Molympiad schreef:Viel me ook op!Dit zou wel eens een verborgen hint kunnen zijn.
Ik heb hier een afbeelding op het moment dat het woord RECHT wordt uitgesproken.
Hint naar Ingrid? Of naar Bas, waar Ingrid recht naar kijkt?
SlickVic schreef:Er is mij iets opgevallen op de groepsfoto’s die ze op instagram plaatsen.Bas kijkt ook niet in de lens, weliswaar enkel in deze foto.
Bruno is altijd de enige die NIET naar de lens kijkt, maar compleet ernaast. Ik leg hier de link met “in de ogen kinken” (werd hier veel naar gerefereed).
Moldedju schreef:Sorry, als deze al ergens anders staat maar door de het wegstrepen in de kajuit nog even teruggekeken naar de eerste zinnen van het programma. Deze zijn de volgende:Inderdaad goed gevonden.
"De zoektocht is ten einde. Het is tijd om de mol recht in de ogen te kijken. Dit programma is het verslag van een reis. "
Als we een beetje wegstrepen.
"De zoektocht is ten einde. Het is tijd om de mol recht in de ogen te kijken. Dit programma is het verslag van een reis. "
Zat de oplossing weer helemaal in het begin ?
Frolva schreef:Klopt, die zin is al meermaals gebruikt, volgens: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160202_02105059
Inderdaad goed gevonden.
In mijn herinnering (maar ik ben dus niet helemaal zeker) kwam de zin "Dit programma is het verslag van een reis" in het verleden ook voor. Neemt niet weg dat er dit jaar een hint kan inzitten, natuurlijk.
Om tot jouw oplossing te komen moet je letters wegvegen. Al eens de vergelijking gemaakt met de proef op het schip?
Moldedju schreef:Sorry, als deze al ergens anders staat maar door de het wegstrepen in de kajuit nog even teruggekeken naar de eerste zinnen van het programma. Deze zijn de volgende:Goh ik vind het toch Enigszins Ver gezocht, in de opdrAcht was er geen enkele letter van 'neem de gin' die langs elkaar stond. Als er al ergens 'dE mol is x' te Vinden zou zijn, denk ik dAt ze dat ook eerder op die manier erin zouden stekEn (bV. in het dAgboek van de mol of iets dergelijks). Nu is het meer koffiedikkijken/gokken en zien wat je graag wil zien? Ik zie niet direct een link in de manier van wEgVegen wAardoor het mij net iEts té random lijkt om Volledige woorden te gAan overnemen (buiten in de laatste zin dan).
Als we een beetje wegstrepen.
Zat de oplossing weer helemaal in het begin ?