Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Cedric26 feb 2019, 16:06

 2834  Uma
Zeker.
Maar waarom ligt zijn toetsenbord ondersteboven?
Gebruikersavatar

MolWout26 feb 2019, 16:23

 348
Misschien gewoon omdat het concept dit jaar “ondersteboven” is. Daarom alles ondersteboven. De Mol weet nu minder dan ons (op het moment toch). Iets beters kan ik er niet van maken! 😃
Gebruikersavatar

ann.michiels26 feb 2019, 17:28

 7
Of in de eerste aflevering gaan ze ondersteboven hangen (bungee?) en dan wordt de mol bepaald??
Gebruikersavatar

Jay-Lo26 feb 2019, 21:45

 1690  Sven
Die J in verhaaltjes is ook anders dan normaal.
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 feb 2019, 07:31

 2354  Uma
Jay-Lo schreef:Die J in verhaaltjes is ook anders dan normaal.
Dat is gewoon hetzelfde lettertype 🙂
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh27 feb 2019, 10:00

 344  Sven
Waarschijnlijk een hint, maar ik weet uit ervaring dat ik dit ook weleens doe tijdens voice-overs, puur omdat ik niet per ongeluk een knop aan wil raken tijdens het opnemen, maar in dit geval zal het ongetwijfeld een hint zijn.
Gebruikersavatar

ex-molinator27 feb 2019, 17:52

 3483  Uma
lorenzo.dejongh schreef:Waarschijnlijk een hint,...
Ik denk geen hint omwille van
a) tot op heden zijn er nooit hints (naar de identiteit van de mol) buiten de afleveringen gegeven.
b) het lijkt me gewoon een zinspeling dat het startconcept "omgekeerd" is: in de eerste afleveringen is er niet 1 mol maar zijn er 10 (in het decimaal stelsel). Eigenlijk zou je kunnen stellen dat er in de eerste aflevering al 9 afvallers zijn.
Gebruikersavatar

mathias.etzold28 feb 2019, 09:09

 2
ann.michiels schreef:Op de Instagram story van GDC ligt het toetsenbord ondersteboven. Vind ik vreemd. Moeten we hier ook iets in zoeken?? Of zie ik spoken?
Afbeelding
Ik vraag me af waarom de tweede hoofdtelefoon dichtgedraaid is aangezien er twee headphones insteken.
Gebruikersavatar

masterveecee28 feb 2019, 12:59

 3547  Sven
bwa, omdat er op dit moment geen 2e persoon aanwezig is om mee te luisteren?
Zou anders ook asociaal zijn om een foto te nemen van de opstelling terwijl er iemand naast zit ^^
Gebruikersavatar

Cedric28 feb 2019, 13:36

 2834  Uma
Ik vermoed dat het mogelijk is met zo'n ding om 2 of meer mensen tegelijk te laten inspreken? Maar in dit geval enkel Gilles, dus daarom de 2e koptelefoon niet nodig..
Gebruikersavatar

masterveecee28 feb 2019, 15:14

 3547  Sven
ah, ik kan mij voorstellen:

- Zeg ... , hebde efkes tijd?
+ Tuurlijk G.
- Kom eens luisteren, wat zegt de ... nu juist?
+ Momentje...
Gilles en ... luisteren samen naar een stukje montage
- Allé, dat is toch zeker "Ik ben de mol"?
+ Nee G., is eerder "van dat snap ik geen hol"
- Aja, kan ook wel zijn. Ok bedankt
Gilles spreekt in
- "en ... snapt er geen hol van. Ik leg daarom de opdracht nog eens opnieuw uit."