Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 mar 2019, 08:14

 2354  Uma
Is iets dat we zeker kunnen bekijken. Daar komen we volgende week nog op terug!
Gebruikersavatar

masterveecee18 mar 2019, 08:53

 3547  Sven
los van de letters, kan je bekijken of het klopt wat GDC zegt e
Gebruikersavatar

Gylfie18 mar 2019, 14:52

 33
Ik had precies hetzelfde idee vandaag! Mijn verdachte is namelijk Kaat en ik zit er altijd grandioos naast, dus ik ga ervan uit dat zij het niet is. Toen ben ik ook beginnen verder denken dat 'GROEN 1' ook kan betekenen dat de mol maar één keer zijn scherm te zien krijgt. Zou wel leuk zijn als deze theorie klopt!
Gebruikersavatar

ex-molinator18 mar 2019, 15:06

 3483  Uma
gilles.beulque schreef:... Toen ben ik ook beginnen verder denken dat 'GROEN 1' ook kan betekenen dat de mol maar één keer zijn scherm te zien krijgt.
Dus gooi je gewoon GROEN weg en blijf je met 1 over?
Laten we aub niet beginnen met mogelijke hints op te sommen die gebaseerd zijn op 1 (en enkel 1). :roll:
Gebruikersavatar

Gylfie18 mar 2019, 15:12

 33
Ik bedoel natuurlijk één keer zijn groen scherm... Het is niet dat die ooit een andere kleur te zien gaat krijgen, hé. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2019, 19:54

 8153
Zou het zo eenvoudig zijn?
Om dat te realiseren moet GDC wel altijd zelf beslissen wie aan de beurt komt. Gaat dat niet al snel opvallen? Meestal vraagt hij na enkele afleveringen wie aan de beurt wil komen.
Gebruikersavatar

lynn.wouters18 mar 2019, 20:12

 13
Cedric schreef:Met de weggelaten letters daarentegen...
https://www.wordplays.com/anagram-solve ... enmolgkoze
'sneeze' => Heeft er iemand geniesd?
'gnome' => De kleinste van de bende?
'kneels' => Iemand geknield?
'geeks' => Nerds?
'mongol' => Nope, hier zeg ik niets bij.


Neen, serieus nu:
"Er is nog geen Mol gekozen" + weggelaten letters...
Als je een naam van een kandidaat moet vormen enkel en alleen met letters die NIET (want "weggelaten") in die zin staan, dan is Kaat de enige optie...
Liesbeth, Elisabet, Eva, Ingrid, Axel, Bas, Bruno, Joeri en Martijn hebben allen minstens 1 letter die in die zin voorkomen. Kaat niet.

Maar zoals iemand al aangaf, dit was dus vóór ze de Mol kozen, dus onmogelijk dat ze dan al zouden geweten hebben dat Kaat de Mol zou zijn, ALS ze het al is.
JAWEL, geKozen.. de K van Kaat
Gebruikersavatar

Dominique18 mar 2019, 21:22

 61
Ik denk dat we ook niet mogen uitsluiten dat het mogelijks wijst op 'regio N'. Daar moet je ook geen i tot een 1 voor omvormen. De N was tevens de 'negatieve spacing' letter in Joeri zijn 'rood-wit-blauw'shirt. Wat misschien dus eerder daarop kan doelen....

of zelfs de N van het voormalige Noord Vietnam waar Hanoi ligt maar das misschien wa ver gezocht.
Gebruikersavatar

gert-jan.vermeire20 mar 2019, 21:31

 36
Bij de eerste proef waren de eerste letters die ze toonden RIOGEN waarmee je kan vormen I GROEN. in de tweede aflevering krijgt Kaat als eerste van het seizoen een groen scherm te zien.
Heb nog eens bekeken met het visier op Kaat en als ze het is, is ze inderdaad een fantastische mol. Het enige van gedrag ik kan opmerken bijhaar is dat ze inderdaad opdrachten vertraagd. Ze de groep gemanipuleerd heeft om in de sterke groep te zitten. En als ze iemand symphatiseerd door die persoon aan te raken kijkt ze ook altijd de andere kant op. Dus nooit in diens ogen. Als Joerie die letters ook gezien heeft denk ik dat hij weleens zou kunnen winnen
Gebruikersavatar

Bakkieryer20 mar 2019, 23:26

 183  Sven
Bij de eerste proef waren de eerste letters die ze toonden RIOGEN waarmee je kan vormen I GROEN. in de tweede aflevering krijgt Kaat als eerste van het seizoen een groen scherm te zien.
Heb nog eens bekeken met het visier op Kaat en als ze het is, is ze inderdaad een fantastische mol. Het enige van gedrag ik kan opmerken bijhaar is dat ze inderdaad opdrachten vertraagd. Ze de groep gemanipuleerd heeft om in de sterke groep te zitten. En als ze iemand symphatiseerd door die persoon aan te raken kijkt ze ook altijd de andere kant op. Dus nooit in diens ogen. Als Joerie die letters ook gezien heeft denk ik dat hij weleens zou kunnen winnen
Dat is opvallend ! Toeval ? Ik weet het zo niet, maar heb wel wat twijfel... We moeten voor de zekerheid dus volgende keer letten op bvb een door elkaar gehusselde IV GROEN om bevestiging te vinden voor deze theorie. Maar uiteraard is het ook best mogelijk dat de schermen van Kaat niet allemaal getoond gaan worden...
Gebruikersavatar

brenda.loos22 mar 2019, 11:58

 8
ik kan nog wat aanvullen op de R I O G E N aan de rechteronderkant van het scherm staat "De Mol Is" ik heb het ook in een andere topic gezien en wilde het hier delen.

Mss wel handig :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mar 2019, 07:57

 8153
Kan je daarvan een screenshot posten?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8