Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

Social07 apr 2019, 22:35

353  Uma
Hier is het fragment in kwestie (audio), luister vooral dat het telkens iets sterker lijkt (per antwoord).
Je hoort echt wel iets extra bij het derde antwoord:

https://instaud.io/3wvT/delete/1840816a ... 316c8f1e6b

Het is wel algemeen te horen ook hier en daar, dus ik denk niet dat we er iets moeten achter zoeken, but you never know!

Cedric07 apr 2019, 22:39

2834  Uma
Redelijke 'what the fuck' toen de Mol in zijn/haar dagboek zei dat de familie niet zal afkomen..
Nu, de familie als avatar lijkt me ook wel een leuke insteek voor de volgende aflevering. 😛

chicawah.janssen07 apr 2019, 22:50

8153
Kite schreef:Ik zit in de Bruno-tunnel, en heb volgende bemerking gemaakt:
Alle afvallers tot nu toe, hebben op één of de andere manier een vertrouwensband met Bruno gehad.

En het eerste dagboek van de mol zegt (o.a.):
"Ik heb de indruk dat het saboteren en misleiden wel lukt. (...) Ik denk dan aan de mensen die zeggen: Ik neem u echt in vertrouwen. En als ik met jou praat dan be je zo eerlijk. Jij kan het niet zijn, dat weet ik zeker. Die mensen gaan mij schrappen, dus die gaan er vroeg of laat uit liggen."

Liesbeth
Liesbeth viel als eerste af, en krijgt dan de vraag (in een aparte video op vier.be): "Met wie klikte het goed?"
Ze antwoordt: "Ik vond dat Bruno het dichtst bij mij stond. Ik denk echt dat hij gaat moeten opletten. Hij is volgens mij ook veel te eerlijk. Tenzij hij de mol is, echt dan kan hij fantastisch goed acteren.""
Het lijkt er hier sterk op dat Liesbeth Bruno vertrouwde, en af...
Eva vertrouwde Bruno haar pasvragen toe...

Mollenjager-DT07 apr 2019, 23:15

767  Yens
Cedric schreef:Redelijke 'what the fuck' toen de Mol in zijn/haar dagboek zei dat de familie niet zal afkomen..
Nu, de familie als avatar lijkt me ook wel een leuke insteek voor de volgende aflevering. 😛
Dat was inderdaad even verschieten, al zal de familie van de kandidaten toch nog in het spel komen. Ik zag in het voorstukje voor volgende week ook een vliegtuig klaarstaan. Misschien dat de familieleden toch nog mogen komen als de opdracht slaagt ofzo?

Jansen07 apr 2019, 23:44

3423  Yens
BeaVer schreef:En hoeveel was haar opdracht waard? 200 euro? (een vraag, want ik weet het al niet meer)
Haar opdracht was 400 € waard dacht ik.

chicawah.janssen schreef:Eva vertrouwde Bruno haar pasvragen toe...
Ja, maar hij liet zich wel heel 'knullig' afschieten en geeft dan zonder de minste aarzeling zijn en Eva's tags aan de andere kandidaten :roll: .

Mollenjager-DT07 apr 2019, 23:55

767  Yens
Nog iets om Elisabet af te strepen als mol is dat ze in aflevering 4 nog heel overtuigend tegen Eva bezig is dat ze heel erg uitkijkt naar het bezoek en dat het daarna voor haar hoe dan ook al goed geweest is. Ofwel is dit heel overtuigend gespeeld als mol, ofwel is ze een gewone kandidaat die heel hard uitkijkt naar het bezoek van haar man, maar geen flauw benul heeft dat die helemaal niet zal komen.

Jay-Lo08 apr 2019, 00:00

1690  Sven
Mollenjager-DT schreef:Nog iets om Elisabet af te strepen als mol is dat ze in aflevering 4 nog heel overtuigend tegen Eva bezig is dat ze heel erg uitkijkt naar het bezoek en dat het daarna voor haar hoe dan ook al goed geweest is. Ofwel is dit heel overtuigend gespeeld als mol, ofwel is ze een gewone kandidaat die heel hard uitkijkt naar het bezoek van haar man, maar geen flauw benul heeft dat die helemaal niet zal komen.
Kan je als mol ook zo uitspelen denk ik dan, terwijl Elisabet absoluut niet verdacht is voor mij. Anders had ze Bas wel neergeschoten omwille van zijn vrijstelling.

Vermoljoen08 apr 2019, 10:39

2354  Uma
Alweer was er iets de hele tijd aan het bewegen op de achtergrond. Alweer een persoon?
Zouden we daar niet iets mee moeten doen? Ik weet alleen niet zo goed wat...

Social08 apr 2019, 10:50

353  Uma
Het lijkt in elk dagboekfragment hetzelfde scrambled beeld op de achtergrond, er valt niets uit te halen.

annie.delen08 apr 2019, 11:05

238  Uma
Toch wel.
Zet de klank af, ga in een donkere kamer zitten en kijk alleen naar de achtergrond.
Links bovenaan in beeld zie je de verlichting hangen.
Zodra dit fragment met de persoon rechts op de voorgrond in beeld komt tijdens de afleveringen weet je wie de mol is.

chicawah.janssen08 apr 2019, 11:09

8153
Jansen schreef:Ja, maar hij liet zich wel heel 'knullig' afschieten en geeft dan zonder de minste aarzeling zijn en Eva's tags aan de andere kandidaten :roll: .
En Elisabet gooit de tags van Kaat en Eva weg, maar houdt die van Bruno. Omdat ze denkt dat hij de mol is en dus geen pasvraag nodig heeft?

annie.delen schreef:Toch wel.
Zet de klank af, ga in een donkere kamer zitten en kijk alleen naar de achtergrond.
Zodra dit fragment met de persoon rechts op de voorgrond in beeld komt tijdens de afleveringen weet je wie de mol is.
😲 Echt?

BeaVer08 apr 2019, 11:15

1293  Uma
annie.delen schreef:Toch wel.
Zo simpel is het niet...
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 21