Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

Frolva25 apr 2019, 16:53

2204
Jansen schreef: Waarom al die moeite doen om 1 seconde beeld te vervangen?
Maar er wordt toch helemaal geen seconde 'vervangen'?
Bij een eliminatieronde worden verschillende beelden achter elkaar gemonteerd die door verschillende camera's en (soms) op verschillende tijdstippen werden opgenomen.
In plaats van het beeld met de reflectie van de lege stoelen, had daar 'even goed' een beeld in kunnen zetten van het laptopscherm van GDC die de naam intikt. Waarom al die moeite daarvoor doen? 😉

chicawah.janssen25 apr 2019, 16:53

8153
Jansen schreef:Het beeld met de twee stoelen, is exact 1 seconde in beeld. Waarom al die moeite doen om 1 seconde beeld te vervangen? Als het echt is omdat er een seconde iets verkeerds in beeld komt, dan zetten ze daar toch bv. nog eens een close-up van Axel of zo in? Een seconde later zie je terug een perfect normaal beeld, met de reflectie van de kandidaten in het scherm...
Ja, OK, maar net als Gylfie heb ik nog niets gelezen waarvan ik denk "Aha, dát is het!".

Jansen25 apr 2019, 16:56

3423  Yens
Frolva schreef:Maar er wordt toch helemaal geen seconde 'vervangen'?
Bij een eliminatieronde worden verschillende beelden achter elkaar gemonteerd die door verschillende camera's en (soms) op verschillende tijdstippen werden opgenomen.
In plaats van het beeld met de reflectie van de lege stoelen, had daar 'even goed' een beeld in kunnen zetten van het laptopscherm van GDC die de naam intikt. Waarom al die moeite daarvoor doen? 😉
Dat is toch exact het punt? Waarom werd er een shot gemaakt van de stoelen en dat er in gezet?

chicawah.janssen schreef:Ja, OK, maar net als Gylfie heb ik nog niets gelezen waarvan ik denk "Aha, dát is het!".
De reden van de twee stoelen op zich zegt niet veel, maar als je het koppelt aan het feit dat Bas ineens opduikt in de eliminatieronde van Axel, dan lijkt dat toch naar hem te wijzen? Waarom zou er in een tijdsbestek van enkele seconden, twee dingen gebeuren die tegen de normale gang van zaken ingaan?

Frolva25 apr 2019, 17:03

2204
Jansen schreef:Dat is toch exact het punt? Waarom werd er een shot gemaakt van de stoelen en dat er in gezet?
Een 'shot van de stoelen' vind ik wat overdreven. 😉

Er worden ook bij 'elke' proef beelden door elkaar gebruikt; gemaakt tijdens de proef, er voor of er na ... en dit wordt gemonteerd tot een spannend geheel.
Dus ja, er zijn beelden gemaakt van toen de kandidaten er nog niet zaten en AXE werd ingetypt. Een leuk 'tussenbeeld', ware het niet dat er in de reflectie iets te zien is wat er op dat moment niet kon zijn.

Maar het kan best een hint zijn, natuurlijk. :mrgreen:

Social25 apr 2019, 17:23

353  Uma
als dit geen hint blijkt de zijn is het over en uit voor mij denk ik voor wat betreft de mol.

masterveecee25 apr 2019, 17:42

3547  Sven
Kom kom, niet zo neerslachtig doen omdat er eens een beeld in zou zitten die even niet klopt :mrgreen:
weet je wat? we zien wel! Misschien volgende week al, misschien later, en misschien helemaal niet

Frolva25 apr 2019, 17:43

2204
Als het geen verborgen hint is, zullen ze het er nu wel snel van maken.
Stel je voor, volgend jaar drie kijkers minder. 😲

:mrgreen:

Jansen25 apr 2019, 17:54

3423  Yens
Frolva schreef:Als het geen verborgen hint is, zullen ze het er nu wel snel van maken.
Stel je voor, volgend jaar drie kijkers minder. 😲
:mrgreen:
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

Moldedju25 apr 2019, 17:58

507  Yens
Waarschijnlijk vertellen ze ons in de reveal aflevering dat Elisabet terwijl ze geniepig aan het lachen is, in de richting keek van verschillende voorwerpen. Als je die voorwerpen in het Vietnamees vertaalt, omdraait en vervolgens er een cijfercode op loslaat die je kan vinden door te kijken op welke seconde Elisabet het woord "mensen" gebruikt terwijl ze iets roos aanheeft, dan krijg je de zin "the pink lady paints in the toilet". :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

annie.delen25 apr 2019, 18:00

238  Uma
In de nieuwe trailer zie je tijdens de eliminatie in de reflexie van het scherm alleen Joeri terwijl eigenlijk links van hem Elisabet te zien zou moeten zijn.
Ik heb ook de indruk dat Joeri er eerst heel even alleen zat.
Joeri heeft ook een geweldige reeks t-shirts vind ik.
Nu REVELATION

jos.jansen25 apr 2019, 18:21

328  Uma
Volgens mij is er iets anders aan de hand geweest met deze close ups. Aangezien de close up van het scherm bij Joeri en Kaat ook niet echt binnen de norm vallen. Het is wel een andere close up dan bij Axel.

Afbeelding

Afbeelding

Vermoljoen25 apr 2019, 18:52

2354  Uma
Heel deze situatie is heel vreemd, maar toch denk ik dat het om een foutje gaat. Het kan perfect mogelijk zijn dat ze voor of na de eliminatie al een paar shots maken zodat ze tijdens de eliminatie vooral voor de shots van de kandidaten kunnen zorgen. Ik denk dat we er te veel achter zoeken en dat die reflectie van de stoelen niet de bedoeling was.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13