Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

annie.delen17 mar 2019, 15:19

 238  Uma
Wordt er iemand gebeld om 15.10 ?
Vraag het vanwege gebaren GDC in promo filmpje.
Gebruikersavatar

Paraceta27 apr 2019, 15:28

 717  Sven
Als deze hint zou kloppen (uitgaand van mijn tunnel natuurlijk wel 😛 ), is Joeri de enige overgebleven kandidaat met een misschien-scherm en dus de enige echte Mol!
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT27 apr 2019, 16:28

 767  Yens
Het zou zeker kunnen, zoals ik eerder al zei, lijkt het in een interview na haar vertrek dat ze een misschien-scherm kreeg. En dat zou toch wel heel toevallig zijn.
Gebruikersavatar

lajato27 apr 2019, 16:50

 69
Het probleem is dat de mol diegene zou moeten zijn die de meeste proeven probeert te saboteren en hij/zij dus te detecteren zou moeten zijn op basis van gedrag of haar/zijn bijdrage aan de pot (lees: niet of zo weinig mogelijk). We zien en lezen veel over mogelijke sabotages en vreemd gedrag van Axel en Elisabet, maar als het over Joeri gaat houden de meeste zaken verband met mogelijke hints die in zijn richting wijzen, en dat zijn er idd veel. Maar de mol is geen "zoek-de-verborgen-hints"-spel, die zijn gewoon een leuk extraatje voor de kijker.
Dus als Joeri de mol is, dan ben ik benieuwd naar de laatste aflevering waar ze gaan uitleggen en tonen waar hij gemold heeft. Hij is er bij de meeste proeven toch echt wel voor gegaan. Voor alles uw best doen om zo weinig mogelijk verdacht te worden zou een vreemde tactiek zijn (maar alles kan natuurlijk, bij de mol weet je nooit)
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT27 apr 2019, 20:09

 767  Yens
Ik zie in Joeri ook absoluut geen mol, maar het is toch wel eigenaardig dat dit lijkt te kloppen.