Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Nuttes18 mar 2019, 23:12

 14
KevinL schreef:Het logo van Bruno is ook lichter dan de rest precies.

Elisabet = Mol?
Bruno en Martijn = Finalisten?
de printscreen is gewoon lichter van kleur, bij Martijn ook. een fractie van een seconde te laat gedrukt...
Gebruikersavatar

Klaartje18 mar 2019, 23:52

 2245  Uma
Nuttes schreef:ik heb het op youtube gezet

https://www.youtube.com/watch?v=fp3rKdv ... e=youtu.be
Ah merci.

Nu je het zegt: ik heb die beelden ook gezien of toch bepaalde stukken gehoord, maar ik kan me niet herinneren waar. Zou dat kunnen dat dat net voor of net achter aflevering 1 was, in Café de Mol. Dat moet dan wel zo zijn, in elk geval heb ik die mollogo's niet opgemerkt.

Wel goed opgemerkt dus van jou, Nuttes.

Stel dat het klopt en Elisabet de mol is, dan zou dat betekenen dat, voor het eerst in de geschiedenis van de mol, zolang ikzelf al naar de Mol kijk (en ik heb alle zes seizoenen gezien) mijn eigen eerste voorgevoel zou kloppen.
Want als ik het voor het zeggen zou hebben, dan zou ik Elisabet als Mol kiezen (dat zei ik al voor aflevering 1 op basis van de sollicitatiegesprekjes).

Maar mijn eerste voorspellingen na de eerste aflevering van de afgelopen zes seizoenen wie de mol zou zijn, zaten er steevast compleet naast, dus ik vrees er een beetje voor. Maar hoop doet leven! 🙂
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT20 mar 2019, 09:31

 767  Yens
Dit lijken mij gewoon beelden te zijn die voor de aflevering in 'Café De Mol' te zien waren en werd er niet altijd gezegd dat er geen hints in de programma worden gestoken?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2019, 10:02

 8153
Inderdaad. De hints zitten in het programma zelf, niet in Café De Mol. Noch de makers van CDM, noch Gilles VB en Elodie weten wie de mol is, dus kunnen ze onmogelijk voor hints zorgen. Al is het natuurlijk altijd mogelijk dat ze toevallig iets tonen dat je achteraf als een hint naar de mol zou kunnen beschouwen.
Gebruikersavatar

anja.mathijs20 mar 2019, 10:37

 391  Uma
Denk dat als er al een hint te vinden is bij Café de Mol die uit tweets of opmerkingen van kijkers komen, ben er ook van overtuigd dat bij CDM ze ook geen voorkennis hebben.
Gebruikersavatar

filiep.portugees24 mar 2019, 16:27

 407  Uma
Volgens mij zit het als volgt :

Martijn : helderder logo
Bruno: helderder logo
Elisabet: ander logo !

Ik denk dat we hier wat op het spoor zijn.
De winnaar en de 2 afvallers?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mar 2019, 16:35

 8153
Als het zo simpel is, dan weet iedereen dus al na 2 afleveringen niet alleen wie de mol is maar ook wie de 2 afvallers zijn?
Denk het niet hoor.
Gebruikersavatar

filiep.portugees24 mar 2019, 16:41

 407  Uma
Niet iedereen zit op dit forum... 🙂
En zo simpel was het niet.
Had ik het hier niet zien staan, had ik daar nooit op gelet.
Merk ook op dat in het jaar dat Kathy meedeed er ook al de stem van de winnaar (of was het nu de mol?) in aflevering 1 eventjes te horen was.
Gebruikersavatar

filiep.portugees24 mar 2019, 16:46

 407  Uma
Ik schreef trouwens, de winnaar en de 2 afvallers.
Ik bedoel natuurlijk, de mol, de winnaar en de verliezende finalist.
Vraag is dan wie er wie is.
Dat kun je op veel manieren interpreteren.
Helderder = winnaar en mol?
Het logo van Elisabet waar dan een streep door is, is dan ten teken van verliezend finalist?
Of het logo an Elisabet betekent dat ze de mol is, en de andere 2 zijn dan winnaar en verliezend finalist?

In elk geval, het wordt interessant om te zien wat er met deze kandidaten gebeurt in de komende weken.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mar 2019, 16:46

 8153
Inderdaad, niet iedereen zit op het forum, maar de (social) media houden het forum in de gaten en pikken alles waarvan ze denken dat het plausibel is meteen op. Enkele mensen op dit forum hadden samen op 70 minuten alle 10 de namen van de kandidaten gevonden die in de trailer verborgen zaten en de dag erna wist heel Vlaanderen het.

Wat niet betekent dat je ernaast zit he.

Ik blijf dit alleszins volgen.
Gebruikersavatar

filiep.portugees24 mar 2019, 17:02

 407  Uma
Ja, ik heb het zelf niet gevonden, hee.
Hier gelezen en dan eens gecontroleerd.
Lijkt mij wel te kloppen.
Enige vraag is hoe je die verschillende logo's dient te interpreteren.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mar 2019, 17:02

 8153
Nuttes schreef:ik heb het op youtube gezet

https://www.youtube.com/watch?v=fp3rKdv ... e=youtu.be
Ik heb die filmpjes eens opnieuw bekeken en wat mij opvalt is dat iedereen behalve Axel over zichzelf vertelt. Axel zegt
dat hij denkt dat je toch genoeg op voorhand moet weten dat je de mol bent omdat je je daardoor moet laten doordringen. En uitgerekend dit jaar wist de mol pas in Vietnam dat hij de mol was.