yevo schreef:Hmm, is wel klein beetje anders dan wat op het bord staat? Maar komt wel dicht in de buurt...

XTC ... op straat ook gekend als "molly"
yevo schreef:Hmm, is wel klein beetje anders dan wat op het bord staat? Maar komt wel dicht in de buurt...
katrien.b schreef:Beetje met het contrast gespeeld, maar doet niet veel aan de duidelijkheid.
Op het rechtse bord (boven het blonde meisje) lijkt "2 mol" te staan?
marc.roose schreef:Nice! Lijkt me opgelost. Nu afwachten of XTC/MDMA/Molly iets met het nieuwe seizoen te maken zal hebben...
XTC ... op straat ook gekend als "molly"
miavi.crul schreef:Op het bord in de eerste scene staat ook iets op het bord geschreven. " De mol zoekt...." en "21 februari". Het lukt me niet om te screenshotten en hier in te voegen, maar mss ook het bekijken waard?en er staat een vietnameeske getekend op het grote bord.Mijn zoon volgt chemie maar kan er niets uithalen van die formules.Alleen 2mol vind hij raar
Cedric schreef:Nice! Goed gevonden. Nu afwachten of XTC/MDMA/Molly iets met het nieuwe seizoen te maken zal hebben...XTC betekend ook opgewonden he.Voor het nieuwe seizoen
M De Mol ?zoekt/maakt/lacht?
Donderdag 21 februari
-----> TOETS
M??? 1???
----------------------------
DE ??? REACTIE
2mol + 1/2mol
2?????
???enkoppen
gebruikt verschillende ??? om een ??? aantrekkelijk te maken.
??? is het gebruik van ???
1. Wat is een ??? ?
2. ??? die geregeld gebruikt worden in ???
??? met voorbeeld
2016-2017 ???? pagina 2
jelle.mayeur schreef:- Liesbeth (scouts code)Dan is Elisabet de Mol want molletjes zijn slechtziend/blind waar braille dan weer naar verwijst.
- Joeri (barcode)
- Kaat (bus)
- Axel (stoel)
- Bas (flyer)
- Bruno (morsecode)
- Elisabet (braille)
- Ingrid (binaire code)
- Eva (code 05 22 01)
- Martijn (komt er gewoon in)
Zijn dat de 10 deelnemers?
rucogo schreef:beste dat ik van tekst uit de trailer kon halen , misschien kan iemand aanvullen
M De Mol ?zoekt/maakt/lacht?
Donderdag 21 februari
-----> TOETS
M??? 1???
DE ??? REACTIE
2mol + 1/2mol
2?????
???enkoppen
gebruikt verschillende ??? om een ??? aantrekkelijk te maken.
??? is het gebruik van ???
1. Wat is een ??? ?
2. ??? die geregeld gebruikt worden in ???
??? met voorbeeld
2016-2017 ???? pagina 2