Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Holmes11 mar 2019, 13:24

 395
Eén kandidaat heeft blijkbaar een sterke voorkeur voor roze (de "lady in pink" in de aankomsthal) en vraagt ook expliciet naar het roze molboekje : Elisabet.
Niets bijzonders, maar.... is het logo helemaal op het einde van de uitzending (korte flits) nu niet meer roze gekleurd (ipv rood) dan normaal ?

Afbeelding
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mar 2019, 13:27

 3483  Uma
Holmes schreef:Eén kandidaat heeft blijkbaar een sterke voorkeur voor roze (de "lady in pink" in de aankomsthal) en vraagt ook expliciet naar het roze molboekje : Elisabet.
hmm, ik heb net ongeveer hetzelfde gepost in een ander topic.

De vraag is dan wel: wat indien de persoon die het roze molboekje gekregen (of genomen) had, niet wil ruilen?
Gebruikersavatar

Holmes11 mar 2019, 14:00

 395
ex-molinator schreef:hmm, ik heb net ongeveer hetzelfde gepost in een ander topic.

De vraag is dan wel: wat indien de persoon die het roze molboekje gekregen (of genomen) had, niet wil ruilen?
Het is vooral de kleur van het logo die me opviel, vandaar de aparte topic (ipv bij de molboekjes).
Had ze haar lievelingskleur niet gekregen dan hadden ze wel iets anders gevonden om als mogelijke hint te verwerken.
Maar als ze de mol zou zijn, is het nu wel heel verleidelijk om er iets mee te doen...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mar 2019, 14:11

 8153
Mij is ook opgevallen dat het logo roziger was dan normaal, maar ik heb er niets achter gezocht.
Gebruikersavatar

Jansen11 mar 2019, 18:15

 3423  Yens
Holmes schreef:Het is vooral de kleur van het logo die me opviel, vandaar de aparte topic (ipv bij de molboekjes).
Had ze haar lievelingskleur niet gekregen dan hadden ze wel iets anders gevonden om als mogelijke hint te verwerken.
Maar als ze de mol zou zijn, is het nu wel heel verleidelijk om er iets mee te doen...
In plaats van een hint naar de mol, zou ik eerder denken dat ze de eerste kandidaat zal zijn die er uit gaat? Ze is toch echt wel "the pink lady" met of zonder rose molboekje 😉. Anderzijds zou ik het wel spijtig vinden 😉.
Gebruikersavatar

Holmes11 mar 2019, 19:41

 395
@jansen : Op voorhand weggeven wie de afvaller wordt, neemt de spanning van een uitzending weg. Ik denk niet dat ze die strategie zullen volgen.

Dit was de kleur vorig jaar (rood met een witte figuur) :
Afbeelding
Gebruikersavatar

akerck12 mar 2019, 00:37

 1
Toen de molboekjes werden uitgedeeld, viel het me ook enorm op toen dat Elisabet vroeg om te ruilen voor het roos boekje. Dit kan toch geen toeval zijn dat GDC een hemd aanheeft met roze in en dat Elisabet links van hem zit, dat het interieur (lampen en stoelen) ook roze zijn? En dat zelfs de wijn, op moment dat ze klinken, een roze tint heeft? Aagghh #tunnelvisie 😂


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Frolva12 mar 2019, 10:01

 2204
akerck schreef:Aagghh #tunnelvisie 😂
Een kleine waarschuwing: jij gaat in de volgende afleveringen nog héél véél roze zien! 😉

Twee seizoenen geleden was het rood, dat steeds maar terug kwam. Je weet wel, het seizoen dat Davey DE RODE de mol was. :mrgreen:

Elisabet houdt blijkbaar van roze, en dus wil ze graag het roze molboekje. Meer moet je daar niet achter zoeken (maar het mag wel, natuurlijk!). 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mar 2019, 10:04

 8153
Wedden dat ze op een bepaald moment een proef met roze olifantjes gaan moeten doen? :drunken:
Gebruikersavatar

billie.holiday12 mar 2019, 10:34

 462  Bert
Heeft ze voor de volgende aflevering geen roze kousen aan :mrgreen:
Gebruikersavatar

arian.daymien12 mar 2019, 10:36

 46  Anke
Eens! Dit viel mij ook op. De Pink Lady zo duidelijk en veel in de ruimte was roze. Het roze boekje werd ook in meerder shots naar voren gehaald.
Dan het De Mol logo dit is raar heeft ook rozige kleur... zou dit toch een aanwijzing zijn..
Afbeelding

Ook hier het shirt
Afbeelding