Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Cedric12 mar 2019, 21:37

 2834  Uma
We moeten toch écht geen hints gaan zoeken in zaken die maanden op voorhand al gepland waren toen de kandidaten nog geïnterviewd werden? :-/
Dat men dan al zaken zou hebben gepland op basis waarvan men later een Mol zou kiezen (zoals het jongleren), tot daar aan toe. Maar de kleur van de mobilhome en de kledij bij die gesprekken? Komaan..
Gebruikersavatar

MolWout12 mar 2019, 21:45

 348
Ik word echt gek van al deze tunnelvisies 😲, we hebben letterlijk 5! minuten gezien met de Mol erin. En dan weet opeens half Vlaanderen wie de Mol is? 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mar 2019, 21:50

 8153
salb schreef:De camper heeft geen oranje.
Inderdaad, ik was te snel.
De camper heeft een streep met de kleuren van de Nederlandse (en Franse) vlag. Met de oranje rugzak erbij krijg je een verwijzing naar Nederland. Bij Nederland denk je aan oranje en dus is het oranje molboekje...
Dan is er ook nog het rode molboekje dat roze is of andersom en al naargelang met welke bril je kijkt, wijst dat naar Elisabet.
Misschien kijken we beter eens wie het bruine boekje heeft, want dat is de kleur van aarde en onder de aarde... enz, :mrgreen:

Maar ik ben wel blij dat je het zelf geen hint vindt 🙂
Tweeten en laten twitteren zou ik zeggen 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mar 2019, 21:51

 8153
MolWout schreef:Ik word echt gek van al deze tunnelvisies 😲, we hebben letterlijk 5! minuten gezien met de Mol erin. En dan weet opeens half Vlaanderen wie de Mol is? 😃
Half? 90%! :mrgreen:
Gebruikersavatar

masterveecee13 mar 2019, 12:42

 3547  Sven
BeaVer schreef:Op dit moment acht ik het volledig onmogelijk dat er ook maar ergens een referentie is naar de mol of het molboekje.
1. De mol was nog maar net bepaald
2. Je weet niet wie waar zit en tafel en dus eerst welk boekje zal pakken
3. Er zijn altijd mensen die gebrand zijn om hun lievelingskleur te hebben
4. ...
Tuuuuuuuuurlijk. Maar misschien kan het wel voor later interessant worden wie welke kleur heeft. Vandaar dat ik het al eens wou oplijsten 😉
Gebruikersavatar

mathijs.vancaesbroeck13 mar 2019, 16:53

 15
Donker blauw => Martijn
Licht blauw => Axel
Gebruikersavatar

BeaVer13 mar 2019, 17:01

 1293  Uma
masterveecee schreef:Tuuuuuuuuurlijk. Maar misschien kan het wel voor later interessant worden wie welke kleur heeft. Vandaar dat ik het al eens wou oplijsten 😉
Daar twijfel ik nie aan, maar mijn comment had vooral te maken met alle zotte theorieën die na de oplijsting kwamen.
Gebruikersavatar

billie.holiday13 mar 2019, 18:12

 462  Bert
De kleur van de molboekjes is handig om te weten, zeker voor mensen die de vragenlijst invullen, tijdens weet ik veel, welk moment ze naar de site moeten surfen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen13 mar 2019, 21:56

 2354  Uma
Een overzicht:

Axel - lichtblauw
Bas - zwart
Joeri - wit
Bruno - rood
Martijn - donkerblauw
Elisabet - Roze
Eva - geel
Liesbeth - groen
Kaat - oranje
Ingrid - ??? (Paars? Ik herinner me Ruth nog die in seizoen 4 zei dat ze het paarse boekje wou...)
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 mar 2019, 22:52

 1690  Sven
Jeffrey had vorig jaar het paarse, dus, ja, zou best kunnen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mar 2019, 23:29

 8153
Jeffrey wilde kost wat kost het paarse boekje omwille van de voetbalclub waarvoor hij supportert, maar de andere jaren heb ik nooit iemand geweten die echt absoluut het paarse boekje wilde (ik zelf zou het niet willen maar het toch verkiezen boven roze).
Ingrid heeft dus blijkbaar paars. Maar is daar iets uit af te leiden, behalve het feit dat paars een rouwkleur is die weinig geluk brengt?
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 mar 2019, 23:38

 1690  Sven
Jeffrey en Ruth waren er alleszins niet mee gebaat.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7