Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

pieter.grauwels10 mar 2019, 23:07

 69
ex-molinator schreef:Ik ook, maar als ik al het getoeter moet herbeluisteren en analyseren dan ben ik bezig tot de laatste aflevering.
Ik beweer niet dat er niets is, maar ik beweer wel dat er wreed veel en om gelijk welke reden getoeterd wordt in Afrika, Zuid Amerika en in Azië.
Ben het aan het beluisteren met koptelefoon en er wordt enorm veel getoeterd op bepaalde momenten en andere momenten zijn eerder stil. Weet niet of er een logica aanwezig is, maar vorig jaar werden er ook subtiele 'bieps' van het telefoonnummer afgespeeld - lijkt me straf dat ze een gelijkaardige hint opnieuw zouden gebruiken
Gebruikersavatar

zwartemol17 mar 2019, 21:31

 121
Ook terug het getoeter gehoord ?
Moet nog terugkijken maar denk bij Martijn ?
Gebruikersavatar

zwartemol17 mar 2019, 23:04

 121
Zeker bij Martijn wanneer gsm rinkelt bij Elisabet , verschijnt er keuken op gsm , Is Martijn ( doet denken aan gsm oproepen en namen kandidaten erop ) is ong op 21 min, Elisabet neemt op en Martijn antwoord: “ ja met Martijn van de keuken “ en getoeter gaat dat moment af.

Eerder ook al wanneer ze in auto zaten maar toen bij Eva en toen werd daar wel op benadrukt.
Gebruikersavatar

karel.poucke18 mar 2019, 13:50

 23
3x de haan die kraait = verrader? Dan 2x = winnaar, 1x = verliezer?
Gebruikersavatar

Moldedju18 mar 2019, 13:58

 507  Yens
Ik kan alleen maar bevestigen dat er in Vietnam de hele dag door ook echt getoeterd wordt.
Ik vermoed dus dat we nog vele toeters gaan horen ...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2019, 20:20

 8153
En bellen... :mrgreen:
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 mar 2019, 22:19

 2354  Uma
Zoek hier aub niks achter! Er zijn zoveel auto's en motors in Vietnam....
Gebruikersavatar

Jay-Lo18 mar 2019, 23:03

 1690  Sven
Ja, maar ik zit nu de tweede aflevering te herbekijken, en er is een toet-toet te horen tijdens het telefoontje op de markt tussen Martijn en Elisabet. Die toet (om het zo nu maar te noemen) kan niet in dat volume te horen zijn in het gebouw. Ik neem ook aan dat op de markt geen auto's rijden. Elisabet zegt dan: ik versta je niet, jongen.
Ik kan er nu niets uit maken, maar met dezelfde toeters tijdens de schermen in de eerste aflevering dacht ik aan morsecode.
Al bedenk ik dan dat ze er vorig jaar met de biepjes er iets soortgelijks hadden ingestoken en het dus niets zal zijn, vind ik wel dat het op te volgen valt.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2019, 11:14

 8153
Er zullen inderdaad wel geen auto's rijden op die markt, maar al die koopwaar moet wel naar de kraampjes gebracht worden. Het is dus best mogelijk dat een auto van een marktkramer zich stapvoets tussen de kopers moet begeven en daarbij eens toeten opdat die opzij zouden gaan. En het zou mij niet verwonderen als daar ook brommertjes en scootertjes tussen de kraampjes rijden. Die kunnen ook toeten.
Gebruikersavatar

diedier02 apr 2019, 16:02

 5  Uma
het viel me in aflevering 1 en 2 op dat er af en toe geluiden te horen zijn die er niet thuishoren

Zo hoor je in aflevering 1 bij de ondervraging van Eva een geluidssignaal dat er niet echt hoort, iets later hoor je het opnieuw bij Kaat. Bij Eva is het net als ze het woord 'IK' zegt, bij kaat als ze het woord 'OM' zegt, iets later opnieuw een geluid bij Kaat als Gilles vraagt 'zou je een goede mol zijn'.

in aflevering 2 hoor ik opnieuw iets wanneer Elisabet met Martijn belt. net nadat Martijn het woordje 'KEUKEN' zegt
In de later afleveringen is met niet echt iets opgevallen spontaan, maar zal de afleveringen nog eens moeten herbekijken om goed te luisteren.

Iemand die elders no zo'n geluiden gehoord heeft?

Ik had deze nog niet eerder gepost omdat ik eigenlijk de mol gewoon wil kijken en zo proberen uitvogelen wie het is, zonder het antwoord te weten te komen via een verborgen hint 🙂