Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mei 2019, 21:32

 8153
KevinL schreef:Het logo van Bruno is ook lichter dan de rest precies.

Elisabet = Mol?
Bruno en Martijn = Finalisten?
Goed opgemerkt van jou. Het waren de 3 misschien-schermen.

filiep.portugees schreef:Of ze het nu als tip vermelden of niet, het zijn die 3 en binnen die 3 is het logo van Elisabet dan ook nog eens anders, zoiets kan geen toeval zijn.
Inderdaad.
Ze lieten ons, net als vorig jaar, weer een beetje op onze honger zitten wat tips betreft.

filiep.portugees schreef:Volgens mij zit het als volgt :

Martijn : helderder logo
Bruno: helderder logo
Elisabet: ander logo !

Ik denk dat we hier wat op het spoor zijn.
De winnaar en de 2 afvallers?


chicawah.janssen schreef:Kan niet. We weten intussen dat Kaat een misschien kreeg.
:oops:
Dat was dus een misvatting nav het feit dat Kaat in een interview gezegd heeft dat ze opgelucht was toen Gilles zei dat ze niet de mol mocht zijn.
Gebruikersavatar

Nuttes13 mei 2019, 11:23

 14
Ondanks het feit dat dit niet wordt vermeld als hint, kan het toch geen toeval zijn???

3 afwijkende logo's => 3 mogelijke mollen => 1 compleet afwijkend => Elisabeth
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2019, 11:34

 8153
Ik denk dat ook. Vorige jaren zijn er ook zaken gevonden die echt wel een hint móesten zijn, maar door de makers niet vermeld werden. Ze zijn voor de revealaflevering natuurlijk ook beperkt in tijd. Bovendien denk ik dat ze een slag om de arm willen houden en "niet opgebiechte" hints misschien ook nog opnieuw gebruiken (dan wel lichtjes aangepast waarschijnlijk).
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 mei 2019, 13:46

 1690  Sven
Gisteren ook nog gedacht. We zoeken het veel te ver, maar dat is ook wel leuk. En het 'zo meteen' logo is niet vernoemd, volgens mij was dat ook wel een mooie. Ik ga het er niet voor laten, volgend jaar weer op post. 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2019, 14:03

 8153
Van die "Vorige keer" en "Zo meteen" denk ik ook wel dat het een hint was. Maar ze gaan niet alles aan onze neus hangen natuurlijk. Ik denk dat het forum voor hen zowel een bron van inspiratie en een bron van feedback is. En vooral een bron van hilariteit natuurlijk. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Vermoljoen13 mei 2019, 21:40

 2354  Uma
Wie weet hebben ze een hint die ze zelf niet hebben bedacht als hint vermeld omdat het hier stond en logisch was :mrgreen:
Gebruikersavatar

masterveecee13 mei 2019, 23:05

 3547  Sven
Ze steken wel graag een hint in het begin van de 1e aflevering, meestal de combinatie van de mol en logo/tekst/...