Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

ex-molinator10 mar 2019, 22:25

 3483  Uma
masterveecee schreef:dju, met de eerste letters die gekend zijn van de zin, kan je niets mee maken ^^
https://www.wordplays.com/anagram-solver/riogen
In het Engels wel: region.
Wat betreft het Vietnamees ben ik nog even aan 't zoeken 😉
Gebruikersavatar

hannes.bossuyt10 mar 2019, 22:26

 84  Sven
masterveecee schreef:dju, met de eerste letters die gekend zijn van de zin, kan je niets mee maken ^^
https://www.wordplays.com/anagram-solver/riogen
Daar kun je nu 100% zeker van zijn dat er geen hint in zit. Immers is de mol nog niet gekozen en krijgen de kandidaten die zin ook te zien. Dus hier kan men achteraf tijdens het editen niks mee aanvangen om een hint te maken.
Gebruikersavatar

masterveecee10 mar 2019, 22:32

 3547  Sven
hannes.bossuyt schreef:Daar kun je nu 100% zeker van zijn dat er geen hint in zit. Immers is de mol nog niet gekozen en krijgen de kandidaten die zin ook te zien. Dus hier kan men achteraf tijdens het editen niks mee aanvangen om een hint te maken.
mss naar de 3 mogelijke mollen 😉
Gebruikersavatar

pieter.grauwels10 mar 2019, 22:36

 69
Een aantal letters werden niet door de programmamakers getoond op het kussen, zijnde S G E N L E.

Op het eerste zicht waarschijnlijk niet meteen bruikbaar (ook niet via een anagram), maar ik geef het mee en kan mogelijks een onrechtstreekse tip zijn, te koppelen aan een gebeurtenis in een volgende aflevering.

Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric10 mar 2019, 22:38

 2834  Uma
masterveecee schreef:dju, met de eerste letters die gekend zijn van de zin, kan je niets mee maken ^^
https://www.wordplays.com/anagram-solver/riogen
Met de weggelaten letters daarentegen...
https://www.wordplays.com/anagram-solve ... enmolgkoze
'sneeze' => Heeft er iemand geniesd?
'gnome' => De kleinste van de bende?
'kneels' => Iemand geknield?
'geeks' => Nerds?
'mongol' => Nope, hier zeg ik niets bij.


Neen, serieus nu:
"Er is nog geen Mol gekozen" + weggelaten letters...
Als je een naam van een kandidaat moet vormen enkel en alleen met letters die NIET (want "weggelaten") in die zin staan, dan is Kaat de enige optie...
Liesbeth, Elisabet, Eva, Ingrid, Axel, Bas, Bruno, Joeri en Martijn hebben allen minstens 1 letter die in die zin voorkomen. Kaat niet.

Maar zoals iemand al aangaf, dit was dus vóór ze de Mol kozen, dus onmogelijk dat ze dan al zouden geweten hebben dat Kaat de Mol zou zijn, ALS ze het al is.
Gebruikersavatar

masterveecee10 mar 2019, 22:43

 3547  Sven
Wat als er nog iemand gesprongen had?
Gebruikersavatar

Cedric10 mar 2019, 22:44

 2834  Uma
Ik had het net in een ander topic gezet, maar de enige hint die ik hierin zie is dit:

1. De zin "Er is nog geen mol gekozen".
2. Weggelaten letters.

Als je een naam van een kandidaat moet vormen enkel met letters die NIET in die zin voorkomen, dan kom je bij Kaat uit. Alle andere kandidaten hebben in hun naam minstens 1 letter die ook in die zin voorkomt.

Alleen... Dit is dan een tip die in beeld komt nog vóór de Mol gekozen is, dus zelfs ALS Kaat de Mol zou zijn, zouden ze dat nog niet op dat moment hebben kunnen weten. Tenzij ze ons voorliegen, maar dat doen ze niet.
Gebruikersavatar

Mateo11 mar 2019, 16:20

 870
De letters die te zien zijn, vóórdat de kandidaten letters hebben toegevoegd, zijn:

R I O G E N

Groen 1?

Degene die als eerste, in de aflevering waarin als eerste de schermen worden getoond, zijn of haar groen scherm te zien krijgt?
Dat kan later zo zijn afgesproken met Gilles DC.
Gebruikersavatar

Molympiad11 mar 2019, 16:25

 63  Sven
Mateo
Mooi gevonden !

Stiekem hoop ik dat de makers echt zo ver gaan!
(Maar het kan wel zijn dat wij soms spoken zien haha)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mar 2019, 16:31

 8153
Mateo schreef:De letters die te zien zijn, vóórdat de kandidaten letters hebben toegevoegd, zijn:

R I O G E N

Groen 1?

Degene die als eerste, in de aflevering waarin als eerste de schermen worden getoond, zijn of haar groen scherm te zien krijgt?
Dat kan later zo zijn afgesproken met Gilles DC.
Mooi gevonden!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8