!"

En inderdaad, heel straffe score van Axel op de eindtest. Bas haalde ook nog 90 procent juiste antwoorden, maar was toen nog altijd niet zeker of hij er wel goed aan gedaan had om alles op Elisabet in te vullen, want hij twijfelde nog lichtjes!

Ook ontroerend hoe de aflevering afgesloten werd, daar in dezelfde mobilhome waar het allemaal begon. De persoonlijke attentie per brief van Gilles en co aan het adres van Elisabet, heel pakkend en o zo terecht en verdiend! Ik denk dat we Liesbeth moeten bijtreden in haar mening: "Elisabet was de beste Mol ooit."