OFFICIEEL: theorie bevestigd door VIER!
https://www.vier.be/video/de-mol/hier-h ... TQ6StwAgyE
Moldedju schreef:Amai, mannekes. Ik dacht. Ik zal nog eens gaan kijken of er al iets op het forum staatWelkom terug, Moldedju! We hebben je gemist
Maar het is hier natuurlijk al lang begonnen. En hoe !!!
Proficiat voor het vinden van al de namen ! Top gedaan ! Sommigen waren misschien gemakkelijk maar er zaten er tussen die ik zelf echt zou gevonden hebben En zeker niet zo snel !
En ook proficiat aan de makers. Goed gezien om er onmiddellijk hints in te steken die leiden naar iets wat we toch gingen weten. Iedereen staat weer op scherp !!!
Moldedju schreef:Amai, mannekes. Ik dacht. Ik zal nog eens gaan kijken of er al iets op het forum staatInsgelijks! Straf wat de forummers hier al weer gevonden hebben.
Maar het is hier natuurlijk al lang begonnen. En hoe !!!
Proficiat voor het vinden van al de namen ! Top gedaan ! Sommigen waren misschien gemakkelijk maar er zaten er tussen die ik zelf echt zou gevonden hebben En zeker niet zo snel !
En ook proficiat aan de makers. Goed gezien om er onmiddellijk hints in te steken die leiden naar iets wat we toch gingen weten. Iedereen staat weer op scherp !!!
LVE schreef:Jup, dit is EvaZou Eva de mol kunnen zijn omdat dit de plaats is waar ze van Gilles te horen krijgen of ze de mol zijn?
yevo schreef:Ik bedoelde dat je Joeri kreeg ^^. Al valt dat wss niet te screenshotten.
gejan schreef:De trailer blijft mij uitdagen. Zou er ergens een hint naar de mol zijn?Wat mij opviel was dat er braille tussen zat, dat is voor blinden en een mol is ....
Bij de namen viel mij op dat ze allemaal boven de grond bekend werden gemaakt ( klaslokaal, bus, enz.). Het laatste beeld begint met een grot en een luik (?) onder de grond. Daarna komt Gilles in beeld en horen we gelach, ‘haha, jij weet niets’, dan de binaire code van Ingrid in beeld boven Gilles, en de tekst ‘ je weet niets maar je bent niet alleen, want voor het eerst in de geschiedenis begint dit avontuur zonder Mol’.
Ingrid wordt dus bekend gemaakt na de beelden onder de grond en als enige in een beeld met Gilles. Een hint naar de ondergrondse mol?
Ik wil nog niet de tunnel in want ik heb nog twee verdachten dus even sterk blijven
marc.degroote schreef:allee. kom.Deze barcode kwam voor in de trailer, samen met andere 'verborgen' namen. Dit was gewoon om de namen van de kandidaten bekend te maken, heeft dus niets met de echte mol te maken.
nie zeveren hé.
dat kan niet zo simpel zijn.
als ik de barcode scan dan geeft dit Joeri.
zouden ze het zo simpel gehouden hebben?
ik denk het niet hoor.
toch daardoor weer nieuwe twijfels.
shit!