GDC maakte in het "niet naar Luxemburg" filmpje erg veel gebaren (er werd in andere topics ook al over geschreven) en dat is totaal niet zijn stijl. Het kan niet anders dan dat hij naar bepaalde zaken verwees (cfr. vorig jaar bij de geldkoffers op de luchthaven). En zoals mijn geachte collega zegt: dat ene gebaar doet denken aan een konijntje bij een schaduwspel (al leek het eerder op een hert doordat hij zijn pink en ringvinger niet bij elkaar hield).
De klok: op de TV staat een tikkende wekker. OK, de wekker loop af om hen naar buiten te lokken, maar ze hadden de kandidaten ook op een andere manier het scherm kunnen laten zien.
En dan was er ook nog de smartwatch in aflevering 2.
Ingrids hoed vind ik raar omdat het een zonnehoedje is en ze het draagt in het donker. Aan de beelden over de volgende aflevering te zien, houdt ze het ook aan bij de proef met de verfbom. Wie draagt er nu, behalve Jansen en ik soms, binnen een hoed? Een pet, goh ja, maar een hoed? Kaat heeft ook een zonnehoed maar draagt die niet binnen en in het donker.
En dat dat
Een

kan (zie vorige posts) op vanalles slaan. Maar de mol vergelijken met een

vind ik zo "gewrongen" dat het zeker ergens op slaat. En dan dat vizier... Ik heb eens een jager een weerloze haas zien afknallen en daar was ik echt niet goed van

Ik vind de Alice in Wonderland theorie mooi gevonden en eigenlijk ook wel plausibel, maar ik wil liever geen "Rode ridder" en "Malle mergpijp" visioenen...
@Mateo: Ingrid riep inderdaad niet "Oh dear, oh dear, I shall be too late" maar "Een bed! Een bed!!! Ik wil een bed!!!!!" (x97)

Proud PPP-er (Professioneel Paraceta- en Panamahoedfan)