Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

MolWout01 mei 2019, 10:14

 348
Zouden de makers echt een hint in de eerste trailer steken en het risico lopen dat de Mol al ontmaskerd is na beeld van de kandidaten? Don’t know... :?
Gebruikersavatar

Gylfie01 mei 2019, 13:58

 33
Ik vind braille op zich gewoon een slechte keuze dan, want ofwel is ze de mol, ofwel is dat veel te makkelijk en is ze zeker niet de mol. En als ze dan toch braille gaan gebruiken, dan toch niet voor een kandidaat die de finale haalt... Want als ze nu niet de mol blijkt te zijn, is hun bewering dat ze er geen valse hints insteken niet echt geloofwaardig. 😛
Gebruikersavatar

mark.vandaele01 mei 2019, 14:02

 178
MolWout schreef:Zouden de makers echt een hint in de eerste trailer steken en het risico lopen dat de Mol al ontmaskerd is na beeld van de kandidaten? Don’t know... :?
Kijk eens naar de trailer van 2017, de voice over zegt: "één iemand lieg" waarna je Eline hoort zeggen "ik voel me zelf niet eens schuldig zo erg". 😛
Gebruikersavatar

Frolva01 mei 2019, 14:06

 2204
mark.vandaele schreef:
Kijk eens naar de trailer van 2017, de voice over zegt: "één iemand lieg" waarna je Eline hoort zeggen "ik voel me zelf niet eens schuldig zo erg". 😛
Was dat een ('officiële') hint?
Gebruikersavatar

mark.vandaele01 mei 2019, 14:14

 178
Het is verder nooit besproken naar mijn weten dus "officieel" dan niet denk ik maar toch wel merkwaardig achteraf gezien.
Gebruikersavatar

Heinz12 mei 2019, 22:25

Forum veteraan  427  Uma
Heinz schreef:Dan is Elisabet de Mol want molletjes zijn slechtziend/blind waar braille dan weer naar verwijst. 😉
Joepie. :mrgreen:
Gebruikersavatar

molondope12 mei 2019, 23:31

 48  Uma
molondope schreef:Wat mij opviel was dat er braille tussen zat, dat is voor blinden en een mol is ....
Ben blij dat ik juist was, ok de anderen behalve Bruno waren fout, maar ik heb gezegd dat de mol blind is en braille...
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16