Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

MolSchip04 mar 2019, 18:43

 50
Er zijn 3 kandidaten aangeduid met het mol logo, de 3 finalisten?
Misschien is het ook gewoon toeval!
Afbeelding
Gebruikersavatar

MolWout04 mar 2019, 20:05

 348
MolSchip schreef:Er zijn 3 kandidaten aangeduid met het mol logo, de 3 finalisten?
Misschien is het ook gewoon toeval!
Afbeelding
Weet niet hoor, ze konden toch moeilijk het Mol-logo over iedereen zijn kop plakken? Dan zou het nogal een zicht zijn 😃 😃 😃
Gebruikersavatar

MolSchip04 mar 2019, 21:17

 50
MolWout schreef:Weet niet hoor, ze konden toch moeilijk het Mol-logo over iedereen zijn kop plakken? Dan zou het nogal een zicht zijn 😃 😃 😃
Neen maar ze zouden wel de kandidaten zo kunnen positioneren dat de finalisten in het logo van de mol zouden vallen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mar 2019, 21:37

 8153
MolSchip schreef:Neen maar ze zouden wel de kandidaten zo kunnen positioneren dat de finalisten in het logo van de mol zouden vallen.
Kan inderdaad, maar ze hebben 2 jaar geleden al iets dergelijks met Eline gedaan dus ik denk niet dat ze dit nu weer gebruiken.
Gebruikersavatar

Vermoljoen04 mar 2019, 22:07

 2354  Uma
chicawah.janssen schreef:Kan inderdaad, maar ze hebben 2 jaar geleden al iets dergelijks met Eline gedaan dus ik denk niet dat ze dit nu weer gebruiken.
Wat hadden ze dan met Eline gedaan? Kan ik mij niet meer herinneren....
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mar 2019, 07:47

 8153
robbe.vermesen schreef:Wat hadden ze dan met Eline gedaan? Kan ik mij niet meer herinneren....
Op de groepsfoto wees het logo naar haar.
Gebruikersavatar

bo.bootje05 mar 2019, 09:00

 2
Allereerst wil ik zeggen dat ik nieuw ben op het forum. Dus als ik iets ontdek dat al is weergegeven, dan spijt het me.

Onder het mollogo van de tweede trailer staat precies een woord of code gevormd. Ik heb enkel 6. eruit kunnen halen. Ik weet niet of het iets is waar we achter moeten zoeken, maar mij viel het de eerste keer dat ik de nieuwe trailer keek op. Misschien kunnen jullie in de foto de andere letters of cijfers ontcijferen?

Afbeelding
Gebruikersavatar

Jansen05 mar 2019, 09:11

 3423  Yens
bo.bootje schreef:Allereerst wil ik zeggen dat ik nieuw ben op het forum. Dus als ik iets ontdek dat al is weergegeven, dan spijt het me.

Onder het mollogo van de tweede trailer staat precies een woord of code gevormd. Ik heb enkel 6. eruit kunnen halen. Ik weet niet of het iets is waar we achter moeten zoeken, maar mij viel het de eerste keer dat ik de nieuwe trailer keek op. Misschien kunnen jullie in de foto de andere letters of cijfers ontcijferen?

Afbeelding
Dag bo.bootje, welkom op het forum. We zijn altijd blij als er hulp bijkomt in de zoektocht naar de Mol. Wat betreft de code die jij ziet, bedoel je daarmee de blokjes die onder het logo staan? Eerlijkgezegd, zie ik er niets in, zelfs niet de "6" die jij er in ziet. Als je iets anders bedoelt, laat het dan zeker weten hoor 🙂.
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mar 2019, 11:05

 2354  Uma
Welkom op het forum!
Zelf zie ik er ook niet eens een 6 in, dus ik denk dat je er echt niet veel achter moet zoeken
Gebruikersavatar

TDB10 mar 2019, 21:15

 9
Misschien dat het mol logo de 3 mogelijke mol kandidaten weergeeft?

Altijd super hier om na een aflevering de verdachtmakingen en mogelijke hints te komen lezen.
Gebruikersavatar

brecht.coninx10 mar 2019, 21:26

 28
TDB schreef:Misschien dat het mol logo de 3 mogelijke mol kandidaten weergeeft?

Altijd super hier om na een aflevering de verdachtmakingen en mogelijke hints te komen lezen.
Eva, Joeri & Elisabet met andere woorden dus :d Het kan allemaal natuurlijk!