Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

mark.vandaele13 feb 2019, 20:47

 178
Molly Robby schreef:Voor de rest is er volgens mijn géén enkele informatie uit dat filmpje te halen.
Enkel de maker van het filmpje kon ik nog achterhalen 🙂
GDPR-notproof zou ik zeggen 🙂
Jeff Bronder, maar hij zal er wel niets mee te maken hebben 🙂
Afbeelding
Dat is een regisseur van Vier, hij heeft onder andere vorige trailers van De Mol gemaakt.
https://vimeo.com/jffbrndr
Gebruikersavatar

Vermoljoen22 feb 2019, 21:42

 2354  Uma
Molly Robby schreef:Voor de rest is er volgens mijn géén enkele informatie uit dat filmpje te halen.
Enkel de maker van het filmpje kon ik nog achterhalen 🙂
GDPR-notproof zou ik zeggen 🙂
Jeff Bronder, maar hij zal er wel niets mee te maken hebben 🙂
Afbeelding
Wacht eens even? Is dat niet die ene tuinman van dat filmpje met die mollen en die nieuwe website geenmol.be?
Gebruikersavatar

MolWout22 feb 2019, 22:11

 348
Even terugkomend op de gebarentaal waar uiteindelijk niks is van kunnen maken. Ik heb wat gevonden.
Als je elke beweging na elkaar zet, deze optelt en een beetje puzzelt, kom je een coördinaat uit.
= 106 15 (geen volledig coördinaat) -> maar Google Earth en zo zetten dit vanzelf om naar: 10 48 54 N 106 40 19 E
Dat is, let op, een coördinaat dat naar Vietnam leidt, maar wel naar een zeer specifieke plaats. Het is een coördinaat dat leidt naar een wolkenkrabber / appartement / in Vietnam, dat te koop staat of iets dergelijks, met name 2 Đặng Văn Sâm, Phường 2, Tân Bình, Hồ Chí Minh, Vietnam .
Wat als dit een tip is en we meer informatie vinden op die site / over dit hotel/appartement/wolkenkrabber/...? Ikzelf ben niet zo goed als jullie in dit te vinden, maar de eerste stap is gezet.

Kan ook zijn dat dit al gevonden is. (Dan sla ik nu wel een enorme blunder maar goed), het is het proberen waard!
Gebruikersavatar

MolWout22 feb 2019, 22:19

 348
Nog vreemder, het nummer dat erbij staat om het appartement te huren/kopen/ weet ik veel is 0909.170.387 maar dat bestaat niet eens.
Gebruikersavatar

WalkingDead22 feb 2019, 22:22

 73
Dat is Jeff Wolfs.
Gebruikersavatar

KevinL22 feb 2019, 23:00

 87
MolWout schreef:Nog vreemder, het nummer dat erbij staat om het appartement te huren/kopen/ weet ik veel is 0909.170.387 maar dat bestaat niet eens.
Probeer eens de landcode van Vietnam ervoor te zetten.
Gebruikersavatar

MolWout23 feb 2019, 08:50

 348
Nee zonder resultaat. Volgens mij waren er gewoon twee tips die naar Vietnam leidde. Die coördinaten en het audio dat gevonden was
Gebruikersavatar

Lienmol23 feb 2019, 17:29

 8  Uma
MolWout schreef:Nee zonder resultaat. Volgens mij waren er gewoon twee tips die naar Vietnam leidde. Die coördinaten en het audio dat gevonden was
of een locatie van een opdracht misschien ?
denk eerder zoiets want 2 hints naar Vietnam in 1 video is een beetje overbodig denk ik. ( niet dat ik zeg dat het niet kan eh) bij de mol kan alles...
Gebruikersavatar

Cedric23 feb 2019, 17:42

 2834  Uma
Hints naar Vietnam waren ook gewoon niet meer nodig want we wisten al langer dat dit seizoen in Vietnam doorging.
Gebruikersavatar

MolWout23 feb 2019, 18:30

 348
Ik peilde ook niet naar de locatie van Vietnam, maar misschien zat er nog een tip in. En ja idd misschien de locatie van een proef. Lijkt wel geschikt! 😃
Gebruikersavatar

Lienmol23 feb 2019, 22:26

 8  Uma
Ja daarmee omdat iedereen Toch Vietnam al wist is het een bizarre hint. Wel iets te veel toeval vind ik dat dat net allemaal uitkwam met die coördinaten
Gebruikersavatar

Jansen23 feb 2019, 22:32

 3423  Yens
Ik denk dat we er niet te veel achter moeten zoeken... Dat bord stond gewoon vol met verwijzingen naar deze editie van De Mol.