Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 feb 2019, 07:17

 8153
Als de persoon op de foto de mol is, kunnen we mannen met borsthaar tot onder hun kin al uitsluiten :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator26 feb 2019, 09:13

 3483  Uma
chicawah.janssen schreef:Als de persoon op de foto de mol is, kunnen we mannen met borsthaar tot onder hun kin al uitsluiten :mrgreen:
en vrouwen niet? :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen26 feb 2019, 09:38

 3423  Yens
koen.willen schreef:Advertentie van De Mol in Humo!
Afbeelding
Als dit de mol is, dan kan je volgens mij al voor 95% zeker zeggen dat het een vrouw is, het silhouet is voor mij toch vrouwelijk. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat dit de mol zal zijn.
Gebruikersavatar

Mateo26 feb 2019, 11:04

 870
Of een man met vrouwelijke handen en armen; ik zie namelijk een geprononceerde adamsappel.
Hoewel: rond de nek kan ook een sjaaltje of een halssieraad hebben gezeten, dat weggeblurd is.

En uiteraard is het mogelijk dat hiervoor iemand anders is ingehuurd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 feb 2019, 11:16

 8153
Mateo schreef:Of een man met vrouwelijke handen en armen; ik zie namelijk een geprononceerde adamsappel.
Hoewel: rond de nek kan ook een sjaaltje of een halssieraad hebben gezeten, dat weggeblurd is.

En uiteraard is het mogelijk dat hiervoor iemand anders is ingehuurd.
Het laatste waarschijnlijk. De man met sombrero in de trailer van vorig jaar was ook geen deelnemer.
Gebruikersavatar

Vermoljoen26 feb 2019, 16:04

 2354  Uma
Zal waarschijnlijk een model zijn.
Gebruikersavatar

Mateo26 feb 2019, 17:20

 870
chicawah.janssen schreef:Het laatste waarschijnlijk. De man met sombrero in de trailer van vorig jaar was ook geen deelnemer.
Is dit verteld achteraf? Dat heb ik dan gemist.

(Hij had toch wel de gezichtsvorm van Pieter).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 feb 2019, 17:31

 8153
Mateo schreef:Is dit verteld achteraf? Dat heb ik dan gemist.

(Hij had toch wel de gezichtsvorm van Pieter).
:oops: Ik herinner mij niet dat dat ooit gezegd is. Het is dus louter en alleen een veronderstelling mijnentwege.
Gebruikersavatar

Jansen26 feb 2019, 18:04

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef::oops: Ik herinner mij niet dat dat ooit gezegd is. Het is dus louter en alleen een veronderstelling mijnentwege.
Ik ga van dezelfde veronderstelling uit 🙂. Als hij het effectief was, dan hadden ze dat waarschijnlijk prijs gegeven op het einde 🙂.