Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Frolva18 mar 2019, 17:47

 2204
Cedric schreef:Ik zie trouwens totaal geen link met Alex in het logo van Brussels Airlines.

't Feit dat hij piloot is?
Gebruikersavatar

Cedric18 mar 2019, 17:56

 2834  Uma
Tuurlijk, ma dan nog..

We hebben die kleuren intussen al aan Alex, Elisabet, Joeri en nog wat mensen kunnen linken... Er zijn er zelfs die het aan Kaat linken omdat haar instagramnaam 'Kaasjeu' is en kaas iets typisch Nederlands is of weet-ik-veel-wat.

Ik zie dus geen enkele reden waarom dit ene logo nu plots alles in de richting van Alex zou laten wijzen. Stel dat Alex piloot is bij Lufthansa bijvoorbeeld, dan staat Marc Denys daar schoon met zijn Brussels Airlines.

Waarschijnlijk kunnen we zelfs een verdeler van rolluiken (Ingrid) vinden met een blauw-wit-rood logo, of een advocatenkantoor (Eva) of een studentenvereniging (Martijn) of nog wat anders. Zo kan je altijd wel alles aan iedereen linken. Misschien is Bas zelfs ooit eens in een buurland geweest, als dát niet dé ultieme tip is! Enfin, je snapt me wel.

Dit wil allemaal niks zeggen volgens mij.
Gebruikersavatar

JKpowned18 mar 2019, 18:02

 259
Brussels Airlines is Lufthansa technisch gezien maar hij zegt in de aflevering zelf Brussels Airlines :p

Afbeelding

Het is waarschijnlijk dan ook de bedoeling dat het aan iedereen kan gelinkt worden omdat dit hoogstwaarschijnlijk geen tip is en eerder iets om ons af te leiden. Kleuren kunnen bijna altijd wel aan iedereen gelinkt worden.
Gebruikersavatar

billie.holiday18 mar 2019, 18:29

 462  Bert
Bij deze wou ik ook aantonen dat die kleuren naar vele mensen verwijzen. Ik was misschien niet zo duidelijk in mijn post, maar dank aan JKpowned die omschreef wat ik dacht.
Gebruikersavatar

Dominique18 mar 2019, 21:31

 61
FYI nog een land in de mix gooien 😛

Vanaf 1883 behoorde Vietnam (toen 'Annam' genoemd) tot Frans-Indochina. Annam gebruikte een gele vlag met in de linkerbovenhoek de Franse Tricolore. Tijdens de Tweede Wereldoorlog was Vietnam korte tijd een Japanse vazalstaat. In die periode gebruikte het land een gele vlag met drie horizontale banen, waarvan de middelste doorbroken was.

http://www.wikiwand.com/nl/Unie_van_Indochina
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2019, 20:13

 8153
Eigenlijk wel, maar nooit samen 😉
Gebruikersavatar

annazoektmol26 mar 2019, 20:19

 50  Uma
Afbeelding

misschien is dit wat vergezocht....
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2019, 20:21

 3483  Uma
chicawah.janssen schreef:Eigenlijk wel, maar nooit samen 😉
Toch wel hoor.
Joeri, Bas en Bruno hebben allemaal wit ondergoed.
En na de vovinam- affaire kwamen daar rode en blauwe plekken bij. :mrgreen:
Gebruikersavatar

annazoektmol26 mar 2019, 20:21

 50  Uma
en de rugzak van Martijn, dat blijft een constante...
Gebruikersavatar

skred26 mar 2019, 20:25

 110  Uma
Heb je een foto van de rugzak? Had Martijn die al bij aankomst? Zo niet, kan het een hint zijn.
Gebruikersavatar

annazoektmol26 mar 2019, 20:27

 50  Uma
Afbeelding

jep, dat is em

Afbeelding

Afbeelding

hij heeft hem al de hele reis bij.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8