Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

gejan20 mar 2019, 23:46

 28
Als rose de kleur van de mol is ((Ingrid) dan was dat vooraf dus al bekend. Ingrid heeft haar rose broek al aan in het vliegtuig en blijkbaar vooraf ook een rose mobiel en sokken aangeschaft en tijdens het diner hingen er al rose lampen.
Ze houdt waarschijnlijk niet van groen :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2019, 07:52

 3423  Yens
Je vergist je: rose is de kleur van Elisabet, zij draagt constant rose kleren en heeft ook het rose molboekje.
Gebruikersavatar

Holmes21 mar 2019, 12:34

 395
mathijs.vancaesbroeck schreef:In de eerste seconde van de tweede aflevering vind je dit terug.
Dit zijn de eerste frames van de tweede aflevering waarin ook een roze achtergrond te vinden is.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het is minder overtuigend dan het einde van de eerste aflevering en in de 2e afl. was er anders niet echt een verwijzing naar roze.
Ik vermoed dus dat het roze uiteindelijk veeleer een link naar de sponsor (Rodenbach) dan naar Elisabet was.
Gebruikersavatar

brenda.loos22 mar 2019, 11:46

 8
het lijkt wel verdacht dat alles roze kleurt . Subtiel, GDC
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mar 2019, 14:42

 8153
billie.holiday schreef:Heeft ze voor de volgende aflevering geen roze kousen aan :mrgreen:
Ja! 😂
Gebruikersavatar

Social23 apr 2019, 14:47

 353  Uma
Afbeelding

toch nog eens de mooie overgang naar het roze logo aan het einde van aflevering 1.
Gebruikersavatar

Jansen23 apr 2019, 15:05

 3423  Yens
Social schreef:Afbeelding

toch nog eens de mooie overgang naar het roze logo aan het einde van aflevering 1.
Stel dat Elisabet de mol is en in de revealaflevering zeggen ze: "jullie konden het al weten sinds afl. 1, want toen hebben we het mollogo, rose laten kleuren". Dan zal mijn reactie zijn: "Duh, is dat nu de fameuze hint?", de vorige jaren waren de hints dan toch heel wat ingenieuzer, denk je niet?
Gebruikersavatar

Holmes23 apr 2019, 15:57

 395
En als Bas de mol is, dan konden we het ook al in de 1e aflevering weten "we hebben Bas gekozen"... 😂
Gebruikersavatar

Social23 apr 2019, 16:00

 353  Uma
Ik hoop dat we dit jaar niet op onze honger blijven zitten wat betreft de sabotages aflevering en de hints. Vorig jaar vond ik het morse knippperen er echt wat over, voor de rest was er bitter weinig uitleg voor al het gevonden materiaal van alle forumleden.

Maar i.v.m het rode/roze logo, WAAROM was dit zo? Als het geen hint is, dan is het enkel een misleiding voor ons?
Gebruikersavatar

Holmes23 apr 2019, 16:07

 395
Als ik er een andere uitleg moet aan geven, is het gewoon een link leggen naar de (kleuren van de) sponsor Rodenbach.
Maar het was ook alleen maar in de eerste aflevering.
Gebruikersavatar

Vermoljoen23 apr 2019, 16:48

 2354  Uma
Social schreef:Afbeelding

toch nog eens de mooie overgang naar het roze logo aan het einde van aflevering 1.
Zou je dit ook eens willen maken bij een rood scherm van vorig seizoen? Dan kunnen we met zekerheid zeggen of dat hetzelfde is of niet.