Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

tom.vanratingen21 feb 2019, 20:56

 50
Yes, we zijn weer begonnen! Knap hoe jullie al alle namen ontcijferd hadden voordat ik de trailer gezien had 😃
Werkzaam zijnde in de farmaceutische sector, ken ik wel een beetje van chemische reacties en dergelijke.

De reactie die op het bord weergegeven is, is me niet erg duidelijk. Dit mede omdat het niet goed leesbaar is en een deel van het bord bedekt is. Wel is het inderdaad zo dat de rechtse structuur die van MDMA is. Op het eerste oog lijkt me de structuur die links weergegeven is iets in de richting van ranitidine, het actief bestanddeel van het bekende Zantac (tegen maagzuur). Of toch alleszins een verwant ervan die me dan waarschijnlijk onbekend is.

Afbeelding

Spreek me tegen als ik in de foute richting aan het denken ben 😃

Op het rechtse bord staat een bromocyclopropaan + ...?

Hoe deze structuren precies verwant zijn of welke reacties ze precies willen voorstellen, zal ik toch nog eens mijn hoofd over moeten breken (of een betere bril kopen).
Gebruikersavatar

hannes.bossuyt21 feb 2019, 21:12

 84  Sven
Tussen tijdstip 0:39 en 0:41 (frame 1007 en 1043) verschijnt een vierkant in het midden die als 'glitch' dient, maar in tegenstelling tot de andere effecten niet meebeweegt en er doelbewust op geplaatst lijkt. Iemand hier al iets van kunnen maken (bijv. qr code?) https://imgur.com/a/j4MQzMG
Gebruikersavatar

Persephone21 feb 2019, 22:24

 42
Mol is een eenheid binnen de chemie. Ik vermoed niet dat die hier verder betekenis heeft. Het past gewoon mooi in het plaatje 🙂)
Gebruikersavatar

MolWout21 feb 2019, 22:27

 348
Ik denk ook dat we die “mol” moeten laten rusten. Is gewoon een toevoeging denk ik.
Gebruikersavatar

masterveecee22 feb 2019, 08:38

 3547  Sven
Als ik eerlijk mag zijn: ik denk dat de namen er bewust zijn ingestoken als hint, die hier toch mooi gevonden zijn.
De andere dingen zie ik niet direct als een hint, eerder als mooie invulling en link naar de mol. Voor de rest weet ik niet of er iets achter moet gezocht worden
Gebruikersavatar

katrien.b22 feb 2019, 08:39

 22
hannes.bossuyt schreef:Tussen tijdstip 0:39 en 0:41 (frame 1007 en 1043) verschijnt een vierkant in het midden die als 'glitch' dient, maar in tegenstelling tot de andere effecten niet meebeweegt en er doelbewust op geplaatst lijkt. Iemand hier al iets van kunnen maken (bijv. qr code?) https://imgur.com/a/j4MQzMG
Oh wauw dit is interessant!
Ik zie een gezicht in dit frame:
Afbeelding
En nog een paar andere frames.
Ik denk wel dat daar nog iets uit te halen valt. Iemand enig idee hoe?
Gebruikersavatar

masterveecee22 feb 2019, 08:58

 3547  Sven
ik wil ze wel eens samenvoegen, maar kan je dan ergens een zip file sharen met al de foto's? ze 1 per 1 van imgur afhalen lijkt mij lastig ^^


edit: never mind, knopje gevonden van op de site ^^
Gebruikersavatar

masterveecee22 feb 2019, 09:10

 3547  Sven
Op het eerste zicht krijg ik er niks uit, maar komt wsl omdat op de laatste beelden het vierkantje volledig gevuld is. ik moet eens proberen met enkel diegene met wat structuur

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

masterveecee22 feb 2019, 10:28

 3547  Sven
beate.verheyde schreef:lijkt mij het hoofd van GDC in profiel.
klopt 😉 ging over de afbeelding in het midden
Gebruikersavatar

BeaVer22 feb 2019, 10:31

 1293  Uma
masterveecee schreef:klopt 😉 ging over de afbeelding in het midden
Woops :p
Ok dan, dan zie ik een kotteke ruis :mrgreen:
Gebruikersavatar

commisaris Witse22 feb 2019, 11:05

 260
Nou zeg.... iedereen die meewerkte aan het zoeken naar die namen : gefeliciteerd ! Het meeste gaat mijn petje te :oops: boven maar het is fantastisch om te lezen hier !
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 16