Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Paracetamol31 mar 2019, 18:32

 40
henk-jan.paalman schreef:Afbeelding
Axel komt niet alleen als 1e in beeld, maar ook heel nadrukkelijk in beeld.

Dit shot vind ik superverdacht:
De ster op zijn etui.
De letter I op zijn stoel.
Zijn rode trui doet denken dat anderen naar een rood scherm kijken wanneer ze naar Axel kijken.
En we zien voor Axel een klasgenoot van hem plotseling verdwijnen alsof deze door de mol uit het spel is gespeeld.

(Mocht blijken dat Axel ten tijde vd opnames 20 jaar was. Dan zou het motto Weet Niets kunnen betekenen dat het een anagram is van Twee Niets oftewel 2 0.)
En dat witte haar, een wit konijn? 😛
Gebruikersavatar

kim.desmet14 apr 2019, 22:20

 1
Bij de voorstelling van de kandidaten waren er 7 kandidaten die werden voorgesteld adhv een code (morse, barcode, braille,...). Behalve Bas, Kaat en Axel hun naam werd gewoon geschreven.

De winnaar (poster voor basfuif ->fuiven doe je als winnaar? )
verliezer (bestemming Kaat op de bus )
en de mol (i love Axel opdracht stoel in de klas -> na deze aflevering duidelijk een verwijzing naar Judas Black_64 @ Afl 5 - laatste avondmaal).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 apr 2019, 10:00

 8153
kim.desmet schreef:Bij de voorstelling van de kandidaten waren er 7 kandidaten die werden voorgesteld adhv een code (morse, barcode, braille,...). Behalve Bas, Kaat en Axel hun naam werd gewoon geschreven. De winnaar (poster voor basfuif ->fuiven doe je als winnaar? ), verliezer (bestemming Kaat op de bus ) en de mol (i love Axel opdracht stoel in de klas -> na deze aflevering duidelijk een verwijzing naar Judas).
Martijn was toch ook gewoon geschreven? Zijn naam stond ergens in het landschap.

Mateo schreef:Er stond wel iets op een stoel geschreven in de promo van Vier, meen ik me te herinneren (die met alle verborgen namen van de kandidaten). Moet even terugkijken of dat klopt en welke naam dat ook alweer was.

Stond daar niet Axel?
YESSSSS!!!!! 🙂
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 apr 2019, 10:02

 2354  Uma
Martijn zijn naam was door de montage in een 'glitch' gezet. Op de achtergrond waren er beelden van een mooi landschap.

Afbeelding

➡️ Jay-Lo @ Namen verborgen in de trailer
Jay-Lo schreef:Axel, Bas, Kaat, Martijn, allemaal gewoon geschreven.
Gebruikersavatar

Taupe07715 apr 2019, 10:43

 767  Yens
Misschien een "domme" opmerking ... maar was/is er niet gezegd dat er geen tips BUITEN het programma zelf zijn?
Ik heb deze trailer(s) niet bekeken en dan zou zomaar hieruit al kunnen blijken wie de mol is...
Gebruikersavatar

jos.jansen15 apr 2019, 11:13

 328  Uma
Taupe077 schreef:Misschien een "domme" opmerking ... maar was/is er niet gezegd dat er geen tips BUITEN het programma zelf zijn?
Ik heb deze trailer(s) niet bekeken en dan zou zomaar hieruit al kunnen blijken wie de mol is...
in principe hoort de trailer bij het programma (allé toch naar mijn mening), ik bekijk dit op dezelfde manier als de trailers tussen afleveringen in.
Gebruikersavatar

Taupe07715 apr 2019, 11:18

 767  Yens
@Jos.Jansen
Ok maar ik dus niet 😃
Ik kijk enkel naar het programma en wat ik daar zie. Niet naar trailers of Café de Mol of zogezegd reclame met een tip etc. (voor tips!)
Maar tja als het dus wel zo was dan weet ik het voor een volgende keer
Gebruikersavatar

ex-molinator15 apr 2019, 11:21

 3483  Uma
jos.jansen schreef:in principe hoort de trailer bij het programma (allé toch naar mijn mening), ik bekijk dit op dezelfde manier als de trailers tussen afleveringen in.
Ja, de trailer kan je als een vooraflevering beschouwen en eventuele verborgen hints daarin zijn (personal opinion) legitiem.
Gebruikersavatar

Jansen15 apr 2019, 11:22

 3423  Yens
Dit is de trailer die net voor het programma begon getoond is op tv en op sociale media. Het is de trailer waar dit forum met vereende krachten, alle namen van de kandidaten gevonden hebben. Er zaten dus al heel wat hints in dit filmpje... Ik vind de link tussen de naam van Judas geschreven op een stoel, en de naam Axel die ook op een stoel geschreven stond, een zeer goede hint en het type van hint dat je van De Mol kan verwachten.

Persoonlijk zou ik het niet echt leuk vinden dat Axel de mol is, maar dit is voor mij wel een zeer sterke aanwijzing dat hij het kan zijn.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16