Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

masterveecee18 mar 2019, 10:24

 3547  Sven
hou er rekening mee dat ze enkel pas in Vietnam de mol wisten, dus moesten ze serieus gaan improviseren naar kleuren en kleren enzo. zelfde met rugzakken.

Natuurlijk, de juiste kleur van molboekjes vasthouden is makkelijk te doen...
Gebruikersavatar

annie.delen18 mar 2019, 11:08

 238  Uma
Op het einde van de 2de proef, bovenaan de trappen draagt Bas de rood-blauwe rugzak. Toch raar
Gebruikersavatar

Taupe07718 mar 2019, 13:11

 767  Yens
Bij de mol boekje is het raar te noemen en zou er een hint kunnen in zitten.
In de aflevering van gisteren die kleuren zouden kunnen gekozen zijn om ons op een dwaalspoor te zetten.
Zij weten wie wat aan heeft op de eliminatie en toevallig heeft Joeri die kleuren dus zet ze nog een paar keer in de aflevering om de verdenking op hem te zetten....
Elk jaar is het zo dat er één aflevering iemand meer naar voren treedt als mogelijk mol.
Gebruikersavatar

karel.poucke18 mar 2019, 13:44

 23
Iemand suggereerde op dit forum es te kijken met een 3D-bril, al iemand gedaan?
Gebruikersavatar

masterveecee18 mar 2019, 15:03

 3547  Sven
Met deze reactie te zien in het "letters vervagen minder snel" topic:
brecht.vaneechoutte schreef:Als je alle waarden optelt, volgens het alfabet dan bekom je 112 toevallig het Noodnummer. Misschien wel een link naar Elisabeth de spoedarts
Wat als rood en blauw slaat op zwaailichten van een ambulance? :|
Gebruikersavatar

marc.koenen18 mar 2019, 15:07

 122
karel.poucke schreef:Iemand suggereerde op dit forum es te kijken met een 3D-bril, al iemand gedaan?
Juist eens gekeken met 3D bril en op het eerste zicht is er weinig te zien.Je ziet hetzelfde zonder als met bril.
Wat me wel opviel was de uitspraak van het woordje "erg" in het eerste dagboek van de mol
Iemand van West Vlaanderen zegt erh
Iemand uit het Antwerpse zegt meer iets als arg
Iemand uit het Limburgse (en ik ben daar één van 😃 ,zegt ereg

Maar dat is heel subtiel kan ook door het vervormen zo eruit komen
Gebruikersavatar

JKpowned18 mar 2019, 15:15

 259
Het kan evengoed een link zijn met Amerika die vlag heeft eveneens wit, rood en blauw en Vietnam heeft evenzeer veel te maken met Amerika (Vietnam oorlog) als met Frankrijk (oud kolonie)

In de oorlog bijvoorbeeld hingen mensen de Amerikaanse vlag ondersteboven om aan te tonen dat Amerika in nood is. Misschien vandaar de ondersteboven toetsenbord, het mol teken, de eerste proef.

Toevallig komt Axel ook af met zijn JFK airport.

Is maar een gedacht/denkpiste.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2019, 15:29

 8153
jason.vervliet schreef:Afbeelding
Afbeelding
Mannekes, gebruik toch eens allemaal de zoekfunctie ajb!
Voortdurend in herhaling vallen maakt de topics nodeloos lang.
En kom ajb niet op de proppen met iets alsof je het zelf vond als een ander het al veel eerder opgemerkt heeft.
liesbeth1244 schreef:Over luxemburg: Luxemburg werd geregeerd door het huis van oranje (volgens wikipedia).
En nu nog een link met de mol vinden 😎
Zucht.
Werd al door iemand gezegd. Lees toch eerst eens wat al allemaal geschreven werd over dit onderwerp!
sarah.callebaut schreef:Ben even gaan neuzen op kaat haar instagram: 'jekkie by my side'. Jekkie is urban voor een jekyll and hyde fan :blackeye: mijn tunnelvisie begint al 😲
Wat heeft dit te maken met de kleuren rood, wit en blauw?
elien.vandenbroeck schreef:Ik denk dat het wel eens Bas zou kunnen zijn, hij is van St-Gillis en deze gemeente heeft een zustergemeente in Groot Hertogdom Luxemburg. En aangezien de kleuren ook van Frankrijk zijn, misschien een link met het feit dat er in St-Gillis ook Frans gesproken wordt? En naar mijn mening zou de naam St-Gillis wel eens een link kunnen zijn naar Gilles, de vroegere Mol. Ik ben compleet nieuw in het Mol-gebeuren, dus ik weet niet of mijn theorie zou kunnen kloppen 🙂
Ik denk dat het nogal vergezocht is.
Cedric schreef:Ik heb intussen ook gewoon een megazotte theorie eigenlijk hierrond..

Ik denk namelijk dat...

rood, wit en blauw gewoon de gekozen kleuren zijn voor de lay-out en verder niks.
Dat zou zomaar eens kunnen 😃
pieter.groeninckx schreef:Ik weet dat ze het vorig jaar ook gedaan hebben, maar kan er niks zitten achter het geblaas van Joeri na de eliminatie?
😲 Blies Joeri rode, witte en blauwe wolkjes?
Gebruikersavatar

gert-jan.vermeire18 mar 2019, 16:18

 36
Herinneren jullie nietnaarluxemburg nog?

Alex is de enige met al zijn letters van zijn naam die voorkomen in nietnaarluxemburg

De luxemburgse vlag heeft de kleuren Rood, Wit en Blauw
Gebruikersavatar

billie.holiday18 mar 2019, 17:15

 462  Bert
Marc Denys had dit in de mollengroep van facebook geplaatst. Verwijzing naar Axel. Ik kwam het toevallig tegen.


Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric18 mar 2019, 17:46

 2834  Uma
Die Marc Denys zou ik belange niet au sérieux nemen, but that's just me.
Ik zie trouwens totaal geen link met Alex in het logo van Brussels Airlines. Of gaat het om het feit dat dat logo hier toevallig tegenover een blauwe achtergrond staat en je zo de kleuren blauw, wit en rood krijgt?

Laat me mijn mening even samenvatten: I call bullshit.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8