Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

brecht.coninx10 mar 2019, 23:05

 28
Bij het herbekijken van de aflevering viel me op dat bij het opbellen van de kandidaten om hen te zeggen dat ze toch als kandidaat verder gaan, enkel JOERI INGRID en KAAT hun naam niet op het GSM toestel verschijnt.
Verder is er ook nog 1x een naam volledig wazig in beeld dat ik niet meteen kan lezen.. Kan dat een hint zijn misschien?
Gebruikersavatar

joni.hindryckx10 mar 2019, 23:08

 4
brecht.coninx schreef:Bij het herbekijken van de aflevering viel me op dat bij het opbellen van de kandidaten om hen te zeggen dat ze toch als kandidaat verder gaan, enkel JOERI INGRID en KAAT hun naam niet op het GSM toestel verschijnt.
Verder is er ook nog 1x een naam volledig wazig in beeld dat ik niet meteen kan lezen.. Kan dat een hint zijn misschien?



heb ik ook gezien, misschien even frame per frame bekijken in videoedit software
Gebruikersavatar

josse.decoen10 mar 2019, 23:21

 1
Deze DRIE namen kunnen misschien de drie mogelijke mollen zijn?
Gebruikersavatar

rucogo10 mar 2019, 23:24

 57
de wazige naam is denk ik Axel (komt dus 2 keer voor)
Gebruikersavatar

marc.koenen11 mar 2019, 01:47

 122
lode.haest schreef:Afbeelding
Dat zal wel het tel nr zijn van Martijn.Denk niet dat ze dat vrij gaan laten zien
Gebruikersavatar

yevo11 mar 2019, 03:47

 281  Uma
marc.koenen schreef:Dat zal wel het tel nr zijn van Martijn.Denk niet dat ze dat vrij gaan laten zien
Ik denk dat lode eerder doelt dat het nogal op MOL lijkt.
Gebruikersavatar

MolWout11 mar 2019, 07:41

 348
Ik lees er ook MOl in.
Gebruikersavatar

Vermoljoen11 mar 2019, 07:52

 2354  Uma
Ik zie het ook. Maar ik vraag me nog af of dit toeval is of niet...
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh11 mar 2019, 10:38

 344  Sven
Vermoljoen schreef:Ik zie het ook. Maar ik vraag me nog af of dit toeval is of niet...
Puur toeval, komt gewoon door het 'Mosaic' effect. Omdat het beeld schuin is gaan de pixels een beetje raar doen. Het kan natuurlijk zijn dat ze tijdens het editen zagen dat hier 'mol' te lezen was nadat het effect was toegepast en het zo gelaten hebben. Ik zou dit als editor er wel in laten, puur voor de speculatie maar ik zoek er persoonlijk niets achter. Ik had ook persoonlijk een ander effect gebruikt, namelijk 'Gaussian blur' ipv 'Mosaic'.
Gebruikersavatar

Nuttes12 mar 2019, 08:50

 14
Er zijn ook 3 namen die 2 keer in beeld komen: Eva, Martijn en Bas. Dit zou kunnen wijzen op : 1ste keer=afbellen, 2de keer= mss toch nog de mol...

En zoals reeds gezegd, de naam die (als enige) geblurd is zou wel eens de naam van de mol kunnen zijn. Lijkt me te kort voor Martijn, dus blijven over Eva en Bas. Ik gok op Eva...

Maar als iemand die naam kan "ontblurren"...doen!