Tenzij we op het einde van de rit toch moeten vaststellen dat er één iemand maar 1x groen heeft gehad (en dan de winnaar blijkt
BogersAsset schreef:Was er vorig jaar niet ook een tip naar Pieter dat er ook een opmerking gemaakt werd in de trant van 'recht in de ogen kijken' ofzoiets en dat dan de eerste persoon die nà die uitspraak dat effectief deed de mol (=pieter) was? Of heb ik dit gedroomd? Anders kan het wel de moeite zijn om die uitspraken (ook met het vizier of toerental bv.) toch wat beter in de gaten te houden?Vorig jaar was er ook zo'n theorie over de schermen. Degene die als voorlaatste zijn/haar scherm zag, viel de volgende aflevering af. Dit was bij iedereen, behalve in aflevering 1 bij Pieter, omdat de Mol niet naar huis gaat....
Vermoljoen schreef:...Ik zou het woordje "blijkbaar" vervangen door "schijnbaar". Ik geloof immers niet dat ze alle echte hints uiteindelijk tonen.
Blijkbaar was het dus toeval.
ex-molinator schreef: Ik zou het woordje "blijkbaar" vervangen door "schijnbaar". Ik geloof immers niet dat ze alle echte hints uiteindelijk tonen.Gilles heeft zelf wel nog het één en het ander daarover gezegd in zijn bericht vorig jaar (die ik al hier plaatste).
Vermoljoen schreef:Gilles heeft zelf wel nog het één en het ander daarover gezegd in zijn bericht vorig jaar (die ik al hier plaatste).Ik heb Gilles al eens weten liegen!
Cedric schreef:Die 'als' is gewoon in de zin van 'wanneer'.Klopt, is gewoon spreektaal, grammaticaal fout maar in een los gesprek door de context ondubbelzinnig.