Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chiel.tondeleir15 apr 2019, 12:56

 23
katrien.b schreef:Afbeelding
Ik lees links: De mol heeft donderdag 21 februari toets hoofdstuk 1.

En dan zie je op het bord dus die chemische zaken.. Welnu... Kaat studeert voor kine, toch? Iemand die weet waar ze studeert en welke richting? Als ik naar kine studies zoek is de eerste richting die ik op google vind:

Bachelor of Science in de revalidatiewetenschappen en de kinesitherapie


Science... Zou het bord dus een hint zijn? Science op het bord. Zou kaat toevallig deze kine richting volgen? Heeft ze examen/toets gehad 21 februari?

Mss beetje vergezocht, sorry Kaat! (Ik hoop wel dat ik fout zit, want Kaat is samen met Joeri mijn favoriet, Kaat mag echt de mol ni zijn!!! Langs de andere kant, hoe langer ze er bij blijft hoe liever! Kaat en Joeri moeten finale halen!)
Gebruikersavatar

Cedric15 apr 2019, 12:57

 2834  Uma
Hoe ga je van chemische zaken naar een studie kinesitherapie?
Kine heeft meer met anatomie dan met chemie te maken, lijkt me..
Gebruikersavatar

BogersAsset15 apr 2019, 12:59

 65
chiel.tondeleir schreef: Bachelor of Science in de revalidatiewetenschappen en de kinesitherapie
Er zijn twee soorten bachelors waarbij de bachelor of science slaat op de exacte wetenschappen (chemie, biologie, wiskunde...) en bachelor of arts voor de humane wetenschappen (politiek, sociologie, humane...). Als je naar opleidingen zou kijken gaan er wel meer deelnemers zijn die een bachelor of science hebben, lijkt me dus geen rechtstreekse hint.
Gebruikersavatar

chiel.tondeleir15 apr 2019, 12:59

 23
Zoals ik zei, die richting kinesitherapie in Gent heet zo:

"Bachelor of Science in de revalidatiewetenschappen en de kinesitherapie"

Chemie -> verwijzing naar Science?

Cedric schreef:Hoe ga je van chemische zaken naar een studie kinesitherapie?
Kine heeft meer met anatomie dan met chemie te maken, lijkt me..
Overigens, in kine studies zie je zeker wel chemie hoor. Zaken rond aminozuren en dergelijke meer.
Gebruikersavatar

ex-molinator15 apr 2019, 13:41

 3483  Uma
chiel.tondeleir schreef:...
Overigens, in kine studies zie je zeker wel chemie hoor. Zaken rond aminozuren en dergelijke meer.
Heel de menselijke fysiologie, anatomie, voedingsleer, biomechanica, vermoedelijk ook wat pharmacologie (ivm metabolisme), zelfs psychologie (ivm motivering), enz...
Gebruikersavatar

billie.holiday16 apr 2019, 08:46

 462  Bert
Ik denk dat ze in Leuven studeert. Ze heeft daar alleszins iet over verteld tegen Eva toen ze op die kamer zaten met die spin.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2019, 09:56

 8153
Ze studeert inderdaad in Leuven. Foei, bij de concurrentie!
Gebruikersavatar

mark.vandaele30 apr 2019, 21:43

 178
henk-jan.paalman schreef:Afbeelding
Axel komt niet alleen als 1e in beeld, maar ook heel nadrukkelijk in beeld.

Dit shot vind ik superverdacht:
De ster op zijn etui.
De letter I op zijn stoel.
Zijn rode trui doet denken dat anderen naar een rood scherm kijken wanneer ze naar Axel kijken.
En we zien voor Axel een klasgenoot van hem plotseling verdwijnen alsof deze door de mol uit het spel is gespeeld.
Deze spookt toch nog altijd in mijn hoofd zou het dat de trailer zo symbolisch is? Axel heeft wel de finale gehaald... Zondag weten we het. :roll:
Gebruikersavatar

thomas.e30 apr 2019, 22:14

 91
Eigenlijk nog nooit naar die trailer gekeken… :oops:

Wie heeft die I Love Axel op zijn stoel geschreven?
De persoon achter hem natuurlijk…

Het allereerste beeld van de trailer 😲
Afbeelding
Een jonge vrouw, die iets neerschrijft, in een roze map?

Afbeelding
Gebruikersavatar

Social30 apr 2019, 23:49

 353  Uma
Als dit een hint is, is het dan naar Elisabet de mol die de winnaar Axel graag ziet, of de mol Elisabet die de winnaar Axel graag ziet?

Erg goed gevonden!
Gebruikersavatar

Moldedju01 mei 2019, 09:29

 507  Yens
thomas.e schreef:Eigenlijk nog nooit naar die trailer gekeken… :oops:

Wie heeft die I Love Axel op zijn stoel geschreven?
De persoon achter hem natuurlijk…

Het allereerste beeld van de trailer 😲
Afbeelding
Een jonge vrouw, die iets neerschrijft, in een roze map?

Afbeelding
Op mijn scherm zou ik dit eerder als rood beschrijven dan als roos.
Gebruikersavatar

Gylfie01 mei 2019, 10:12

 33
Nu Elisabet in de finale zit, en aangezien ze mijn mol is, keer ik terug naar het idee dat ik had aan het begin van het programma en dat velen ook al herhaaldelijk hebben vermeld: haar naam zat verstopt in de trailer in de vorm van braille. Dat vond iedereen altijd te obvious om als hint te dienen voor de mol, maar nu kan het echt wel kloppen.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16