Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

masterveecee10 mar 2019, 22:31

 3547  Sven
Even oplijsten, kan nog wijzigen 🙂 :

DONKER blauw = Martijn
Afbeelding

LICHT blauw = Axel
Afbeelding

Zwart (of bruin??) = Bas
Afbeelding

Roze = Elisabeth
Afbeelding

Rood = Bruno
Afbeelding


Wit
Oranje
Geel
Groen
..
Laatst gewijzigd door masterveecee op 10 mar 2019, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

ex-molinator10 mar 2019, 22:37

 3483  Uma
masterveecee schreef:Even oplijsten, kan nog wijzigen 🙂 :
..
Mooi, ik was van plan dat morgen te doen maar wil gerust jouw bevindingen aanvaarden (tenminste als je niet molt 😛 ).
Gebruikersavatar

masterveecee10 mar 2019, 22:39

 3547  Sven
Great minds... 😉


Misschien is het interessant dat als het uiteindelijk duidelijk is wie welke heeft, een mod of een oppermod (lees: beheerder) het topichoofd juist zet. om misverstanden uit de weg te gaan.
Gebruikersavatar

Cedric10 mar 2019, 22:42

 2834  Uma
Ik dacht (moet nog herbekijken) dat Liesbeth teken deed naar iemand om te wisselen van molboekje? Of daar leek het op.
Gebruikersavatar

Jansen10 mar 2019, 22:43

 3423  Yens
masterveecee schreef:Even oplijsten, kan nog wijzigen 🙂 :

Roze = Eva
Afbeelding
Niet Eva, wel Elisabet 🙂
Je ziet dat ook in de foto die erna volgt, Elisabet met roze topje zit langs Gilles.
Gebruikersavatar

masterveecee10 mar 2019, 22:45

 3547  Sven
Cedric schreef:Ik dacht (moet nog herbekijken) dat Liesbeth teken deed naar iemand om te wisselen van molboekje? Of daar leek het op.
ja, er was iets met het gele, maar kan niet uitmaken wei het kreeg.

Damn, Eva - Elisabeth, ik moet die nog uit elkaar houden 😛
Klopt
Gebruikersavatar

ex-molinator10 mar 2019, 22:52

 3483  Uma
masterveecee schreef: Damn, Eva - Elisabeth, ik moet die nog uit elkaar houden 😛
Klopt
jaja 😉
Gebruikersavatar

brecht.coninx10 mar 2019, 23:02

 28
Dacht dat Eva het gele boekje heeft gekregen, als ik het bekijk lijkt het toch zo alsof het bij haar ligt op tafel
Gebruikersavatar

masterveecee10 mar 2019, 23:03

 3547  Sven
ben echt niet zeker van het gele boekje. zal afwachten zijn 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mar 2019, 13:18

 8153
Cedric schreef:Ik dacht (moet nog herbekijken) dat Liesbeth teken deed naar iemand om te wisselen van molboekje? Of daar leek het op.
Er was een vrouw (Eva?) die vroeg "Mag ik het roze?". Waarschijnlijk had iemand anders het roze genomen en werd er toen gewisseld.
Ik snap niet wat vrouwen en meisjes hebben met roze. Ik vind roze afgrijselijk.
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mar 2019, 13:24

 3483  Uma
chicawah.janssen schreef:Er was een vrouw (Eva?) die vroeg "Mag ik het roze?". Waarschijnlijk had iemand anders het roze genomen en werd er toen gewisseld.
Ik snap niet wat vrouwen en meisjes hebben met roze. Ik vind roze afgrijselijk.
Ik ben er niet zeker van maar ik dacht dat het Elisabet was en toen ze de aankomsthal in de luchthaven betrad, had Elisabet een roze broekje aan (althans volgens mijn bijna onleesbaar kladpapiertje). 💡

edit: Elisabet en niet Elisabeth
Laatst gewijzigd door ex-molinator op 11 mar 2019, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Zatte Ru11 mar 2019, 13:26

 28
Mij viel het op dat het blauwe mol boekje prominent aanwezig was bij het verdelen van de boekjes.
Verschillende keren was deze duidelijk en langdurig zichtbaar. Terwijl de andere kleuren, niet of maar zee vluchtig in beeld kwamen.
Weet er iemand wie het blauwe boekje bezit?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7