Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

yevo01 mar 2019, 16:46

 281  Uma
tessa.deschoenmaeker schreef:Zou het een tip kunnen zijn?
Ik begin me af te vragen of SBS nu gewoon alle domeinnamen registreert zodanig dat niemand verwarring kan zaaien door verkeerde hints, of dat ze effectief iets van plan zijn met alle websites die ze geregistreerd hebben...
Gebruikersavatar

Vermoljoen01 mar 2019, 16:47

 2354  Uma
yevo schreef:
Ik begin me af te vragen of SBS nu gewoon alle domeinnamen registreert zodanig dat niemand verwarring kan zaaien door verkeerde hints, of dat ze effectief iets van plan zijn met alle websites die ze geregistreerd hebben...
Inderdaad! gillesweetniets.be was ook een domeinnaam op naam van SBS!!!
Gebruikersavatar

tessa.deschoenmaeker01 mar 2019, 16:49

 19
Ik heb daar ook al aan gedacht omdat ze voorlopig ook nog niets met Gillesweetniets.be hebben gedaan...

Maar je weet maar nooit! Misschien komen daar op het einde van het seizoen de manieren hoe de mol heeft gemolt op?
Gebruikersavatar

Cedric01 mar 2019, 17:14

 2834  Uma
Gaan we nu echt een topic krijgen voor élke Instagrampost ivm De Mol? 😃 Er is nog nooit een tip via sociale media verspreid hé mensen.. Alle "tips" die op sociale media te zien waren, waren eerst elders te zien (op tv, in de krant of in het straatbeeld).

Dus neen, er zit geen tip in die Instagrampost.


EDIT/ Come to think of it, seizoen 4 of 5, het feit dat GDC telkens iets postte op Twitter op hetzelfde tijdstip dat ook in een aflevering te zien was op een klok. Maar veel was daar nu ook niet aan, ik weet zelfs niet meer wat de daarbij horende tip nu juist was.
Gebruikersavatar

yevo01 mar 2019, 17:22

 281  Uma
Cedric schreef:
EDIT/ Come to think of it, seizoen 4 of 5, het feit dat GDC telkens iets postte op Twitter op hetzelfde tijdstip dat ook in een aflevering te zien was op een klok. Maar veel was daar nu ook niet aan, ik weet zelfs niet meer wat de daarbij horende tip nu juist was.
Elke keer dat er een klok in beeld kwam in het programma plaatste men op precies dat tijdstip ook een post op sociale media. (Twitter inderdaad dacht ik)

Elke keer dat er een klok in beeld was was Eline ook in beeld als ik me goed herinner.
Gebruikersavatar

ex-molinator01 mar 2019, 20:34

 3483  Uma
Cedric schreef:...
EDIT/ Come to think of it, seizoen 4 of 5, het feit dat GDC telkens iets postte op Twitter op hetzelfde tijdstip dat ook in een aflevering te zien was op een klok. Maar veel was daar nu ook niet aan, ik weet zelfs niet meer wat de daarbij horende tip nu juist was.
Klopt, en de tips waren ook correct. Aangezien ik geen Instagram of tweets e.d. volg/lees/bekijk is dat me ook volledig ontgaan.
Gebruikersavatar

ex-molinator01 mar 2019, 20:40

 3483  Uma
yevo schreef:Elke keer dat er een klok in beeld kwam in het programma plaatste men op precies dat tijdstip ook een post op sociale media. (Twitter inderdaad dacht ik)

Elke keer dat er een klok in beeld was was Eline ook in beeld als ik me goed herinner.
Ik dacht dat die tweets telkens op een bepaald tijdstip geplaatst werden, of dat er een tijdstip cryptisch in vermeld was, en dat Eline effectief dat specifiek tijdstip (in de aflevering) te zien was.

Op zich wel een subtiele (en goede) hint maar (persoonlijke opvatting) niet geheel passend (in het kader van een TV-aflevering).
Gebruikersavatar

masterveecee01 mar 2019, 22:23

 3547  Sven
ex-molinator schreef:Ik dacht dat die tweets telkens op een bepaald tijdstip geplaatst werden, of dat er een tijdstip cryptisch in vermeld was, en dat Eline effectief dat specifiek tijdstip (in de aflevering) te zien was.

Op zich wel een subtiele (en goede) hint maar (persoonlijke opvatting) niet geheel passend (in het kader van een TV-aflevering).
Ja was zo. En er kwam ook een klok in beeld met datbtijdstip
Gebruikersavatar

KevinL01 mar 2019, 23:05

 87
tessa.deschoenmaeker schreef:Zou het een tip kunnen zijn?

Afbeelding
Is dat iets natuurlijks aan zijn linkerhand, aan zijn knokkels?
Gebruikersavatar

ann.michiels02 mar 2019, 00:32

 7
Ik had het ook gezien aan zijn hand. Het ziet er een beetje raar uit.
Gebruikersavatar

Mola Lisa02 mar 2019, 09:42

 328  Uma
Zoek a.u.b. geen hints in fysieke kenmerken van een kandidaat (tenzij hij/zij blind is en naar buiten staande handjes heeft :mrgreen: ) en al zeker niet in die van de presentator.
Gebruikersavatar

annick.neskens18 mar 2019, 07:52

 128
yevo schreef:Er zijn 3 boten aanwezig in de foto en 12 bergen.
12 maart confirmed guys. 😃
12 MAART ... DE GEBOORTEDATUM VAN INGRID!