Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh12 mar 2019, 09:03

 344  Sven
Ik wil best een poging wagen, weet iemand de tijdcode? Ik zit op mijn werk en kan niet de hele uitzending door scrollen haha, maar een screenshot maken is geen probleem.
Gebruikersavatar

Nuttes12 mar 2019, 09:42

 14
Moet ergens rond minuut 31 zijn...
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh12 mar 2019, 09:56

 344  Sven
Afbeelding
En dan nu kijken of we iets kunnen 'zien' ...

EDIT:
Afbeelding
^ EVA

Afbeelding
^ BAS

Ik denk zelf dat het Eva is, ook omdat het shot van Eva op het wazige shot lijkt qua camera beweging/hoek/eindpunt.
Gebruikersavatar

Frolva12 mar 2019, 10:12

 2204
Degene die zegt: "Oké. Ik dacht het eigenlijk al een beetje" is toch 'zeker' Eva?
Gebruikersavatar

billie.holiday12 mar 2019, 10:53

 462  Bert
Volgens mij is het Bas als je naar het tijdstip kijkt.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh12 mar 2019, 12:04

 344  Sven
Frolva schreef:Degene die zegt: "Oké. Ik dacht het eigenlijk al een beetje" is toch 'zeker' Eva?
Klopt.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh12 mar 2019, 12:05

 344  Sven
billie.holiday schreef:Volgens mij is het Bas als je naar het tijdstip kijkt.
Hoe weet jij het tijdstip van de telefoon waar de naam en de bovenste balk van de telefoon niet te lezen is?
De andere twee screenshots, ik heb daar de namen van onherkenbaar gemaakt om zo te kijken wat het beste op elkaar lijkt.
Gebruikersavatar

Frolva12 mar 2019, 12:15

 2204
lorenzo.dejongh schreef:ik heb daar de namen van onherkenbaar gemaakt
Mol! :mrgreen:

Ik dacht al dat er iets niet klopte. Nu begrijp ik (pas) jouw post. Kan aan mij liggen, maar in 't vervolg misschien iets meer uitleg geven bij wat je doet? 😉
Gebruikersavatar

billie.holiday12 mar 2019, 12:59

 462  Bert
lorenzo.dejongh schreef:Hoe weet jij het tijdstip van de telefoon waar de naam en de bovenste balk van de telefoon niet te lezen is?
De andere twee screenshots, ik heb daar de namen van onherkenbaar gemaakt om zo te kijken wat het beste op elkaar lijkt.
Bas wordt opgebeld om 15h11, maar ik ben een noob in het nemen van een screenshot. De screenshot van de onduidelijke naam is om 15h11.
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door billie.holiday op 12 mar 2019, 13:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

ex-molinator12 mar 2019, 13:04

 3483  Uma
billie.holiday schreef:...
Bas wordt opgebeld om 15h11, maar ik ben een noob in het nemen van een screenshot.
15h11?
tja, en nu is het laat :drunken:
Gebruikersavatar

Frolva12 mar 2019, 13:21

 2204
billie.holiday schreef:De screenshot van de onduidelijke naam is om 15h11.
Ik begrijp de verwarring hoor, maar dat is de screenshot waarop Lorenzo de naam onleesbaar heeft gemaakt (en dus dezelfde als deze waarop de naam Bas leesbaar is en die jij post).

Dit is de screenshot van de échte onleesbare naam:
Afbeelding
Gebruikersavatar

annie.delen12 mar 2019, 19:23

 238  Uma
brecht.coninx schreef:Bij het herbekijken van de aflevering viel me op dat bij het opbellen van de kandidaten om hen te zeggen dat ze toch als kandidaat verder gaan, enkel JOERI INGRID en KAAT hun naam niet op het GSM toestel verschijnt.
Verder is er ook nog 1x een naam volledig wazig in beeld dat ik niet meteen kan lezen.. Kan dat een hint zijn misschien?
In de eerste aflevering zit er toch ook een hint naar de mol, de winnaar en de verliezer.
Misschien zijn het deze drie personen.