Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Nuttes17 mar 2019, 17:32

 14
halverwege de gesprekken, bij het verschijnen van de namen, zien we in een flits het mol logo verschijnen. Opvallend: dit is bij iedereen hetzelfde (groen met rood)...behalve bij Elisabeth. Omdat zij alsmol nooit rood te zien zal krijgen?????




Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Yvo17 mar 2019, 17:36

 1111  Uma
Zou wel eens goed kunnen. Als dat zo is heb je dat goed gevonden!
Bij hoeveel minuten en seconden verschijnt het mollogo met Elisabet haar naam erbij?
Gebruikersavatar

MolWout17 mar 2019, 17:46

 348
Zo goed gevonden! Elisabet hou ik zeker in het oog!
Gebruikersavatar

Yvo17 mar 2019, 17:49

 1111  Uma
MolWout schreef:Zo goed gevonden! Elisabet hou ik zeker in het oog!
Ik ook. Bij mij zat ze kort na de eerste aflevering al in mijn top 2 van verdachten (mogelijke mol).
Gebruikersavatar

Nuttes17 mar 2019, 18:08

 14
Yvo schreef:Zou wel eens goed kunnen. Als dat zo is heb je dat goed gevonden!
Bij hoeveel minuten en seconden verschijnt het mollogo met Elisabet haar naam erbij?
Minuut 1 en 11 seconden. Opgelet, deze beginbeelden zijn niet te zien als je via de site van de mol de aflevering herbekijkt...
Gebruikersavatar

MolWout17 mar 2019, 18:11

 348
Ik hou sowieso de twee Lies-jes in het oog. En deze theorie ondersteunt dat weer!
Gebruikersavatar

Yvo17 mar 2019, 18:18

 1111  Uma
Nuttes schreef:Minuut 1 en 11 seconden. Opgelet, deze beginbeelden zijn niet te zien als je via de site van de mol de aflevering herbekijkt...
Op TV bedoel je dan? Maar dan moet je de beelden toch frame per frame bekijken of heb ik dat verkeerd begrepen?
Gebruikersavatar

Nuttes17 mar 2019, 19:28

 14
Ik heb de aflevering gedownload van een torrentsite, en daar begint de aflevering dus met interviews van de kandidaten (ongeveer 3 minuten) alvorens we het beeld krijgen van Vietnam waarmee de aflevering begint op de site...
Gebruikersavatar

hannes.bossuyt17 mar 2019, 19:32

 84  Sven
Nuttes schreef:Ik heb de aflevering gedownload van een torrentsite, en daar begint de aflevering dus met interviews van de kandidaten (ongeveer 3 minuten) alvorens we het beeld krijgen van Vietnam waarmee de aflevering begint op de site...

Maar dat is dus een re-encoded video. Kan zijn dat er toevallig een frame drop was bij het capturen. Zijn er mensen die de opname wel nog op hun digibox hebben staan en kunnen bevestigen?
Gebruikersavatar

mathijs.vancaesbroeck17 mar 2019, 19:39

 15
ik zal het eens opnieuw bekijken via proximustv.be, dat werkt ook
Gebruikersavatar

Yvo17 mar 2019, 19:44

 1111  Uma
hannes.bossuyt schreef:Maar dat is dus een re-encoded video. Kan zijn dat er toevallig een frame drop was bij het capturen. Zijn er mensen die de opname wel nog op hun digibox hebben staan en kunnen bevestigen?
Ik heb de opname nog op de digicorder staan, maar ik weet niet hoe je frame per frame bekijkt.
Want die afbeeldingen die Nuttes heeft gepost toen hij dit topic begon vind ik niet direct terug in de aflevering als ik hem gewoon herbekijk.
Gebruikersavatar

mathijs.vancaesbroeck18 mar 2019, 16:45

 15
Ik kan dit niet frame per frame bekijken, dus hoe moeten we dat dan bevestigen? Ik kan de aflevering die rechtstreeks is uitgezonden niet terugvinden.