Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

MolWout23 feb 2019, 18:33

 348
Denk eerlijk gezegd niet dat de productie zo onverzorgd te werk zou gaan, dat de Mol al te vinden is voor we de kandidaten officieel kennen 😲
Gebruikersavatar

Cedric23 feb 2019, 18:39

 2834  Uma
henk-jan.paalman schreef:Afbeelding
Axel komt niet alleen als 1e in beeld, maar ook heel nadrukkelijk in beeld.

Dit shot vind ik superverdacht:
De ster op zijn etui.
De letter I op zijn stoel.
Zijn rode trui doet denken dat anderen naar een rood scherm kijken wanneer ze naar Axel kijken.
En we zien voor Axel een klasgenoot van hem plotseling verdwijnen alsof deze door de mol uit het spel is gespeeld.

(Mocht blijken dat Axel ten tijde vd opnames 20 jaar was. Dan zou het motto Weet Niets kunnen betekenen dat het een anagram is van Twee Niets oftewel 2 0.)
De eerste tunnelvisie van het seizoen is gekend!

Nee, knappe redenering wel 🙂
Gebruikersavatar

Jansen23 feb 2019, 20:57

 3423  Yens
WalkingDead schreef:Mooie filter 😉
Met het risico dat ik een domme vraag stel: heeft die mooie filter een bepaalde betekenis?
Gebruikersavatar

WalkingDead23 feb 2019, 21:26

 73
Ik vermoed dat de persoon zelf de barcode heeft gevonden in de trailer, en zijn vondst wou delen. Gelet op het feit dat het zijn eerste post is, heeft hij denk ik niet door dat dit al lang gevonden is.

Niet slecht bedoeld en zeker niet naar deze persoon specifiek, natuurlijk kan niet iedereen alles doornemen, maar dit soort zaken zou je toch met een simpele zoekopdracht op het forum kunnen vinden.
Gebruikersavatar

annick.neskens24 feb 2019, 00:43

 128
robbe.vermesen schreef:WoW! Goed gezien! Hoe ontcijfer je een barcode?

Als ik de code scan in dit filmpje krijg ik 11271871

Als ik de code scan van de print screen krijg ik Joeri
Gebruikersavatar

annick.neskens24 feb 2019, 00:48

 128
tibe.lauwerens schreef:Afbeelding
Wanneer ik deze code scan krijg ik 07950612

Er zijn dus van dezelfde code verschillende 'oplossingen'.
Gebruikersavatar

hannes.bossuyt24 feb 2019, 11:57

 84  Sven
annick.neskens schreef:Wanneer ik deze code scan krijg ik 07950612

Er zijn dus van dezelfde code verschillende 'oplossingen'.
Als ik die afbeelding scan met mijn smartphone krijg ik wel Joeri (en ik vermoed dat antwoord ook wel het juiste is, gezien al de andere oplossingen ook namen waren). Er zijn wel verschillende standaarden, dus misschien dat jouw scanner een andere standaard gebruikt: https://en.wikipedia.org/wiki/Barcode#Types_of_barcodes
Gebruikersavatar

KevinL24 feb 2019, 16:51

 87
Als zaken, die hier donderdag reeds gevonden werden, nu nog eens besproken worden, gaat het wel heel onduidelijk worden.

Als je hier nieuw bent lees je toch snel even alle topics door om te zien wat er al gepost is en wat niet?
Gebruikersavatar

Jansen24 feb 2019, 19:30

 3423  Yens
KevinL schreef:Als zaken, die hier donderdag reeds gevonden werden, nu nog eens besproken worden, gaat het wel heel onduidelijk worden.

Als je hier nieuw bent lees je toch snel even alle topics door om te zien wat er al gepost is en wat niet?
En we hebben ook nog eens een geweldige search functie in het forum 🙂.
Gebruikersavatar

annick.neskens28 feb 2019, 04:23

 128
MoJo schreef:Op het schoolbord lees ik : 'De mol zoekt (?) donderdag 21 februari -> TOETS 1' en rechts op het bord staat nog een '2'.

Ik heb die cijfers achter de barcode die Marc kreeg gezet en eens gegoogeld op 0765458912 .
Het resultaat verwees naar Nha Trang, een strand in... Vietnam.
Toeval??

Ik lees 'De mol maakt donderdag 21 februari > TOETS 1
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16