Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

marc.koenen24 mar 2019, 18:28

 122
De hints zijn zo subtiel(denk aan de morsetekens van Pieter vorig jaar)dat ik eerder denk dat je de mol enkel en alleen kan ontdekken door individuele acties te zoeken.Zelfs de "Follow the money" theorie legt niet alles bloot.
Zo kijk ik,maar na 1 aflevering nog geen mordecode of iets dergelijks gezien.Alleen het Rood-wit-blauw blijft me intigreren
Gebruikersavatar

filiep.portugees31 mar 2019, 22:15

 407  Uma
Het logo van Martijn was helderder, toch is Martijn afgevallen.
Dat betekent dus dat deze theorie naar de prullenmand kan.
Helaas, ik ben nochtans heel zeker dat die 3 kandidaten een ander logo hadden dan de rest.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen31 mar 2019, 22:25

 8153
Ach, het is niet de enige hint die in de vuilbak belandt 😉
Gebruikersavatar

filiep.portugees01 mei 2019, 14:55

 407  Uma
Volgens mij is die tip nog steeds geldig.
Het is te zeggen, als je het bekijkt vanuit het standpunt van "Welke 3 mol kandidaten werden in België gekozen, en wie is er uiteindelijk Mol geworden?"
2 van de 3 waren helderder (Martijn en Bruno), die van Elisabet was compleet anders.
In aflevering 8, tijdens het kaarstpel, komt de vraag hoeveel kandidaten van de oorspronkelijke selectie er nog overblijven.
Het juiste antwoord bleek 1.
Dat klopt dus met die 3 kandidaten waarvan het logo anders was.
Gebruikersavatar

jessica04 mei 2019, 19:10

 6
Mss hadden martijn en Bruno een misschien gekregen bij het kiezen van de mol en daarom die heldere kleuren?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mei 2019, 19:12

 8153
Kan niet. We weten intussen dat Kaat een misschien kreeg.
Gebruikersavatar

jessica04 mei 2019, 19:19

 6
Aja? Hoe weet je dat? Waar kan ik dat vinden?
Gebruikersavatar

Cedric04 mei 2019, 19:23

 2834  Uma
jessica schreef:Aja? Hoe weet je dat? Waar kan ik dat vinden?
Kaat zei in haar eerste interview na te zijn afgevallen dat ze "blij was toen Gilles zei dat ze niet de Mol zou zijn".
Ze lijkt dus te zeggen dat het Gilles was en NIET het tabletscherm die zei dat ze niet de Mol was.
Met andere woorden: op het scherm stond 'misschien', maar Gilles zei uiteindelijk 'neen'.

Je kan het lezen in haar eerste interview nadat ze in Café De Mol was: https://www.wieisdemol.be/nieuws/96/roo ... dverdachte
Gebruikersavatar

marianne.vileirs05 mei 2019, 22:06

 1
Bij een van de afleveringen van topdokters werd het logo van de mol getoond. De eerste hint?
Gebruikersavatar

Bas.P06 mei 2019, 13:34

 16  Jens
Hints van De Mol zitten enkel in het programma zelf, niet in reclames, andere programma's (zoals topdokters),...
Gebruikersavatar

BeaVer12 mei 2019, 20:27

 1293  Uma
Die bevestiging krijgen we dan waarschijnlijk straks als ze het effectief als hint vermelden.