Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Cedric12 mar 2019, 13:01

 2834  Uma
ALS Elisabet al de Mol zou zijn en ALS de roze kleur daarom zou terugkeren, dan zou het toch niet zo slim zijn van haar om zo nadrukkelijk het roze molboekje te vragen?
Gebruikersavatar

Holmes12 mar 2019, 13:20

 395
De keuze van het roze molboekje staat op dat moment los van het mol zijn.
Dat is gewoon haar lievelingskleur (volgende afl. heeft ze roze short en roze sokjes aan) en vandaar wellicht haar vraag.
Maar... de makers zouden dat gegeven NADIEN wel kunnen gebruiken in de montage.
Gebruikersavatar

joris140312 mar 2019, 18:49

 4  Emanuelle
Molboekje van Elisabeth is Roze hetgeen zij (misschien onder instructies) bewust kiest.

Zij draagt een roze broek en wordt in begin van aflevering lady in pink genoemd. Dit wordt zo geframed in de aflevering.

De zetel bij de voorselectie van de mol is roze.

Roze is de kleur van een varken - hetgeen in de Vietnamese Astrologie in 2019 het sterrenbeeld is. Dit staat bovendien voor een positief iemand hetgeen zij is.

Op de vraag of zij de mol wil zijn ,is zij overenthousiast. Bovendien heeft ze het ideaal profiel om op dergelijk 'laat' moment nog de mol te spelen - een spoedarts weet zicht perfect flexibel aan te passen aan urgente situaties.

Misschien tunneldenken maar ik zet toch op Elisabeth na aflevering 1!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mar 2019, 19:16

 8153
Jij ziet het leven en Elisabet (zonder h) een beetje teveel door een roze bril denk ik.
Het kan aan mijn scherm liggen, maar de zetel die ik zag bij de voorselecties was knalrood hoor 😉
Gebruikersavatar

Speedlly13 mar 2019, 11:48

 10  Sven
Elisabeth heeft ook een roze iPhone, zie eerste gesprek.

Ook heel opvallend is dat ze de brief (die onder het zetelkussen zat) 2 maal leest waarna ze iemand hoort binnenkomen, de brief snel wegsteekt en dezelfde mondbeweging maakt als in de scene na het weten van 'jij bent de mol misschien'. :?
Gebruikersavatar

Frolva13 mar 2019, 12:31

 2204
Speedlly schreef:Ook heel opvallend is dat ze de brief (die onder het zetelkussen zat) 2 maal leest waarna ze iemand hoort binnenkomen, de brief snel wegsteekt en dezelfde mondbeweging maakt als in de scene na het weten van 'jij bent de mol misschien'. :?
Interessant.

Maar moeilijk in een beeld te vatten. :mrgreen:

Poging.
Afbeelding
Afbeelding

Maar wat kunnen we daar uit afleiden. Dat het een 'zenuwtrekje' is van Elisabet?
In beide gevallen is daar een perfecte verklaring voor en ik zou niet weten of het iets zegt over het scherm dat ze te zien kreeg. 😉
Gebruikersavatar

masterveecee13 mar 2019, 15:20

 3547  Sven
Frolva schreef:Een kleine waarschuwing: jij gaat in de volgende afleveringen nog héél véél roze zien! 😉

Twee seizoenen geleden was het rood, dat steeds maar terug kwam. Je weet wel, het seizoen dat Davey DE RODE de mol was. :mrgreen:

Elisabet houdt blijkbaar van roze, en dus wil ze graag het roze molboekje. Meer moet je daar niet achter zoeken (maar het mag wel, natuurlijk!). 😉
Een geel bij Robin ook dacht ik, niet?

Maar was beiden dus niks
Gebruikersavatar

Paracetamol13 mar 2019, 16:20

 40
ex-molinator schreef:
De vraag is dan wel: wat indien de persoon die het roze molboekje gekregen (of genomen) had, niet wil ruilen?

Ik zou echt vechten voor het roze molboekje. :roll:
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh13 mar 2019, 16:22

 344  Sven
niels.vandoorne schreef:

Ik zou echt vechten voor het roze molboekje. :roll:
Ik ook. En dat is geen grap.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mar 2019, 20:04

 8153
Ik zou iedereen die mij dat roze boekje probeert op te solferen een toek op zijn bakkes geven 😛
Gebruikersavatar

Jansen13 mar 2019, 20:06

 3423  Yens
Beste collega, we zijn het weer eens volmondig eens 😃
Gebruikersavatar

mathijs.vancaesbroeck20 mar 2019, 13:25

 15
In de eerste seconde van de tweede aflevering vind je dit terug.
Dit zijn de eerste frames van de tweede aflevering waarin ook een roze achtergrond te vinden is.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding