Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

KevinL18 mar 2019, 18:18

 87
Ben ik de enige die de kleur van het logo van Martijn ook licht anders vindt?
Mocht de theorie die hier uit de doeken gedaan wordt kloppen, is Elisabet misschien de mol, en Martijn de winnaar? Of omgekeerd kan ook natuurlijk.
Gebruikersavatar

Klaartje18 mar 2019, 18:31

 2245  Uma
Nuttes schreef:Ik heb de aflevering gedownload van een torrentsite, en daar begint de aflevering dus met interviews van de kandidaten (ongeveer 3 minuten) alvorens we het beeld krijgen van Vietnam waarmee de aflevering begint op de site...
Dus als je gewoon naar tv kijkt, dan kan je dat niet gezien hebben, begrijp ik dat goed?

Als je het hebt over die "gesprekken", bedoel je dan de tien korte "sollicatiegesprekjes" die ooit op de site van de Mol stonden en die iemand ergens ooit gepost heeft in het topic Algemeen - De 10 kandidaten van de Mol? Daar zie ik enkel wat beeldstoringen tussen elke kandidaat, ik kan daar sowieso geen mollogo's zien. Waar zie jij die mollogo's?

Hoe betrouwbaar is iets dat je downloadt van een torrent site? Je downloadt iets dat niet eens overeenkomt met aflevering 1, zoals de kijkers die live naar de uitzending kijken hebben gezien.

Je bent ons hier toch geen blaaskes aan het wijsmaken, zeker, meneer of mevrouw Nuttes? 🙂
Gebruikersavatar

KevinL18 mar 2019, 18:38

 87
Het logo van Bruno is ook lichter dan de rest precies.

Elisabet = Mol?
Bruno en Martijn = Finalisten?
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 mar 2019, 19:17

 2354  Uma
KevinL schreef:Het logo van Bruno is ook lichter dan de rest precies.

Elisabet = Mol?
Bruno en Martijn = Finalisten?
De productie kan in aflevering 1 toch nog niet weten wie de finalisten gaan zijn?
Gebruikersavatar

Frolva18 mar 2019, 19:20

 2204
Vermoljoen schreef:
Maar wel op het ogenblik dat aflevering 1 wordt gemonteerd. 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator18 mar 2019, 19:36

 3483  Uma
Nuttes schreef:Minuut 1 en 11 seconden. Opgelet, deze beginbeelden zijn niet te zien als je via de site van de mol de aflevering herbekijkt...
euh, Ik heb dat even vergeleken met de aflevering die ik rechtstreeks heb opgenomen en met de aflevering gedownload van Vier en volgens mij ligt dat aan de verminderde kwaliteit van de NZB versie.
Gebruikersavatar

Klaartje18 mar 2019, 20:03

 2245  Uma
Nuttes schreef:Hieronder de plaats waar je de NZB van aflevering 1 kan downloaden. Je hebt wel een NZB reader zoals grabit nodig om het te kunnen downloaden.

https://www.nzbserver.com/?search%5Btre ... 40spot.net
OK, goed, daar heb je het dus gehaald. Ik ga het zelf niet downloaden, want ik heb zo geen NZB lezer. (En ook omdat mijn antivirus en spyware software dan ongetwijfeld alarm slaat, want ik vertrouw zulke dingen niet).

Maar kan je niet gewoon zeggen om welke "gesprekken" het gaat, dat is me nog altijd niet duidelijk: gaat het om de "sollicitatiegesprekjes" (of althans stukjes daaruit) met de tien kandidaten of gaat het om die voorstellingsfilmpjes waarin elke kandidaat zegt wie hij is, waarom hij of zij een goede of slechte mol zou zijn? Dat zijn dingen die ook op de site van de Mol hebben gestaan.

Maar als het nog iets anders is, dan is het iets wat kijkend Vlaanderen nooit gezien heeft.
Gebruikersavatar

Mateo18 mar 2019, 22:16

 870
Interessante aanvullende informatie. Dank, Nuttes.
Gebruikersavatar

MolWout18 mar 2019, 22:44

 348
Ik heb de video nog is opnieuw bekeken , vertraagd en bij Bas is dit ook zo?
Afbeelding
Gebruikersavatar

Nuttes18 mar 2019, 23:10

 14
verkeerde moment, je moet de frame bekijken wanneer de naam en beroep in beeld zijn...