Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Vermoljoen03 apr 2019, 09:42

 2354  Uma
Ik geloof wel in de Groen 1 theorie, dat de Mol in het hele spel maar 1 keer zijn/haar scherm zou zien. Dit omdat het een hint is waarvoor je tot voor de finale moet wachten om de oplossing. Dat zijn goede hints, want als er wordt bedoeld dat de eerste die een groen scherm krijgt de Mol is, is het veel te makkelijk en weten we het allemaal al.

Alleen is het de vraag of het een echte hint is of niet.. Maar dit is iets dat door iemand moet worden bijgehouden.
Gebruikersavatar

Délégee03 apr 2019, 14:27

 99
Volgorde Schermen eliminaties :

Aflevering 1 :
Geen eliminaties

Aflevering 2 :
Kaat (= Groen 1 dus)
Axel
Martijn
Eva

Liestbeth

Aflevering 3
Eva (maar valt dus niet af)

Aflevering 4 - 1ste eliminatie
Elisabeth
Ingrid

Aflevering 4 - 2de eliminatie
Eva
Joeri

Martijn

Bas & Bruno kregen nog geen scherm tot nu toe.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2019, 16:43

 8153
En Elisabet?
Gebruikersavatar

Vermoljoen08 apr 2019, 10:54

 2354  Uma
Update van de Groen 1-theorie:

Aflevering 1:
Geen eliminatie

Aflevering 2:
Kaat
Axel
Martijn
Eva

Liestbeth

Aflevering 3:
Eva (maar valt dus niet af)

Aflevering 4 - Eliminatie 1
Elisabet
Ingrid

Aflevering 4 - Eliminatie 2
Eva
Joeri

Martijn

Aflevering 5:
Joeri
Bruno

Eva

Totaal groene schermen:

Axel: 1
Bas: 0
Bruno: 1
Elisabet: 1
Joeri: 2
Kaat: 1
-----------
Eva: 2
Ingrid: 0
Liesbeth: 0
Martijn: 1
Gebruikersavatar

Délégee15 apr 2019, 10:41

 99
Volgorde Schermen eliminaties :

Aflevering 1 :
Geen eliminaties

Aflevering 2 :
Kaat (= Groen 1 dus)
Axel
Martijn
Eva

Liestbeth

Aflevering 3
Eva (maar valt dus niet af)

Aflevering 4 - 1ste eliminatie
Elisabeth
Ingrid

Aflevering 4 - 2de eliminatie
Eva
Joeri

Martijn

Aflevering 5
Joeri
Bruno

Eva

Aflevering Zes
Michael (Elisatbet)
Elisabet
Axel
Bas

Bruno


Totaal groene schermen :

Axel : 2
Bas : 1 (+ vrijstelling)
Elisabet : 2
Joeri : 2
Kaat : 1
-----------
Bruno : 1
Eva : 2
Ingrid : 0
Liesbeth : 0
Martijn : 1
Gebruikersavatar

Taupe07715 apr 2019, 10:50

 767  Yens
Dan zouden er nog maar 2 over zijn ...
Gebruikersavatar

BogersAsset15 apr 2019, 10:57

 65
Taupe077 schreef:Dan zouden er nog maar 2 over zijn ...
En toevallig mijn twee hoofdverdachten op dit moment 😃 Lijkt me wel nog plausibel en mogelijk in de volgende aflevering een 'korte' eliminatie waarbij speler 1 direct rood krijgt en je zit al aan de voorlaatste aflevering :p

Of nóg eens een speciale eliminatie want da's precies wel de trademark dit seizoen :')
Gebruikersavatar

Taupe07715 apr 2019, 11:20

 767  Yens
Taupe077 schreef:En toevallig mijn twee hoofdverdachten op dit moment 😃 Lijkt me wel nog plausibel en mogelijk in de volgende aflevering een 'korte' eliminatie waarbij speler 1 direct rood krijgt en je zit al aan de voorlaatste aflevering :p
En mijn enige ... maar begin stilaan te denken dat ik misschien van bij de start verkeerd zit en mijn mol mogelijk van bij de start dan wel juist zit en doet alsof ... not easy!
Gebruikersavatar

annie.delen28 apr 2019, 06:41

 238  Uma
Wat als de letters RIOGEN verwijzen naar IRis OGEN

Mogelijk zit er in afl 1 nog de i en s verstopt.

Komen de ogen van de 4 overgebleven kandidaten soms extra veel in beeld?

Hier kunnen we ook de uitspraak " recht in de ogen kijken " koppelen nu we weten dat de gsm ontkoppelt via de iris van de mol
Gebruikersavatar

Jay-Lo28 apr 2019, 08:41

 1690  Sven
Goeie zet, Annie. Dat is het. Recht in de ogen kijken is natuurlijk de link met die gsm. 👍🏻
Gebruikersavatar

Klaartje28 apr 2019, 10:17

 2245  Uma
annie.delen schreef:Wat als de letters RIOGEN verwijzen naar IRis OGEN

Mogelijk zit er in afl 1 nog de i en s verstopt.

Komen de ogen van de 4 overgebleven kandidaten soms extra veel in beeld?

Hier kunnen we ook de uitspraak " recht in de ogen kijken " koppelen nu we weten dat de gsm ontkoppelt via de iris van de mol
Goeie opmerking Annie!

Nu je je afvraagt of de ogen van bepaalde kandidaten extra veel in beeld komen: dat viel me ook al op toen ik de afleveringen aan het herbekijken was op zoek naar mensen die konijnengebaren maken.

Tijdens de eliminaties wordt er altijd ingezoomd op de gezichten en dus automatisch de ogen van de kandidaten als hun naam wordt ingetikt. Dus daar komt iedereen wel eens close in beeld en wordt er gefocust op de ogen.

Maar in de rest van het beeldmateriaal dat ze ons laten zien, viel me op dat de ogen van 1 persoon extra veel in beeld komen, maar vrijwel altijd wanneer die wegkijkt van de camera, zodat we zelden "recht in de ogen" van die persoon kijken. Dus als GDC op de finale-avond zegt: "Het is tijd om de mol recht in de ogen te kijken", zou je het dus ook daaraan kunnen linken.

Als dat waar is, dan hoef ik niet verder te zoeken naar de mol. 😉

Maar ik ga niet verklappen om wie het gaat. Ik wil het plezier van de anderen niet bederven, geen spoilers voor mij. Want als ik het zeg, dan leest heel facebookend Vlaanderen het over 5 minuten op de site van... je weet wel waar. 😂
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8