Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mar 2019, 19:28

 8153
Waar haal je dat, dat er in de eerste aflevering een hint zit naar mol, winnaar en verliezer?
Gebruikersavatar

Vermoljoen12 mar 2019, 20:25

 2354  Uma
chicawah.janssen schreef:Waar haal je dat, dat er in de eerste aflevering een hint zit naar mol, winnaar en verliezer?
In seizoen 4 was er een hint naar de winnaar en de Mol, maar later is dit nooit nog geweest... Dat klopt denk ik niet.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh12 mar 2019, 21:08

 344  Sven
billie.holiday schreef:Bas wordt opgebeld om 15h11, maar ik ben een noob in het nemen van een screenshot. De screenshot van de onduidelijke naam is om 15h11.
Afbeelding

Afbeelding
Zoals @Frolva zegt, die foto heb ik gemaakt. In de uitzending is hij zichtbaar. Het is meer om te kijken of we de naam kunnen achterhalen. Ik zal de volgende keer duidelijker zijn. Mijn excuses.
Gebruikersavatar

Jay-Lo12 mar 2019, 23:09

 1690  Sven
Vermoljoen schreef:In seizoen 4 was er een hint naar de winnaar en de Mol, maar later is dit nooit nog geweest... Dat klopt denk ik niet.
In seizoen 5 werden ook de laatste 3 kandidaten die thuis afscheid namen en als 4de de mol, Eline, die als een dief in de nacht haar koffers in de auto laadde getoond in de leader.
Dat was geen officiële hint, maar volgens mij toch wel hoor.
Vorig jaar niets, maar alles kan in de mol.
Gebruikersavatar

henk-jan.paalman13 mar 2019, 22:49

 3
lorenzo.dejongh schreef:Afbeelding
En dan nu kijken of we iets kunnen 'zien' ...

EDIT:
Afbeelding
^ EVA

Afbeelding
^ BAS

Ik denk zelf dat het Eva is, ook omdat het shot van Eva op het wazige shot lijkt qua camera beweging/hoek/eindpunt.
Het opvallende aan het tijdstip 15:11 is dat de 15e en 11e letter vh alfabet ook het woord OK maken. 🙂
Gebruikersavatar

eric.dethaey14 mar 2019, 02:08

 20
brecht.coninx schreef:Bij het herbekijken van de aflevering viel me op dat bij het opbellen van de kandidaten om hen te zeggen dat ze toch als kandidaat verder gaan, enkel JOERI INGRID en KAAT hun naam niet op het GSM toestel verschijnt.
Verder is er ook nog 1x een naam volledig wazig in beeld dat ik niet meteen kan lezen.. Kan dat een hint zijn misschien?
Joeri, Kaat en Ingrid komen ook gezamenlijk uit de luchthaven in Hanoi. Toeval ?
Gebruikersavatar

arian.daymien16 mar 2019, 12:24

 46  Anke
3 namen achterhaald
Joeri, Kaat, Ingrid

1) Telefoonnummers (3 namen niet in beeld)
Wat denken jullie?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nu aan jullie?

En even reageren dat ik hints jat sorry! Is niet zo vul aan sommige en andere dingen vind ik zelf.

Zo vinden we samen de mol wat dit programma zo mooi maakt! Uiteindelijk weet je pas op het laatst of het klopt. En als je bestolen voelt mijn excuses lees niet alles, en nooit bedoeld.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mar 2019, 14:19

 8153
Is er een verschil tussen de 3 foto's van de telefoonschermpjes? Ik kan het niet duidelijk zien.
Gebruikersavatar

annick.neskens17 mar 2019, 06:47

 128
yevo schreef:Ik denk dat lode eerder doelt dat het nogal op MOL lijkt.
Dan moet je toch veel verbeelding hebben want de eerste 'letter' is een blokje waar ik helemaal geen M in kan zien.
De twee volgende karakters hebben wel ongeveer de vorm van OL.
Gebruikersavatar

mattias.boel17 mar 2019, 09:20

 61  Uma
Op de GSM stond de nummer van Martijn onleesbaar maar daar kan je mol in lezen.


Afbeelding

Maar ik lees achter mol Si ano.
Als je dat vertaalt kom je op mol man ano


Afbeelding

En als je mol si waar ik echt zeker van ben dat het er staat kom je op mol dokter
Afbeelding

Zijn dit nieuwe hints :?:
Gebruikersavatar

gejan17 mar 2019, 11:07

 28
Bij het bellen naar Martijn start de gesprekstijd op 00:19 (links in beeld). Kan helaas geen screenshot plaatsen. Zou dit kunnen duiden op de mol dit seizoen: 2019?