Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Frolva05 apr 2019, 16:54

 2204
Het (potentieel) vreemde woord in de zin is natuurlijk wel 'mag'.
annie.delen schreef:Kaat zegt : ALS ik mag terugkomen moet ik liegen over de konijnen.
Maar ik weet niet of Kaat het zo letterlijk gezegd heeft. Evenmin weet ik of het voor de kandidaten toen al duidelijk was dat ze geselecteerd waren.

Samengevat: ik weet niets. :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator05 apr 2019, 16:55

 3483  Uma
Frolva schreef:Samengevat: ik weet niets. :mrgreen:
Welkom tot de club 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 apr 2019, 17:05

 8153
annie.delen schreef:Ik denk dat alleen de 10 geselecteerden naar de caravan gaan.
Dat is ook zo. Dat wordt gezegd nadat we gezien hebben dat ze hun brief vonden in de rode zetel. Daarna wordt gezegd dat er met hen een afspraak gemaakt werd "op een geheime plek" en dat was in de mobilhome.
Gebruikersavatar

Yvo06 apr 2019, 19:15

 1111  Uma
Afbeelding
Op 44:32 hoor je GDC dus de zin zeggen die we kennen van aflevering 1: "En voor het eerst kijkt de kersverse mol de mensen die hij of zij wekenlang zal moeten bedriegen, recht in de ogen". Op het moment dat hij de woorden "de kersverse mol" zegt, zie je Kaat in beeld. Sorry, maar ik zit echt in een tunnel (zoals elk jaar trouwens :mrgreen:).
Gebruikersavatar

Jay-Lo24 apr 2019, 13:21

 1690  Sven
Ik heb heel dit topic nog eens doorgenomen, maar vind deze hier nog niet. Misschien is het ergens anders al gepost, maar naar aanleiding van de vele hints die momenteel naar Bas zouden leiden vond ik dit toch wel opmerkelijk. Gilles zegt dus "tijd om de mol recht in de ogen te kijken". Natuurlijk, want dat kon natuurlijk niet.

Afbeelding
Gebruikersavatar

BeaVer05 mei 2019, 22:10

 1293  Uma
De laatste afleveringen vond ik dat Elisabet echt iedereen zo veel mogelijk recht in de ogen aan het kijken was. In de finale viel dat nog het meest op.