Frolva schreef:Dat helpt!Komaan Frolva![]()
Ik zag ze wel, maar heel duidelijk was het toch niet.
Dat ook anderen de stoelen niet/amper zien ondermijnt ook voor mij het hint-gehalte.
- Bij alle vorige selecties zien we altijd de reflectie van de kandidaten. Hier bij 1 scherm dan plots niet, heel even, dus subtiel (we zijn hier niet bij widm Nederland). Alleen bij 1 scherm, nergens anders. Dat moet een bewust vooraf genomen beeld zijn. Wat ze nog nooit gedaan hebben.
- Tegelijkertijd noemt Gilles voor de eerste keer niet duidelijk de naam van diegene die gaat ingetikt worden.
- En hij kondigt op voorhand ook aan dat "dat de plaatsen duur zijn"
Als dit geen hint is, kijk ik volgend jaar geen seconde meer naar de mol
Bas.P schreef: Zou het ook niet puur kunnen gaan om een opname die opnieuw gedaan is? Zoals al vaker aangehaald moeten er van vele zaken nieuwe takes gemaakt worden omdat de eerste mislukt zijn door versprekingen van Gilles, of beeldmateriaal dat 'mislukt' of niet goed genoeg is.De opname was toch niet mislukt, we hebben de beelden gezien .... (scherm met "Axel" en de reflectie van de kandidaten). Geen enkele reden om dit opnieuw te filmen.
Bij opdrachten is het geen probleem om een uitleg of beeld opnieuw te filmen, maar bij een eliminatie lijkt me dit moeilijk. Ze kunnen toch moeilijk een 2e x iemand laten elimineren omdat het eerste shot mislukt is. Dat neemt de spanning/spontaniteit bij de kandidaten volledig weg.
Ik kan mij inbeelden dat bijvoorbeeld het eerste shot van het scherm van Axel mislukt is, en ze dit dus net na de echte eliminatie, wanneer de kandidaten weg zijn, opnieuw filmen met enkel Gilles om dit goed in beeld te kunnen brengen.
In mijn ogen kan dit dus evengoed om een nieuwe take (omdat de eerste bij het filmen mislukt is) gaan dan om een hint.