Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 apr 2019, 19:23

 8153
Waarschijnlijk ben ik zo blind als een mol, want ik zie echt niets.
Gebruikersavatar

MolWout09 apr 2019, 16:09

 348
Waarschijnlijk is dit al ergens aangehaald, want het is best logisch, maar heeft er iemand de dagboeken al eens met een 3D-bril bekeken?
Gebruikersavatar

michael.knaepen09 apr 2019, 22:59

 2
Laatste aflevering zei de mol dat hij/zij al wist dat de familieleden (het bezoek) niet kwamen (dagboek)

In het busje voor ze naar de opdracht gaan bij het schieten,haalt bruno dit aan ( eindelijk de familie als we deze avond overleven), Elisabeth gaat hier volledig op in ( heb al iets geschreven voor mijn man en kinderen)

Kaat zit op de achterbank en zegt niet veel ...

Het kan zijn dat Elisabeth dit speelt,maar lijkt me wel zeer straf. Bruno geeft de aanzet over de familie en Kaat blijft vrij stil.

In het dagboek van de mol komt dit ter sprake. Ik weet dat het bezoek niet gaat komen maar ik hoor de anderen er vaak over bezig...
Gebruikersavatar

MolWout09 apr 2019, 23:02

 348
michael.knaepen schreef:Laatste aflevering zei de mol dat hij/zij al wist dat de familieleden (het bezoek) niet kwamen (dagboek)

In het busje voor ze naar de opdracht gaan bij het schieten,haalt bruno dit aan ( eindelijk de familie als we deze avond overleven), Elisabeth gaat hier volledig op in ( heb al iets geschreven voor mijn man en kinderen)

Kaat zit op de achterbank en zegt niet veel ...

Het kan zijn dat Elisabeth dit speelt,maar lijkt me wel zeer straf. Bruno geeft de aanzet over de familie en Kaat blijft vrij stil.


In het dagboek van de mol komt dit ter sprake. Ik weet dat het bezoek niet gaat komen maar ik hoor de anderen er vaak over bezig...
Ik zou het echt straf vinden als Elisabet dit speelt, zeker omdat ze haar kinderen hierbij betrekt. Ik denk niet dat ze hierover gaat liegen .. Maarja, het is en blijft het programma De Mol - waar priesters maandenlang half Vlaanderen voor de gek houden 😃
Gebruikersavatar

magali.dereu10 apr 2019, 07:48

 184  Sven
Maar hoezo gaat het bezoek niet komen?
Gebruikersavatar

Jansen10 apr 2019, 08:08

 3423  Yens
magali.dereu schreef:Maar hoezo gaat het bezoek niet komen?
Werd gezegd door de mol in zijn dagboek.

Iets anders, moest net aan iets denken uit mijn jeugd. Iemand dit ook gelezen?

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Adrian_Mole?wprov=sfla1
Gebruikersavatar

Moldedju10 apr 2019, 09:07

 507  Yens
michael.knaepen schreef:Laatste aflevering zei de mol dat hij/zij al wist dat de familieleden (het bezoek) niet kwamen (dagboek)

In het busje voor ze naar de opdracht gaan bij het schieten,haalt bruno dit aan ( eindelijk de familie als we deze avond overleven), Elisabeth gaat hier volledig op in ( heb al iets geschreven voor mijn man en kinderen)

Kaat zit op de achterbank en zegt niet veel ...

Het kan zijn dat Elisabeth dit speelt,maar lijkt me wel zeer straf. Bruno geeft de aanzet over de familie en Kaat blijft vrij stil.

In het dagboek van de mol komt dit ter sprake. Ik weet dat het bezoek niet gaat komen maar ik hoor de anderen er vaak over bezig...
Elisabet was er ook al over bezig tegen Eva dacht ik in aflevering 4.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 apr 2019, 11:59

 8153
michael.knaepen schreef:Elisabeth gaat hier volledig op in ( heb al iets geschreven voor mijn man en kinderen) ...
Het kan zijn dat Elisabeth dit speelt,maar lijkt me wel zeer straf. Bruno geeft de aanzet over de familie en Kaat blijft vrij stil.
Je moet Elisabet (zonder H!) niet onderschatten. Volgens mij kan ze dit gerust spelen. Ze had ook al de foto's van haar man en kindjes getoond aan Eva en gezegd dat ze het wilde uithouden tot en met de familie kwam. Daarna was "het goed geweest". En in de 2de aflevering biedt ze aan om in haar molboekje te laten kijken voor € 10 omdat ze "toch niet gaat winnen". Ze kan dit bewust doen om de aandacht van zich af te leiden (als ze de mol is) of de anderen te laten denken dat ze niet zoveel kans maakt het spel te winnen.
Zelf denk ik dat Elisabet (zonder H dus) niet de mol is.
Jansen schreef:Werd gezegd door de mol in zijn dagboek.

Iets anders, moest net aan iets denken uit mijn jeugd. Iemand dit ook gelezen?

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Adrian_Mole?wprov=sfla1
Gelezen en herlezen zelfs. Ongelooflijk leuke boeken!
Gebruikersavatar

mattias.boel21 apr 2019, 20:59

 61  Uma
In aflevering 7 zie je het dagboek van de mol over het geschilderde schilderij. En daar is geen rood wit blauw te zien. Alleen witte tekst en blauw in de achtergrond.
Gebruikersavatar

Jay-Lo21 apr 2019, 22:46

 1690  Sven
Ah, ja, het rode boekje is weg, nog blauw en wit. Axel en Joeri. Elisabet/Bas: mol/winnaar? Of omgekeerd natuurlijk. (grapje hoor) 😃
Gebruikersavatar

KevinL21 apr 2019, 22:54

 87
Elisabet is of De Mol, of de winnaar van De Mol.
Gebruikersavatar

jos.jansen21 apr 2019, 23:06

 328  Uma
KevinL schreef:Elisabet is of De Mol, of de winnaar van De Mol.
Ik geloof het eerste, maar mijn geschiedenis geeft een derde optie aan. (zie mijn onderschrift)

mattias.boel schreef:In aflevering 7 zie je het dagboek van de mol over het geschilderde schilderij. En daar is geen rood wit blauw te zien. Alleen witte tekst en blauw in de achtergrond.
Het rood zullen ze op het doek gelaten hebben.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 21