Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

liesbeth124417 mar 2019, 22:04

 2
Over luxemburg: Luxemburg werd geregeerd door het huis van oranje (volgens wikipedia).
En nu nog een link met de mol vinden 😎
Gebruikersavatar

marc.koenen17 mar 2019, 22:08

 122
liesbeth1244 schreef:Over luxemburg: Luxemburg werd geregeerd door het huis van oranje (volgens wikipedia).
En nu nog een link met de mol vinden 😎
Dit had ik al gemeld,maar vind er ook nog geen link met de mol in
Gebruikersavatar

marc.koenen17 mar 2019, 22:12

 122
Molly Robby schreef:Het boekjesidee, de tussendoorschermen, vanalles en nog wat.

Joeri zijn t-shirt tijdens de eliminatie heeft ook deze kleuren.

Ik drop het hier maar 🙂
Was er vorig jaar ook gezocht naar een link met een T shirt van één van de deelnemers?En dat was niet Pieter.
Ik denk dat Joeri dit T shirt al op voorhand had ingepakt,of zou hij het nadien nog van de produktie gekregen hebben?
Gebruikersavatar

masterveecee17 mar 2019, 22:15

 3547  Sven
Dat waren de shirts van de Jefrrey, MAAr die waren totaal GEEN hints :mrgreen:
Gebruikersavatar

benjamin.schatteman17 mar 2019, 22:19

 9
De onderkant van de schoenen van joerie waren ook oranje... de bovenkant wit met blauw...
Gebruikersavatar

Jay-Lo17 mar 2019, 22:23

 1690  Sven
Dan had de productie voor 3 personen kleding bij in die kleuren? Want hun koffers waren gepakt als niet mol. Neemt niet weg dat er iets is met die kleuren, het wordt te vaak herhaald.
Gebruikersavatar

masterveecee17 mar 2019, 22:24

 3547  Sven
Ja, ook gedacht. Niemand was voorbereid met specifieke kleren
Gebruikersavatar

pieter.grauwels17 mar 2019, 22:28

 69
marc.koenen schreef:Dit had ik al gemeld,maar vind er ook nog geen link met de mol in
Misschien moeten we niet meteen rechtstreeks de link met de mol vinden, maar de link tussen Luxemburg en Vietnam. En na een beetje opzoeken zijn er opvallend veel links/samenwerkingen tussen Vietnam en Luxemburg, maar voorlopig zit ik daar vast. De ambassade van Luxemburg ligt in Hanoi, Vietnam. 🙂
Gebruikersavatar

Social17 mar 2019, 22:36

 353  Uma
Toen we de mol te horen kregen werd er ook gebruik gemaakt van rood, blauw en wit. Is dit gewoon een algemeen effect of moeten we er toch meer achter zoeken?

Afbeelding
Gebruikersavatar

Jansen17 mar 2019, 23:03

 3423  Yens
billie.holiday schreef:@ Jay-Lo : Het is niet mijn theorie , ik heb gewoon een afbeelding geplaatst van de vlag van de provincie. Het blauw is idd donkerder dan van het Groothertogdom Luxembourg.

Misschien kunnen de betere speurneuzen hier op het forum iets meedoen.
Het blauw van het Groot Hertogdom is lichter dan dat van de provincie:

Afbeelding
Gebruikersavatar

sarah.callebaut17 mar 2019, 23:18

 2  Bert
Ben even gaan neuzen op kaat haar instagram: 'jekkie by my side'. Jekkie is urban voor een jekyll and hyde fan :blackeye: mijn tunnelvisie begint al 😲
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8