Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

commisaris Witse12 mar 2019, 16:58

 260
't Was dus gewoon een nieuw of gesponsord colbert :mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva12 mar 2019, 17:09

 2204
Gesponsord: Scotch & Soda

😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mar 2019, 17:48

 8153
katrien.b schreef:Ik zie hier helemaal geen hint in. Een kostuumvest zonder knopen (waar je dus zelf nog manchetteknopen in moet steken) worden de mouwen en de rug (vanonder) vaak vastgenaaid met een kruis, dat je dan zelf nog moet uithalen. Dit is zodat het stof niet zou omplooien ofzo...
Ik ben op zoek naar een voorbeeld, maar vindt het niet direct.
Shit zeg! Ik was zo trots op mezelf dat ik dat gevonden had. Ik ging dat dus ook schrijven, maar ik heb eerst veel tijd gestoken in mijn verdachtenlijstje en daarna moest ik mijn ovenschotel klaarmaken zodat hij op tijd in de oven kon :evil:
Ik ging er nog bij schrijven dat vaak ook zakken dichtgenaaid worden en dat het nog een geluk was dat GDC niet op de rug in beeld kwam, want dat het goed mogelijk was dat de prijs nog in zijn nek hing :mrgreen:
Gebruikersavatar

arian.daymien12 mar 2019, 17:58

 46  Anke
Goed gevonden dus schrappen! Of hoe zien jullie het?
Gebruikersavatar

mathijs.vancaesbroeck12 mar 2019, 20:59

 15
Die groen 1 heb ik ook al eens in een andere post gezien. (overgebleven letters van het spel met bungeejump)
Zeker een kijken in de vorige aflevering!
Gebruikersavatar

Vermoljoen13 mar 2019, 22:04

 2354  Uma
Groen 1 kan nu ook op Elisabet slaan, omdat zij het groene molboekje heeft... Maar voor wat die 1 dan is, weet ik ook niet.
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 mar 2019, 22:56

 1690  Sven
Groen 1 kan nu ook op Elisabet slaan, omdat zij het groene molboekje heeft... Maar voor wat die 1 dan is, weet ik ook niet.
Liesbeth he, Elisabet is "the pink lady". Blijft effe moeilijk. Ik had dat met Evelien en Merel bij de Nederlandse mol, maar dat kwam de tweede aflevering in orde. 😉
Gebruikersavatar

Mateo14 mar 2019, 12:55

 870
mathijs.vancaesbroeck schreef:Die groen 1 heb ik ook al eens in een andere post gezien. (overgebleven letters van het spel met bungeejump)
Zeker een kijken in de vorige aflevering!
Mogelijk in mijn post van 11 maart jl. 😉

Citaat:

De letters die te zien zijn, vóórdat de kandidaten letters hebben toegevoegd, zijn:

R I O G E N

Groen 1?

Degene die als eerste, in de aflevering waarin als eerste de schermen worden getoond, zijn of haar groen scherm te zien krijgt?
Dat kan later zo zijn afgesproken met Gilles DC.
Gebruikersavatar

Taupe07714 mar 2019, 13:37

 767  Yens
Het molboekje lijkt me te onwaarschijnlijk; een groen scherm daarentegen!
Hoewel tweede episode al ingeblikt is kunnen ze nog aanpassen.
Dus als dit het was dan kunnen ze nu gewoon de volgorde aanpassen nog waarop wij wat zien?
Gebruikersavatar

Yvo15 mar 2019, 18:51

 1111  Uma
Jay-Lo schreef:Liesbeth he, Elisabet is "the pink lady". Blijft effe moeilijk. Ik had dat met Evelien en Merel bij de Nederlandse mol, maar dat kwam de tweede aflevering in orde. 😉
Ben je zeker dat Liesbeth het groene molboekje heeft? Ik heb de beelden nog eens opnieuw bekeken en dan zie je op het einde van de aflevering op een bepaald moment Liesbeth naast Ingrid zitten en naast Ingrid liggen twee molboekjes op tafel. Eén ervan is groen. Maar hoe kan je daaruit besluiten dat Liesbeth haar molboekje groen is?