Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

jurgen.laenen23 feb 2019, 12:11

 1
lynn.wouters schreef:Afbeelding

Kan iemand die barcode ontcijferen?

Wanneer ik deze scan kom ik bij de film Halloween uit; The curse of michael myers?
Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric23 feb 2019, 12:25

 2834  Uma
Die barcode leverde toch gewoon Joeri op?
Gebruikersavatar

MolWout23 feb 2019, 12:32

 348
Cedric schreef:Die barcode leverde toch gewoon Joeri op?
Huh? Ja? Waarom zijn we nu nog bezig met die barcode, dat was gewoon voor de naam Joeri dacht ik 😃
Gebruikersavatar

Cedric23 feb 2019, 12:51

 2834  Uma
Ik vraag me wel af of we de juiste 10 namen gevonden hebben eigenlijk..

Enfin, ik moet terugdenken aan de 'niet naar Luxemburg'. Zodra die website hier ontdekt werd en we gevonden hadden dat Vietnam de bestemming was, volgde een persbericht op de VIER-site.

Maar dit keer niet... Zitten we er dan naast?
Of willen ze bij VIER gewoon nog even wachten met de namen officieel bekend te maken?
Gebruikersavatar

hannes.bossuyt23 feb 2019, 14:01

 84  Sven
Cedric schreef:Ik vraag me wel af of we de juiste 10 namen gevonden hebben eigenlijk..

Enfin, ik moet terugdenken aan de 'niet naar Luxemburg'. Zodra die website hier ontdekt werd en we gevonden hadden dat Vietnam de bestemming was, volgde een persbericht op de VIER-site.

Maar dit keer niet... Zitten we er dan naast?
Of willen ze bij VIER gewoon nog even wachten met de namen officieel bekend te maken?
Het is nu ook wel weekend. Niet het ideale moment om een persvoorstelling te geven.
Gebruikersavatar

brecht.demeulenaere23 feb 2019, 14:58

 16
Cedric schreef:Ik vraag me wel af of we de juiste 10 namen gevonden hebben eigenlijk..

Enfin, ik moet terugdenken aan de 'niet naar Luxemburg'. Zodra die website hier ontdekt werd en we gevonden hadden dat Vietnam de bestemming was, volgde een persbericht op de VIER-site.

Maar dit keer niet... Zitten we er dan naast?
Of willen ze bij VIER gewoon nog even wachten met de namen officieel bekend te maken?

Als we er naast zouden zitten, wie zouden we dan fout kunnen hebben? De meeste zaten erin gecodeerd in (Elisabet, Liesbeth, Ingrid, Eva, Bruno, Martijn, Joeri), over deze denk ik dat we 100% zeker kunnen zijn. Maar Alex, Bas, en Kaat leken mij er toch ook duidelijk opgezet (al niet echt gecodeerd gelijk de andere kandidaten)? Of niet? Ik denk gewoon dat ze hiervoor geen persbericht zullen uitsturen. Of pas over een paar dagen...
Gebruikersavatar

Cedric23 feb 2019, 15:11

 2834  Uma
Ik vermoed eigenlijk dat we morgenavond (1 week voor de eerste aflevering) de info over de kandidaten zullen weten.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 feb 2019, 15:21

 8153
Cedric schreef:Ik vermoed eigenlijk dat we morgenavond (1 week voor de eerste aflevering) de info over de kandidaten zullen weten.
Vermoed ik ook. En dat kan dan maandagochtend netjes in de krant.
Gebruikersavatar

Jansen23 feb 2019, 17:23

 3423  Yens
Cedric schreef:Ik vermoed eigenlijk dat we morgenavond (1 week voor de eerste aflevering) de info over de kandidaten zullen weten.
chicawah.janssen schreef:Vermoed ik ook. En dat kan dan maandagochtend netjes in de krant.
Ik weet dat we allemaal zitten te popelen voordat het begint, maar volgende week is toch iets te vroeg, 2 weken klopt eerder 🙂.
Gebruikersavatar

Lienmol23 feb 2019, 17:24

 8  Uma
brecht.demeulenaere schreef:Als we er naast zouden zitten, wie zouden we dan fout kunnen hebben? De meeste zaten erin gecodeerd in (Elisabet, Liesbeth, Ingrid, Eva, Bruno, Martijn, Joeri), over deze denk ik dat we 100% zeker kunnen zijn. Maar Alex, Bas, en Kaat leken mij er toch ook duidelijk opgezet (al niet echt gecodeerd gelijk de andere kandidaten)? Of niet? Ik denk gewoon dat ze hiervoor geen persbericht zullen uitsturen. Of pas over een paar dagen...
denk ik ook ze zijn allemaal logisch , waarschijnlijk willen ze pas dinsdag bij de bekendmaking van de kandidaten iets doen.
Ofja ik dacht toch dat de bekendmaking dinsdag zou gebeuren... begin nu te twijfelen
Gebruikersavatar

Jansen23 feb 2019, 17:34

 3423  Yens
Lienmol schreef:denk ik ook ze zijn allemaal logisch , waarschijnlijk willen ze pas dinsdag bij de bekendmaking van de kandidaten iets doen.
Ofja ik dacht toch dat de bekendmaking dinsdag zou gebeuren... begin nu te twijfelen
Betwijfel of het dinsdag zal zijn. Die datum (26 februari) stond blijkbaar eerst in een artikel op de site van Humo en werd daarom ook overgenomen op de site van Newsmonkey. Op eens was die datum weggehaald op de Humo site, maar op Newsmonkey staat hij nog steeds. Er werd ook door iemand beweerd dat de datum ook in het Nieuwsblad stond, maar die heb ik alleszins nergens teruggevonden. Op de website van NRJ Radio, staat een live interview met Gilles De Coster en daar zegt hij in dat de kandidaten op voorhand zullen bekend gemaakt worden maar hij zegt niet wanneer. Ik denk dus dat we alle kanalen goed in het oog moeten houden 🙂.
Gebruikersavatar

henk-jan.paalman23 feb 2019, 18:08

 3
Afbeelding
Axel komt niet alleen als 1e in beeld, maar ook heel nadrukkelijk in beeld.

Dit shot vind ik superverdacht:
De ster op zijn etui.
De letter I op zijn stoel.
Zijn rode trui doet denken dat anderen naar een rood scherm kijken wanneer ze naar Axel kijken.
En we zien voor Axel een klasgenoot van hem plotseling verdwijnen alsof deze door de mol uit het spel is gespeeld.

(Mocht blijken dat Axel ten tijde vd opnames 20 jaar was. Dan zou het motto Weet Niets kunnen betekenen dat het een anagram is van Twee Niets oftewel 2 0.)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16